婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


41#
發表於 12-7-2 16:29 |只看該作者
Ccb1031 發表於 12-7-2 14:30
因有左不能工作,得反c6 ga 收入,依家隻狗都係住公屋,呢到十個八個都狗主,我都你申請左一個月,回覆都未 ...

你返工,那麼由誰人 take care BB?


男爵府

積分: 5444

畀面勳章


42#
發表於 12-7-2 17:30 |只看該作者

小豬澄 的帖子

我呢區係舊區,所以十個有八個都狗,當然,我唔係長住,我係靠人,就係我老公,




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


43#
發表於 12-7-2 17:31 |只看該作者

ac321 的帖子

到時反工的話當然就反佢反學時間,同我有反收入,請ee都可以,!




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


44#
發表於 12-7-2 17:33 |只看該作者

Minnie2010 的帖子

家家有本難念的經





男爵府

積分: 5444

畀面勳章


45#
發表於 12-7-2 22:16 |只看該作者
本帖最後由 Ccb1031 於 12-7-2 22:17 編輯

回覆 karenhung123 的帖子

我就係比樓主專登開多個帖黎聲討嘅人, 我淨係想樓主冷靜D, 唔使下下唔滿意就覺得係比人鬧。

*本人已經表明左,我開多個post係要話比人知呢個平台好多都係發洩下,呻下,聽下意見,睇下有冇解決方式,而唔係比人亂咁作出個人認為,唔係事實,唔經過了解就批評同指責黎罵人,攻擊人
<我出此post並非聲援他人黎話呢個人…而係想講,or提下他人…回復人都唔好咁過份…亂罵人…出post呻or 發洩已經唔開心屈住屈住,打左出黎叫好的…有咩意見都可參考下…找出解決方法or搵個知音人…>
由於你成段留言都係出於批評和指責。。。。仲要係你既個人認為,唔係事實,唔經過了解就下判斷。。。


首先, 我並無人身攻擊樓主, 我話佢中英差, 表達能力差, 係從佢寫嘅野寫到一舊舊而得出嘅評語, 你頂多話我太直接, 但絕非人身攻擊或者係鬧人。相反, 樓主話我係癲人, 人品差, 有d jm又話我口臭, 無文化, 呢d就係人身攻擊兼無中生有喇。

*你憑我既post就批評我差,請問聲你講到咁差,咁咩先叫好?好似交報告比公司咁??家交功課比學校咁牙?
eng差。。。但我既post好似係中文黎架wo~
中文差。。。因為我用既係口語化文字定網上文化牙?
表達能力差。。。但點解你又可以用你咁寶貴時間黎睇件事再作出批評?仲要冇問題問就一口咬定我既為人?

你咁樣已經係我個人既知識同表達能力上作出左攻擊。。。人人方式都唔同,唔明可以問,佐唔係用<差>黎話人
<我點都唔夠你人品把口差lo。。。>人品好既人係唔會一開口就以個人感覺黎得出結論左黎批評指責人。。。
<唔係俾你呢的人係到發瘋話人架…>由於你無中生有,係到亂咁定下我既批評。。。仲唔係亂發up瘋?


第二, 我話樓主痴飲痴食痴住, 呢句說話亦無鬧人成份, 只係一個個人感覺, 唔同意嘅可以再分享你點樣對屋企付出。 不過樓主老公搵八九千, 又要養大人, 又要養狗, 唔知仲有幾多比奶奶持家

*就憑你個人感覺就係到指責我係一個<痴飲痴食痴住>既人。。。但你完全冇問清楚了解清楚何以得出此批評呢?
身為一名孕婦不能工作,但所有事情都係我c6負責,而我c6有份比家用,我就係屋企買野煮飯,清潔。。我唔認為咁就叫<痴飲痴食痴住>
有唔少好多孕婦和FTM都同我一樣架啦~唔通又係<痴飲痴食痴住>??咁請問點先叫有付出,唔係<痴飲痴食痴住>呢。。。

我係post所講既都係關於我99,就連我所講<我搵錢能力較高>當然都係同我99比較啦。。。同埋我回你話<我一個月萬四點都過佢一個月八,九千>都我同99。。而唔係話我c6。。。
除左我之外,我62/99同c6都有工作,所以係唔洗話比$62&99。。。。當然家中開資就係62&c6負責。。。我99自己搵自己洗,so咁睇應該對呢個家冇負出既應該係99


第三, 呢個POST 唔係伸張正義, 我無需要做咩正義寶寶, 我只係覺得當樓主老公同老爺用xyz#$%% 鬧奶奶嘅時候, 樓主仲覺得好正確, 呢樣野好唔啱, 奶奶都係人呀媽, 你第時都做人呀媽, 如果第時你老公, 你個女一齊用粗口鬧你, 個女婿又黑面加大力閂門, 唔知到時你有咩感覺。你話佢唔聽可以自己帶返隻狗, 唔使咁勞氣啫

*首先我澄清一樣野,我係post中我係將當時情況打返出黎,絕對冇覺得任何野,同埋我62同我c6出聲既出發點都係因為3個月以黎~講又講過,解釋又解過,都係唔聽,佢地先會爆發。。。我都冇加入同出任何聲。。。
請不要因為今次既嘈交3因為我隻狗既事,所以就用你既個人感覺黎話我。。。

如果我係被罵既當時人,唔理唔係親人,就算朋友,我都會去了解左事件,再去解決問題~而唔係好似我99咁,唔理唔聽,軟既唔受要迫62同c6用硬既方式對待。。。
我係post講過~我係一直貼身照顧隻狗的,比佢同隻狗玩弄出街,係我99鐘意,我都冇意見,只係知有問題所在我先禁止佢,但我99都要偷偷地做出呢的行為,所以我先唔開心同嬲上黎呻。。。而唔係好似你所講既我唔自己帶返隻狗

第四, 你可以話我d用詞唔啱聽, 但你無可能話我亂咁吠, 難度你當全世界人都係狗? 一開口就吠? 定你太錫d狗, 認為人講野發表意見同狗吠一樣咁可愛?

*你都可以話我用詞唔岩聽,因為你所打出黎既<個人感覺而認定我係咁既人。。。批評&指責>全部都係未經證實了解同清楚黎話我~咁真係同狗一樣~有事冇事都係到吠左先~冇分別
令你感到不安or唔岩聽既,我會同你講聲~唔好意思&對唔住


第五, 我好同意養狗就要當佢係親人一樣黎照顧愛錫, 我針對嘅係樓主對奶奶嘅態度。

*我同99既態度係大聲同怨氣,再唔係我就行開or喱係room,又唔係果的。。罵/xyz(粗口)/拳打腳踢果的。。。。我已經覺得好忍讓,唔知仲有咩問題要令到你針對住黎話我呢?

第六, 淨係想呻下, 唔想睇d 反對意見, 做咩唔寫日記, 開post 為咩?

*<對狗好過對人,為咗隻狗鬧人。究竟邊個先係你親人?
我係你99一早掃你出門口,痴飲痴食痴住仲要發老脾,你第時個女婿咁樣對你唔知你會點。
亦唔覺你有幾高搵$能力,中文差,英文差,表達能力差。祝你快D等到公屋,到時無得養狗,專心D稔下點樣對待屋企人。>
係以上整段文字內~我完全唔覺得你呢的見意見,反而只見到你既個人感覺,批評同指責。。。同一句祝福語。。。請問可以係邊一隻字/邊一句/邊一段係你所講既意見???



第七, 有jm話我懶清高, 其實好低俗, 如果表達唔同意見就係扮清高, 咁我唔介意比你話低谷。

*都係果句,係因為你所講既野都唔係意見,只係你既個人感覺,批評同指責。。。


叫你唔好咁勞氣, 你就愈講愈扯火, 真係唔明有咩問題要開多個post 黎討論。

*請不要多心我開多post係因為你,sorry,唔係,我只係將我係呢個板所發生既事感到唔開心,咁件事又係呢個板發生~我都係想發洩下呻下。。。
勞氣係因為冇啦啦比人切生豬肉黎屈我指責我批評我。。。。我相信冇人係會鐘意同接受到呢個感覺。。。
至於扯火。。。大約同上面意思一樣。。。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo