婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 12-6-14 00:31 |只看該作者

引用:個仔要同老母訓,唔準同老婆訓

原帖由 Erised 於 12-06-13 發表
個仔要同老母訓,唔準同老婆訓
X 2




男爵府

積分: 5056


42#
發表於 12-6-14 00:32 |只看該作者
Linda20 發表於 12-6-14 00:29
我估佢冇咗62,當咗c6係佢老公
咁~得~人~驚~~~


大宅

積分: 3921


43#
發表於 12-6-14 00:36 |只看該作者
tareworker 發表於 12-6-13 22:12
我諗我寧願唔去...
Agree!佢嫌貴,我會同佢講我請你兩個去,我唔去,多謝哂


大宅

積分: 2674


44#
發表於 12-6-14 00:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Linda20+於+12-06-13+發表真

原帖由 Superman-GF 於 12-06-13 發表
我會等佢老母瞓著,穿件超淫內衣,攪慶完個死佬,突然叫停。跟住話,呢個本來係我安排俾你嘅驚喜,而家無啦 ...
真係呢D時候,男人先有切膚之痛,楼主可以考慮下!可以唔駛咁激!但肯定绝对令c6有二人世界既需要!





男爵府

積分: 5425

玩具勳章 畀面勳章


45#
發表於 12-6-14 00:55 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

帶埋你媽和爸!你話我都唔可以掉低我父母,以後5人行!



點評

lymandy    發表於 12-6-15 12:04
MANDY_LAI    發表於 12-6-14 15:34


男爵府

積分: 8814

畀面勳章


46#
發表於 12-6-14 01:00 |只看該作者

引用:帶埋你媽和爸!你話我都唔可以掉低我父母,

原帖由 BBwatermelon 於 12-06-14 發表
帶埋你媽和爸!你話我都唔可以掉低我父母,以後5人行!
贊成!屈蛇?冇問題,叫99同C6一張床,自己一張床!




大宅

積分: 1738


47#
發表於 12-6-14 01:22 |只看該作者

回覆 回覆:Linda20的帖子






大宅

積分: 4948


48#
發表於 12-6-14 01:39 |只看該作者
no offence, 如果要成世對住呢類"妖怪級戀子狂"99加超級裙腳仔,真係離婚肯定會開心得多,當自己發左場惡夢


大宅

積分: 2895

畀面勳章


49#
發表於 12-6-14 01:54 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

Poor u...




珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


50#
發表於 12-6-14 02:08 |只看該作者

我的百彈齋主99...c6生日篇






大宅

積分: 3109


51#
發表於 12-6-14 02:30 |只看該作者
嘩!同99住已經唔可以盡情咩咩架啦,
而家有機會2人世界下都要帶個媽去?!
你c6唔係咁唔識諗呀?


大宅

積分: 3375


52#
發表於 12-6-14 03:08 |只看該作者
i really feel you should talk to him about it, doesn't mean to leave her alone, but she has two sons, no need to follow your c6 around all the time


禁止訪問

積分: 10103


53#
發表於 12-6-14 03:21 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1650


54#
發表於 12-6-14 05:19 |只看該作者


子爵府

積分: 10647


55#
發表於 12-6-14 06:36 |只看該作者

我的百彈齋主99...c6生日篇

如果係咁 我覺得要叫埋你爸媽一齊去囉。。。一於每次都5人行。。。




大宅

積分: 2807


56#
發表於 12-6-14 06:55 |只看該作者

回覆:Linda20 的帖子

樓主,其實反一次面都要,重要趁機講埋日後唔可以成日三人行(除非同自己bb).

如果係我,我一定會同老公話我唔去啦,你地兩個去啦!我嫁比你唔係要嫁埋比99.叫佢自己諗下日後點好好安排下99同你之間既"約會"(我唔信你地以前拍拖都同埋99 lor, 咁又點解結左婚就乜都要同99一齊呢,唔一齊就叫"掉低"呢)




伯爵府

積分: 17336


57#
發表於 12-6-14 07:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+芝芝妈+於+12-06-13+發表你99

原帖由 Linda20 於 12-06-14 發表
我估佢冇咗62,當咗c6係佢老公
唔洗估,直頭係!
佢2個相依為命咁耐,一定好想一齊。
我都成日帶埋阿媽出去玩,但46都會出聲話要下啲二人世界。
我反省過後都改變左。
樓主你都要同佢反應下。




公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


58#
發表於 12-6-14 07:21 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

我唔會同依d男人結婚,結左都會離




大宅

積分: 3509


59#
發表於 12-6-14 08:47 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

我唔係同奶奶住,但都試過差不多情況。有年我老公生日前,我奶奶問我哋去邊,我咪答佢去海洋公園(生日個位唔駛錢嘛),點知佢以為我哋會同佢一齊去??佢仲要叫埋佢細妹(我c6阿姨)一家人去喎。佢去到又乜都唔玩 其實年年我老公生日,都會同埋奶奶食餐飯,不過未必係正日吃。




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


60#
發表於 12-6-14 08:49 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

一定要反映返!冇改善就唔去旅行,唔出街食飯,佢兩母子自己去飽佢!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo