烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


41#
發表於 12-6-8 08:36 |只看該作者


樓主好叻呀, 只睇書都做到有板有眼

你可以上youtube睇多d片, 學下滾圓及做型手法

一定會有更大進步


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


42#
發表於 12-6-8 09:00 |只看該作者

引用:樓主好叻呀,+只睇書都做到有板有眼你可以上

原帖由 dincat 於 12-06-08 發表
樓主好叻呀, 只睇書都做到有板有眼

你可以上youtube睇多d片, 學下滾圓及做 ...
多謝呀,今朝比仔女當早歺,不過比昨日硬,要諗下點好?另外,仲有好重的麵粉味唔知點形容?
你都好叻呀?睇過你之前整湯種紅豆包,勁,想問下質地係咪軟好多?




珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


43#
發表於 12-6-8 09:50 |只看該作者
平時多數直接法

液種, 湯種我都係試左一次咋

直接法都可以做到好軟熟

但液種, 湯種就會保濕力強d, 隔夜不會咁快變硬

你可以去TAMMY大大個BLOG偷師, 佢不斷嘗試好多做法及食譜


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


44#
發表於 12-6-8 10:05 |只看該作者
dincat 發表於 12-6-8 09:50
平時多數直接法

液種, 湯種我都係試左一次咋
有無網址呀?


大宅

積分: 2739


45#
發表於 12-6-8 11:33 |只看該作者
debbie_csy 發表於 12-6-8 09:00
多謝呀,今朝比仔女當早歺,不過比昨日硬,要諗下點好?另外,仲有好重的麵粉味唔知點形容?
你都 ...

c fu 俾的食譜…
甜包︰高筋粉 250 g,水 130 g,砂糖 50 g,依士 6 g,蛋 1隻,牛油 25g ( 不過糖自己改 35 g,效果都 ok )
咸包︰高筋粉 250 g,水 180 g,砂糖 20 g,依士 6 g,鹽 5g,牛油 25g
做出來的麵包,第 2 日食都好軟。

初初搓時,你會覺得水太多,油又多,好難搞,但你用力搓推開佢、撻下佢,靚靚粉糰就會出現。

點評

eunice23  如果用機做咸包,呢個食譜得唔得呀?會唔會太多水呀?  發表於 12-6-8 17:19


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


46#
發表於 12-6-8 17:13 |只看該作者

引用:Quote:debbie_csy+發表於+12-6-8+09:00+多

原帖由 Marie貓貓 於 12-06-08 發表
c fu 俾的食譜…
甜包︰高筋粉 250 g,水 130 g,砂糖 50 g,依士 6 g,蛋 1隻,牛油 25g ( 不過糖自己改 ...
唔該曬呀!




侯爵府

積分: 23315


47#
發表於 12-6-8 17:18 |只看該作者
debbie_csy 發表於 12-6-7 17:44
好有成功感呀!

想問你d肉鬆係邊度買呀?貴唔貴?


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


48#
發表於 12-6-8 17:24 |只看該作者

引用:Quote:debbie_csy+發表於+12-6-7+17:44+好

原帖由 eunice23 於 12-06-08 發表
想問你d肉鬆係邊度買呀?貴唔貴?
我在百佳買咋! 林真香!十令蚊一包!




大宅

積分: 1854


49#
發表於 12-6-8 18:59 |只看該作者

請教做麵包高手!

我都係新手, 你整D包好靚啊!



點評

debbie_csy  大家分享下, 你都加油呀!!  發表於 12-6-9 12:03


大宅

積分: 2739


50#
發表於 12-6-8 22:51 |只看該作者
eunice23 如果用機做咸包,呢個食譜得唔得呀?會唔會太多水呀?

eunice23,
做咸包這個食譜,我未試過用機做,唔知水會否太多。


大宅

積分: 3797


51#
發表於 12-6-8 23:01 |只看該作者

點評

debbie_csy    發表於 12-6-9 12:03


大宅

積分: 2902


52#
發表於 12-6-8 23:15 |只看該作者
eunice23 發表於 12-6-8 00:27
好多間都有喎,但唔係呢隻牌子,我係南豐中心好多暑都見有

可能我無仔細搵 ,下次直接問店員穩陣. 謝謝回覆!


大宅

積分: 2902


53#
發表於 12-6-8 23:20 |只看該作者
Marie貓貓 發表於 12-6-8 11:33
c fu 俾的食譜…
甜包︰高筋粉 250 g,水 130 g,砂糖 50 g,依士 6 g,蛋 1隻,牛油 25g ( 不過糖自己改 ...


我都係新手, 請教一下咸包要比多d水架 ?


別墅

積分: 830


54#
發表於 12-6-9 02:05 |只看該作者

回覆:請教做麵包高手!

用湯種個包會軟好多。
食譜-你打"簡易食譜" or "基斯汀"





Birth 3.88kg > 5.17kg > 6.15kg > 7.25kg


大宅

積分: 2739


55#
發表於 12-6-9 11:04 |只看該作者
回覆 foreverko 的帖子

唔係咸包比甜包要多 d 水,而係咸包無蛋液。


大宅

積分: 4604


56#
發表於 12-6-9 11:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+麵包布丁+於+12-06-06+發表自

原帖由 debbie_csy 於 12-06-06 發表
Search 到頭都大埋! 見到d分量幾多%做中種,又17小時,自己都攪不清



...
初哥用直接法,簡單啲,唔清楚上去台灣yahoo揾carol個blog有哂相同video,非常清楚㗎



點評

debbie_csy  係, 知道, 謝謝!  發表於 12-6-9 12:05


男爵府

積分: 6197


57#
發表於 12-6-9 11:45 |只看該作者
Marie貓貓 發表於 12-6-8 11:33
c fu 俾的食譜…
甜包︰高筋粉 250 g,水 130 g,砂糖 50 g,依士 6 g,蛋 1隻,牛油 25g ( 不過糖自己改 ...

我喺超市買咗一樽依士, 請問點量到 6 g? 大約係幾多茶匙?

點評

eunice23  用子磅準好多喎  發表於 12-6-9 12:07
debbie_csy  我做磅的! SORRY 我唔知喎? 一茶匙多DD, OK嗎?  發表於 12-6-9 12:06


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


58#
發表於 12-6-9 11:58 |只看該作者

回覆:請教做麵包高手!

睇carol個網,識多左!原來之前無把麵團起到膜,今日又試下做中種雞尾包,原來整到起膜好攰的身水身汗!(鄭多燕都唔駛做),依家等第一次發酵!
另外,諗緊買5買機替代攪麵團,各位高手,有無好介紹呀?




男爵府

積分: 6197


59#
發表於 12-6-9 12:11 |只看該作者
kam2007kam 發表於 12-6-9 11:45
我喺超市買咗一樽依士, 請問點量到 6 g? 大約係幾多茶匙?

屋企無磅呀!

點評

dincat  買啦, 呢d工具唔慳得架  發表於 12-6-9 13:40


男爵府

積分: 6197


60#
發表於 12-6-9 12:12 |只看該作者
本帖最後由 kam2007kam 於 12-6-9 12:14 編輯

del

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo