自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 156762

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 12-7-4 17:35 |只看該作者

你地會想小一生普教中嗎

我怕佢返到屋企,我幫唔到佢溫書。我d國語好爛




子爵府

積分: 13264

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章 親子達人勳章


42#
發表於 12-7-4 17:49 |只看該作者
我仔快升小二,他之前d普通話好唔掂,小一實行普教中,....現在普通話叻左好多,小二有幸俾他入到普教中 so


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


43#
發表於 12-7-4 17:51 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5185


44#
發表於 12-7-4 17:51 |只看該作者
我唔想
用廣東話唸唐詩宋詞押韻過普通話好多
朗誦起來清脆鏗鏘, 音調都係文學既一部分

同埋唔好以為普通話就係「書面語」
宜家好多普通話白話用字其實係北方方言
但諷刺既係, 北方方言用字可以入文, 南方方言用字卻不可以
咁樣都係侵蝕緊中文書面語, 打壓各地方言文化發展
你地唔覺得回歸後傳媒用語與大陸媒體「接軌」, 文句越來越難聽難睇咩?

要學好中文, 寫好文章, 普教中唔係靈丹妙藥
英國人美國人都唔見得個個寫到好英文文章

普通話係要學
但學中文, 應以母語為先

成人每日應進食400g蔬果


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


45#
發表於 12-7-4 17:54 |只看該作者
回覆 tantanmama 的帖子

係啦!如果到時升小一果間小學係普教中,而我女無普通話底,我應該會幾驚,尤其係我全家人普通話程度得KG level,哈!


已刪除用户

積分: 11032

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


46#
發表於 12-7-4 18:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2750


47#
發表於 12-7-4 18:04 |只看該作者
個個都話普教中好,但大家有冇諗過hk小朋友在家,在社交場合都用廣東話,佢地好多詞語都唔識用廣東話講,搞到不倫不類!


王國長老

積分: 119115

王國長老


48#
發表於 12-7-4 18:05 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

唔應該因為擔心家長幫唔到小朋友從而要小朋友一齊降低水平,只有越早以普教中先會吸收得快,現實就係香港越來越大機會用到普通話,除非唔需要工作,否則一口流利普通話係有好大優勢。



點評

tantanmama  Yes, 唔應該要小朋友降低水平就家長.  發表於 12-7-4 18:19
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


49#
發表於 12-7-4 18:06 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

阿囡小二開始普教中,已搵定普通話老師補底



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 13797


50#
發表於 12-7-4 18:10 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

廣東話同我講,返學校要普好D



我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


王國長老

積分: 119115

王國長老


51#
發表於 12-7-4 18:12 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

好似我老豆,40後,由小學起已經自己讀書,中學考入男拔,又何嘗有家長幫手溫習,靠自己努力,英文普通話俱佳。今日家長適當時候應該放手,家長識唔識普通話同小朋友是否應該學普通話無關。



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


男爵府

積分: 6449

好媽媽勳章 畀面勳章


52#
發表於 12-7-4 18:13 |只看該作者

版主 的帖子

我個囡由小一至而家小六畢業啦,用全普通話教,除咗英文,開頭一年級都唔知老師講咩,小二開始ok.




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo