自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 56920


41#
發表於 12-4-25 17:19 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 12-4-25 17:19 編輯
oldyc 發表於 12-4-25 17:05
個細路都係單非即係單非應該有居港權, 對不???

"單非"一般是指媽媽不是香港人. 媽媽是香港人不會說成是"單非", 而"單非"bb 有否居港權? 基本法/終審庭/社會共識 都認為在香港出生的"單非"bb 是有居港權.

點評

WSYSC    發表於 12-4-25 17:29


大宅

積分: 4907


42#
發表於 12-4-25 17:19 |只看該作者

引用:+本帖最後由+wonderlulu+於+12-4-25+11:15+

原帖由 wonderlulu 於 12-04-25 發表
本帖最後由 wonderlulu 於 12-4-25 11:15 編輯

單非的主要問題, 說穿了, 就是當事人一早預咗有着數, 依 ...
咪就係,依家d人乜都老馮架:;pppp:




水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 12-4-25 17:19 |只看該作者

回覆:單非同雙非…都是非…只是50步跟100步的分別!

我有個問題想問,佢地申請咗落黎香港,係咪即時有永久身份證,定係一定住滿七年先有永久,咁係呢段時有咗,係咪當係香港人?定係要有永久先收港人價嫁?




子爵府

積分: 12801


44#
發表於 12-4-25 17:30 |只看該作者
howmuch 發表於 12-4-25 17:19
"單非"一般是指媽媽不是香港人. 媽媽是香港人不會說成是"單非", 而"單非"bb 有否居港權? 基本法/終審庭/ ...


"單非"一般是指

媽媽不是香港人

.

媽媽

是香港人不會說成是"單非"<-------

吓.......選擇性叫法?? 咁會叫什麼, Hong Kong born foreigner?



To be or not to be  that is the question~


男爵府

積分: 6062


45#
發表於 12-4-25 17:32 |只看該作者
佢地一日未有單程証,就要每3個月返鄉下續期。呢段時間有B就係單非


水晶宮

積分: 56920


46#
發表於 12-4-25 17:46 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 12-4-25 17:48 編輯
oldyc 發表於 12-4-25 17:30
"單非"一般是指媽媽不是香港人. 媽媽是香港人不會說成是"單非"

現在 社會就是針對 "港人丈夫的內地妻子"來港產子的問題, 叫成"單非"來討論, 絕不是選擇性叫法, 如果你話"單非"是包括"內地丈夫的港人妻子", 其實都可以, 但不是香港現在面對的問題.


男爵府

積分: 9773


47#
發表於 12-4-25 17:49 |只看該作者
黃二少奶 發表於 12-4-25 17:19
我有個問題想問,佢地申請咗落黎香港,係咪即時有永久身份證,定係一定住滿七年先有永久,咁係呢段時有咗, ...
應該係滿7年先有永久身分證+香港價
批咗單程證但係未夠7年都係要比貴價

我有親戚早六七年前娶咗個大陸妹,果陣都未有雙非問題,個老婆晌香港生B,埋單$4XXXX

因為生B舊錢係老爺比,所以老爺唔比佢生第二個住,要佢夠七年先準生第二個
記者朋友們唔該勤力D出去搵料寫新聞,唔好上網QUOTE我D留言落報紙啦,唔該!


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


48#
發表於 12-4-25 17:56 |只看該作者
oldyc 發表於 12-4-25 16:51
單非個老母係香港人的話, 應該係香港定大陸生??
洗唔洗俾雙非價?? 個細路有無居港權??? ...

邊個入產房呢?阿媽用緊糸本地居民既權利。

不知所謂的乙陸!!!


子爵府

積分: 12801


49#
發表於 12-4-25 18:00 |只看該作者
chowqv 發表於 12-4-25 17:56
邊個入產房呢?阿媽用緊糸本地居民既權利。


即係單非有

居港權, 對不?


To be or not to be  that is the question~


水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 12-4-25 18:05 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+12-4-25+17:19+我有

原帖由 小蜜豐 於 12-04-25 發表
應該係滿7年先有永久身分證+香港價
批咗單程證但係未夠7年都係要比貴價
原來係咁,咁明知好心拎咗身份証先生啦




男爵府

積分: 5099


51#
發表於 12-4-25 18:10 |只看該作者


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


52#
發表於 12-4-25 18:14 |只看該作者
oldyc 發表於 12-4-25 18:00
即係單非有居港權, 對不?

你要攪清楚,咩糸單非!
阿媽糸香港人,唔糸你講既香港單非。
糸要屈既話,等法庭去判。
由始至終,香港都無話因為結左婚一定要俾居留權。
你掉返轉,父親糸外國人,媽媽糸非當地居民,
佢地決定糸爸爸既國家出世,糸唔糸一定理所當然有居留權?
家下又無得預約,衝關既,已經犯法啦。人地講明7個月唔俾黎香港。
請問單非唔過期居留,點生?
不知所謂的乙陸!!!


水晶宮

積分: 56920


53#
發表於 12-4-25 18:16 |只看該作者
小蜜豐 發表於 12-4-25 17:49
應該係滿7年先有永久身分證+香港價
批咗單程證但係未夠7年都係要比貴價
不是喎, 醫療費方面, 凡香港居民就香港價.

香港居民, 包括: 未滿7年的新移民, 來港工作/讀書的人, 外庸.


男爵府

積分: 8569


54#
發表於 12-4-25 18:19 |只看該作者

引用:我覺得單雙非都要一視同人,+唔應該分開處理

原帖由 goldvia 於 12-04-25 發表
我覺得單雙非都要一視同人, 唔應該分開處理, 紿終呢啲孕婦唔係香港人, 若果父親係香港人, 咪等bb喺大陸出世 ...
agree




男爵府

積分: 8569


55#
發表於 12-4-25 18:22 |只看該作者

引用:其實單非問題有幾難解決?分娩費+-+非永久

原帖由 LingChiBaBa 於 12-04-25 發表
其實單非問題有幾難解決?

分娩費 - 非永久居民價
在單非應包括每天150的配額內面!




子爵府

積分: 11206


56#
發表於 12-4-25 18:27 |只看該作者
本帖最後由 豆丁 於 12-4-25 18:29 編輯
小蜜豐 發表於 12-4-25 11:29
說穿了,單非果D晌到搵著數之嘛
未有雙非問題之前,佢哋咪又係要返大陸生,再排隊拎單程證嚟香港?
以前都係咁做,點解而家你哋可以跳過正常程序打尖嚟香港生?
唔好話咩香港出世快D讀書快D追得上,你揀得異地戀就要諗清楚條路都點行,
唔係成日行出嚟話政府唔支持冇支援!而家香港政府迫你返大陸娶老婆咩



水晶宮

積分: 56920


57#
發表於 12-4-25 18:36 |只看該作者
chowqv 發表於 12-4-25 18:14
你要攪清楚,咩糸單非!
阿媽糸香港人,唔糸你講既香港單非。
糸要屈既話,等法庭去判。

根本就係o羅黎拗, 夾硬拉埋D"非港人丈夫的港人媽媽"落水. 唔知有乜居心....

點評

Edithcsm  agree  發表於 12-4-25 22:02


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


58#
發表於 12-4-25 18:41 |只看該作者

單非同雙非…都是非…只是50步跟100步的分別!

唔同情單非喎:;pppp:佢哋1早知架麻.


唔滿意.記得見到HK ID嘅男人唔好嫁.





珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


59#
發表於 12-4-25 18:48 |只看該作者
單非終有一日會變做HK人架..
咪等做左HK人先生囉..
由DAY 1你要異地變..就預左會有好多問題..
生仔..只係其中一個問題姐..

如果一結婚就申請落黎HK.應該都唔會要等10年8年先落到黎掛.
我見仔仔好多同學既媽咪...都係申請左黎HK先生小朋友...
依D新移民咁守規矩...冇人會難為佢地喎


大宅

積分: 1133


60#
發表於 12-4-25 19:00 |只看該作者

回覆:單非同雙非…都是非…只是50步跟100步的分別!

我覺得單非ok. 是關而家真係越來越多香港男人無本事娶香港女人做老婆。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo