興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 429


41#
發表於 06-5-23 16:52 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...


複式洋房

積分: 429


42#
發表於 06-5-23 16:52 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...


複式洋房

積分: 429


43#
發表於 06-5-23 16:53 |只看該作者

Re: 請教:想影前清後濛o既相...即係好似沙龍果d...

samkee 寫道:
我係iphotohk 的Sam,
今日在google 搜尋下資料,發現親子王國也有談及Lightsphere 呢
是的, 這個Lightsphere柔光罩影小朋友都好好, 大家多d指教下.

dchome的相關連結大家可以參考下.

只是當搜尋時看到親子爸媽對Lightsphere也很有興趣使我也有點開心及驚喜呢. 我也常用來拍攝我的貓貓. 向大家打聲招呼罷了.


sam,

我呢幾張都係用lightsphere + fei燈
sam,

我呢幾張都係用lightsphere + fei燈
http://www.dchome.net/viewthread.php?tid=263139&extra=page%3D1

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo