szeszes 寫道:
songbird:
我 email 左之前果 8R file 比你, 唔知你收唔收到?
你想我怎樣幫你?? 要唔要 resize 果 file 來 match 你既 birthday card?? 但係如果 resize 得太細的話, 每個 bb 既 face 就會好細呀.
funbabyhk 寫道:
PaulineVin,
我個大仔叫 Anson, 5歲幾....果日成日都俾我叫住停果個就係佢 (Anson) :lol: (穿著灰色 Tee 袖有橫間) 佢有冇整親你個細仔呀? 因為佢玩起上黎...好鬼大力架.[quote]
PaulineVin 寫道:
funbabyhk:
請問你大仔幾多歲同埋叫mut名?有個哥哥同我仔仔玩佐好耐.個哥哥玩到躲係枱下面等我細仔搵佢.我初初以為佢係珮珮媽咪既大仔樂浠.但個哥哥話自己有個細佬,所以應該唔係樂浠.唔知係唔係你大仔呢?




)

