自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 29958


41#
發表於 12-10-30 01:00 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76224


42#
發表於 12-10-30 01:00 |只看該作者

引用:你愛這小孩嗎?可以正式收養他把他視如己出

原帖由 onebadfish 於 12-10-29 發表
你愛這小孩嗎?可以正式收養他把他視如己出嗎?如果係我,我同c6都會要他的。



...
樓主如果可以 希望你可以幫幫呢位小孩


公爵府

積分: 26129


43#
發表於 12-10-30 01:20 |只看該作者

引用:試下搵社工幫手,可以去寄養家庭,對小朋友

原帖由 musnis 於 12-10-29 發表
試下搵社工幫手,可以去寄養家庭,對小朋友應該會好D


起碼你 mama 可以休息一下




水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


44#
發表於 12-10-30 01:23 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

小朋友好慘



珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


45#
發表於 12-10-30 01:26 |只看該作者

引用:你都要理解下你姐姐心情,小孩子有人可憐,

原帖由 heichunmum 於 12-10-29 發表
你都要理解下你姐姐心情,小孩子有人可憐,她無,因為她自知是疚由自取,她想怨想呻,卻不敢說,因為家人只 ...
你講得好好家姐都係人,佢都會唔識面對,同想逃避,樓主,嘗試給姐姐多點關懷同支持,陪佢重新建立親子關係吧




伯爵府

積分: 19097


46#
發表於 12-10-30 01:39 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

大人細路都慘。要家姐被愛+愛自己先,先有能力愛人。




翡翠宮

積分: 95973

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


47#
發表於 12-10-30 01:41 |只看該作者

引用:但最後姐姐依然故我!更將我地對佢的所有指

原帖由 林小虎 於 12-10-29 發表
但最後姐姐依然故我!更將我地對佢的所有指責,發洩在孩子身上!縱使我抱著他,他仍不停的發抖! ...
好可憐




子爵府

積分: 12706


48#
發表於 12-10-30 01:46 |只看該作者
其實你家姐都好可憐, 難聽d講句, 俾人搞大左個肚,
仲要俾人拋棄埋, 又淨低件蘇州屎俾佢,
佢都唔知點面對, 唔係人人都識湊仔, 佢又無經驗又任性,
依家衰左, 但都唔知點收科, 可能就係唔識去面對,
所以, 就更加將自己收收埋埋, 你好好地同你家姐傾下開解下佢啦~


大宅

積分: 1331


49#
發表於 12-10-30 01:54 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

唉...不如搵社工follow up 下!




珊瑚宮

積分: 102256

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 12-10-30 01:57 |只看該作者
林小虎 發表於 12-10-29 23:33
我家姐同姐夫,因為那虛無的網絡異地戀認識,相戀不久,之後奉子成婚,姐姐不顧家中所有人的反對,結了婚, ...



伯爵府

積分: 19448


51#
發表於 12-10-30 01:57 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

樓主,如果再這樣下去小朋友會很可憐的,你真的要幫下你家姐同個小朋友呀,一齊渡過這個心理關口呀!希望往後的日子會幸福加油!




大宅

積分: 3976


52#
發表於 12-10-30 02:26 |只看該作者


大宅

積分: 3623


53#
發表於 12-10-30 03:44 |只看該作者
我都好想收養佢,我有個也是一歲多的女兒,現在我亦懷孕十多週,我仍每天上娘家去幫忙照顧一下,因為我知道小孩真的十分缺乏愛,他每次見我抱我個女,佢就會喊,我放低阿女之後,佢會馬上去推跌佢,或者我幫阿女抹汗,佢會搶左條毛巾仔,之後放我大脾,意思叫我幫佢抹;我試過好多方法去減低佢對我女的妒忌,但根本唔得,我很公平,只要我個女有的,我一定會買多一份比佢,我想佢知道仲有人錫佢,但上個月我買了兩個玉墜,一人一個掛在頸上,佢唔比阿女都有,想扯走佢,唉~我可以點做...


講番我家姐,佢好似個仔唔係親生坩!早幾曰我媽話天氣開始凍,上年啲衫好多都唔啱著,你買番d比佢la!佢竟然話三歲前都唔會買,凍的話就留在家中唔好出街!但諷刺的是,自己就走去shopping!叫佢星期六、日放假帶佢去下樓下公園,同其他小朋友玩下,佢話眼訓、好赲,已經中午一點都可以繼續訓,原來前一晚上網上到凌晨四點幾,叫你陪下個仔又話赲,但d fd打黎馬上換衫出去;我流緊啡都仆上去同你湊仔!(因我媽身體唔好!個孫好痴身,有時根本煮唔到野食,我媽就一係食尋晚買定戈d包!)

從來買野番黎食,唔會買埋媽咪戈份!同佢講媽咪未食野,佢竟然可以話枱面有面包lo!(佢知道是隔夜的,佢話人地d窮人個個都係咁食ga la!)

點評

banbanmm  你媽媽應該趕你家姐出家企,否則佢永遠唔會成長  發表於 12-10-30 23:14


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


54#
發表於 12-10-30 04:40 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

小朋友無辜架




男爵府

積分: 6383

+3金熱血


55#
發表於 12-10-30 04:52 |只看該作者

回覆:林小虎 的帖子

聽到你咁講就更加心疼。既然你姐不理小孩,媽媽也太疲倦看不到他,你自己也不可收養他,我覺得找社工為小孩找新家吧。希望你姐肯簽名放棄小孩。希望小孩有人愛他吧。




公爵府

積分: 26362

畀面勳章 環保接龍勳章


56#
發表於 12-10-30 05:06 |只看該作者
poor little boy!!


子爵府

積分: 13658


57#
發表於 12-10-30 05:53 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

你家姐好無良,佢好似當全世界欠左佢咁喎,我唔覺得佢係一顆受傷的心囉,你應該喺下次佢打仔的時候報警,跟住就會有社工跟進㗎啦




男爵府

積分: 7556


58#
發表於 12-10-30 05:56 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受




男爵府

積分: 6353


59#
發表於 12-10-30 06:23 |只看該作者
悲劇


伯爵府

積分: 17775


60#
發表於 12-10-30 07:26 |只看該作者

引用:我家姐同姐夫,因為那虛無的網絡異地戀認識

原帖由 林小虎 於 12-10-29 發表
我家姐同姐夫,因為那虛無的網絡異地戀認識,相戀不久,之後奉子成婚,姐姐不顧家中所有人的反對,結了婚, ...
你兒甥仔好可憐,有一對咁不負責任父母




首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo