烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


1#
發表於 12-6-6 20:33 |只看該作者
本帖最後由 debbie_csy 於 12-6-9 12:00 編輯

買了高粉,酵母,想入手做簡單麵包,可以提供食譜嗎?
myphoto.jpg




別墅

積分: 693


2#
發表於 12-6-6 21:11 |只看該作者

請教做麵包高手!

自己上網search啦!麵包食譜,多到不得了。




侯爵府

積分: 23315


3#
發表於 12-6-6 21:37 |只看該作者
係呀,係呢版搵下啦,呢度已經搵到好多


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


4#
發表於 12-6-6 21:40 |只看該作者

引用:自己上網search啦!麵包食譜,多到不得了。

原帖由 麵包布丁 於 12-06-06 發表
自己上網search啦!麵包食譜,多到不得了。
Search 到頭都大埋! 見到d分量幾多%做中種,又17小時,自己都攪不清





男爵府

積分: 5652

畀面勳章


5#
發表於 12-6-6 21:43 |只看該作者

引用:係呀,係呢版搵下啦,呢度已經搵到好多

原帖由 eunice23 於 12-06-06 發表
係呀,係呢版搵下啦,呢度已經搵到好多
睇過你的麵包,好正呀! 我無包機,想入手自己整包比仔女食,但比d中種同17小時攪到好亂,想睇下有無d簡單的食譜入下手,




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 12-6-6 22:03 |只看該作者
用直接法試下先囉,唔駛又煮又等咁耐。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


侯爵府

積分: 23315


7#
發表於 12-6-6 22:05 |只看該作者
我都係新手咋,不如你試下最基本既直接法先啦,
我而家都係用呢個方法,試下d簡單腸仔包先
易d成功,滿足應大d,我個份量都係jm比我,次次都用佢

牛奶/水120g,蛋20g,牛油18g,糖20g,鹽2g,高粉250g,酵母3g
你試下~


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


8#
發表於 12-6-6 22:07 |只看該作者

引用:我都係新手咋,不如你試下最基本既直接法先

原帖由 eunice23 於 12-06-06 發表
我都係新手咋,不如你試下最基本既直接法先啦,
我而家都係用呢個方法,試下d簡單腸仔包先
易d成功,滿足應大d, ...
唔該你呀!我聽日一定要試!



點評

eunice23  成功呀  發表於 12-6-6 22:09


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


9#
發表於 12-6-6 22:09 |只看該作者

引用:用直接法試下先囉,唔駛又煮又等咁耐。

原帖由 rose-mag 於 12-06-06 發表
用直接法試下先囉,唔駛又煮又等咁耐。
知道!




大宅

積分: 1806


10#
發表於 12-6-6 22:33 |只看該作者
上YOUTUBE,學人點搓麵團


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


11#
發表於 12-6-6 22:38 |只看該作者

引用:用直接法試下先囉,唔駛又煮又等咁耐。

原帖由 rose-mag 於 12-06-06 發表
用直接法試下先囉,唔駛又煮又等咁耐。
同意!我初學時係用直接法的。而家用湯種。



My Two Princess


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


12#
發表於 12-6-6 22:38 |只看該作者

回覆:請教做麵包高手!

http://m.youtube.com/watch?v=kFFGgBVrlnI
剛找到,但酵母分量點轉為乾酵母呢?




男爵府

積分: 5652

畀面勳章


13#
發表於 12-6-7 09:51 |只看該作者

引用:我都係新手咋,不如你試下最基本既直接法先

原帖由 eunice23 於 12-06-06 發表
我都係新手咋,不如你試下最基本既直接法先啦,
我而家都係用呢個方法,試下d簡單腸仔包先
易d成功,滿足應大d, ...
做左腸仔包(等第2次發酵中),仲有一半粉團放入雪櫃,晚一些再造型焗!
myphoto.jpg



點評

eunice23  add oil  發表於 12-6-7 09:56


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


14#
發表於 12-6-7 09:56 |只看該作者

回覆:請教做麵包高手!

死火!我上左蛋液,會5會第2次發不起?




侯爵府

積分: 23315


15#
發表於 12-6-7 10:39 |只看該作者
debbie_csy 發表於 12-6-7 09:56
死火!我上左蛋液,會5會第2次發不起?

應該唔關事既,不過我就通常入爐前先會茶蛋液


翡翠宮

積分: 92716

hashtag影視迷勳章 秋日勳章 炎夏勳章 玩具勳章 春季勳章 冬日勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


16#
發表於 12-6-7 10:59 |只看該作者
你肯做已經踏出咗第一步,希望你愛上整麵包啦,
我女依家早餐都係食自家製嘅麵包!!!

點評

eunice23  我而家都愛上整麵包  發表於 12-6-7 11:04


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


17#
發表於 12-6-7 11:44 |只看該作者

回覆:請教做麵包高手!

出爐啦!
myphoto.jpg




大宅

積分: 2739


18#
發表於 12-6-7 11:52 |只看該作者
學做蛋糕時都無家陣咁勤力。

做麵包真係好好玩,又有得食。
家人話我越來越大壇,走粉種類日多,梗係唔同o既配搭有唔同的效果。
不過,家陣做包唔會鬆蛋汁,每次都用唔到1 只蛋,用剩要倒太浪費喇。


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


19#
發表於 12-6-7 11:56 |只看該作者

引用:學做蛋糕時都無家陣咁勤力。做麵包真係好好

原帖由 Marie貓貓 於 12-06-07 發表
學做蛋糕時都無家陣咁勤力。

做麵包真係好好玩,又有得食。
仔女都話正!好開心! 可以提供多d款式嗎?




大宅

積分: 2739


20#
發表於 12-6-7 12:31 |只看該作者
齋睇食譜, 1st 就有咁效果,你好叻呀。

我都係新手,玩咗無耐,但夠大膽,敢試;而白老鼠又夠勇氣試食咁啫。
建議你去圖書館搵書,啱自己再買本睇門口。" 邱勇靈 " ~ 港麵包 港味道,唔錯架,以前嗰本好似係 ~ 香港麵包。

點評

eunice23  我都買左呢本呀  發表於 12-6-7 12:36

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo