跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 37478

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 06-3-16 23:43 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

PaulineVin,

我個大仔叫 Anson, 5歲幾....果日成日都俾我叫住停果個就係佢 (Anson) :lol: (穿著灰色 Tee 袖有橫間) 佢有冇整親你個細仔呀? 因為佢玩起上黎...好鬼大力架. [quote]
PaulineVin 寫道:
funbabyhk:
請問你大仔幾多歲同埋叫mut名?有個哥哥同我仔仔玩佐好耐.個哥哥玩到躲係枱下面等我細仔搵佢.我初初以為佢係珮珮媽咪既大仔樂浠.但個哥哥話自己有個細佬,所以應該唔係樂浠.唔知係唔係你大仔呢?


別墅

積分: 525


42#
發表於 06-3-17 00:50 |只看該作者

生日會感想分享,檢討~

szesze ~
已收到啦,你真係好好人呀! 8R 幾好呀, 我聽日就拎去print出黎先,唔該哂!! p.s. 補祝 Karl 仔生日快樂,快高長大!

mrsleungbb ~
我係果日坐你隔離既媽咪呀,補祝你既學林生日快樂,聽教聽話! 多謝分享學林既影樓相, 我中意著日式浴衣的幾張好得意呀!見你地紛紛拍了影樓相,真係心思思想拍番輯,阿仔快些識企就好啦(可以擺多D甫士麻)!

szeszes 寫道:
songbird:
我 email 左之前果 8R file 比你, 唔知你收唔收到?
你想我怎樣幫你?? 要唔要 resize 果 file 來 match 你既 birthday card?? 但係如果 resize 得太細的話, 每個 bb 既 face 就會好細呀.


別墅

積分: 694


43#
發表於 06-3-17 01:21 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

Dear MrsLeungBB

[quote]
我中意著日式浴衣的幾張好得意呀!見你地紛紛拍了影樓相,
[quote]

I really agree with songbird!


別墅

積分: 716


44#
發表於 06-3-17 09:24 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

珮珮媽咪:
係呀,希望好快可以有聚會,咁就有機會傾吓偈.
想問吓你大仔個日有冇周圍玩呀?我大仔好為食,出去拿佐幾次嘢食同埋食佐好多嘢,其它時間就係度玩弟弟既玩具.我見有D哥哥姊姊(同我大仔差唔多大)係出面玩得好開心,叫佢出去同D哥哥姊姊玩,佢都唔肯.

珮珮媽咪 寫道:
PaulineVin:

如果我地係坐埋同一枱,可能可以俾兩個哥哥一起玩下! 希望下次可以啦! 真係好期待下次的聚會,因為當天無同你地傾偈!


別墅

積分: 716


45#
發表於 06-3-17 09:38 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

funbabyhk:
請問你仔仔係唔係姓鍾?如果係就冇錯啦!
我個日有D唔舒服,所以冇全程跟住細仔.我出到出面時,我個印印話個哥哥同瑋瑋玩佐好耐.仲讚個哥哥好叻,好識得同小朋友玩.因為瑋瑋同佢玩到笑到停唔到口.

funbabyhk 寫道:
PaulineVin,

我個大仔叫 Anson, 5歲幾....果日成日都俾我叫住停果個就係佢 (Anson) :lol: (穿著灰色 Tee 袖有橫間) 佢有冇整親你個細仔呀? 因為佢玩起上黎...好鬼大力架. [quote]
PaulineVin 寫道:
funbabyhk:
請問你大仔幾多歲同埋叫mut名?有個哥哥同我仔仔玩佐好耐.個哥哥玩到躲係枱下面等我細仔搵佢.我初初以為佢係珮珮媽咪既大仔樂浠.但個哥哥話自己有個細佬,所以應該唔係樂浠.唔知係唔係你大仔呢?
該用戶已被刪除

46#
發表於 06-3-17 09:41 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 529


47#
發表於 06-3-17 10:43 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

[quote]
songbird 寫道:
mrsleungbb ~
我係果日坐你隔離既媽咪呀,補祝你既學林生日快樂,聽教聽話! 多謝分享學林既影樓相, 我中意著日式浴衣的幾張好得意呀!見你地紛紛拍了影樓相,真係心思思想拍番輯,阿仔快些識企就好啦(可以擺多D甫士麻)![quote]

Ma...Mi, songbird,
多謝你地讚學林d相, 件日式浴衣係佢大舅父送架, 我都估唔到影出


珍珠宮

積分: 37478

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


48#
發表於 06-3-17 13:09 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

PaulineVin,
我囝囝唔係姓 '鐘', 不過我老公話, Anson 在外面 sofa 到同一個小朋友玩 (有工人睇住的) 唔知係唔係你個細囝呢?[quote]
PaulineVin 寫道:
funbabyhk:
請問你仔仔係唔係姓鍾?如果係就冇錯啦!
我個日有D唔舒服,所以冇全程跟住細仔.我出到出面時,我個印印話個哥哥同瑋瑋玩佐好耐.仲讚個哥哥好叻,好識得同小朋友玩.因為瑋瑋同佢玩到笑到停唔到口.

[quote]
funbabyhk 寫道:
PaulineVin,

我個大仔叫 Anson, 5歲幾....果日成日都俾我叫住停果個就係佢 (Anson) :lol: (穿著灰色 Tee 袖有橫間) 佢有冇整親你個細仔呀? 因為佢玩起上黎...好鬼大力架. [quote]


大宅

積分: 3489


49#
發表於 06-3-20 21:50 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

各位媽咪~
首先好多謝你地入黎分享呀! 仲有你地太客氣喇!我只係'出下力'買禮物,同諗左 cute cute show o者!其他野我都冇乜幫到手,最大功勞都係jenny 同 qq

唔係我'馬後砲'呀!其實我諗cute cute show既原意,真係想各位媽咪都可以帶BB上台介紹下自己同BB,然後'表演下'架!不過時間有限,加上我地幾位媽咪商量過,怕D媽咪會怕羞唔想上台,又唔知有乜好表演,又擔心會太靜態會悶場,所以改成'報名'制,自由決定參加,然後再加多左幾個遊戲俾大家玩,其實咁樣都有好處既,幾熱鬧幾好玩呀! (我地果檯都win左2份禮物,其中一份係我估中架! )

但係如果下次有機會,最好整D '名字牌'掛住媽咪 & BB身上,(可以用紙列印個名,過膠然後穿繩 / 扣針,之後由媽咪自己keep番以後就可以帶出黎聚會循環再用,唔駛用'貼紙'成日甩,又唔環保嘛!) 再請各位媽咪介紹下自己同BB俾大家認識下,咁大家熟落D,以後傾偈都易D嘛!希望快D再有尼個機會喇!

我好開心有D媽咪同BB都幾鐘意我買既'搖鈴',雖然D鈴鈴大力拉會甩出黎,(所以要再提你地小心D),不過當係'警鐘'戴係手腳 / 床圍都幾好用架!

我同阿鳳~既BB,穜穜~和熙熙~都好鍾意'和光堂'既南瓜餅呀!請問係邊個媽咪買架?係邊度買,幾多錢呢? THANKS!

rebecfung~ & carey_mum~
全部門口派果D'歡迎禮物' (蝴蝶拍/搖鈴/動物搖鼓/手搖鈴笛) 都係我同老公上'深圳'買架!因為有次行街無意中見到D玩具批發零售鋪頭,買左D玩具俾穜穜豬~覺得幾抵,款式又多,所以今次知道要買大批禮物,我就諗起可以去果度問下一次過買多D會唔會平D,最後都講到個'八折'返黎

如果有媽咪仲想要多D搖鈴 2個 $3 / 其他玩具,可以話我知,等我下次再去幫你地買喇!


大宅

積分: 4749


50#
發表於 06-3-20 22:52 |只看該作者

Re: 生日會感想分享,檢討~

gillianchan 寫道:

我同阿鳳~既BB,穜穜~和熙熙~都好鍾意'和光堂'既南瓜餅呀!請問係邊個媽咪買架?係邊度買,幾多錢呢? THANKS!


gillianchan,

嗰d南瓜餅未係我買law! 嗰陣時西田做bb展時買ka!大約要$17一盒

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo