自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 3707

畀面勳章


41#
發表於 12-11-16 12:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61763


42#
發表於 12-11-16 12:10 |只看該作者

小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

樓主朋友,得罪講句,慳d啦! 什麽叫天份?不是學了3年級可考7级試就叫天份。上YOUTUBE search Andy Lee, 那個小男孩弹琴時一舉手一投足,那種音樂感就真的叫天份! 試問世間能有幾多個如此小孩?其他小孩學音樂,我覺得家長就要好似樓主的心態,讓小朋友培養多一個興趣之餘從中學會有恒心做好一件事

樓主,只要小朋友有興趣與恒心學琴,let him continue. no need too worry abt the progress too much.




水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


43#
發表於 12-11-16 12:10 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴

繼續


子爵府

積分: 10621

玩具勳章


44#
發表於 12-11-16 12:11 |只看該作者
本帖最後由 mama667 於 12-11-16 12:12 編輯

回覆 軒軒2008 的帖子

真係唔洗理人講咁多,下下講天份咩, 唔通佢同你講, 你個仔冇天份讀書, 你就唔比佢讀?


最清楚個小朋友一定是你, 所以既然阿仔願意每天練習半小時, 你應該多加鼓勵, 比個認同佢!


我比阿仔學琴差不多2年, 佢都係未考級架,

我覺得有冇級唔緊要, 我只希望佢學琴過程中,


可以持之以恆練習、培養下興趣、專注、訓練左右腦







珍珠宮

積分: 30223


45#
發表於 12-11-16 12:18 |只看該作者

引用:梅花香自苦寒來。知道梅蘭芳的故事嗎?老師

原帖由 carlosally 於 12-11-16 發表
梅花香自苦寒來。知道梅蘭芳的故事嗎?老師話梅蘭芳一世都無可能學好京劇,但梅蘭芳後來做了京劇大師:winne ...
非常好的例子,講真,我唔會比一個普通老師左右我個仔鐘意嘅興趣,乜要好有天份先可以彈琴咩?




伯爵府

積分: 15035


46#
發表於 12-11-16 12:21 |只看該作者

回覆:軒軒2008 的帖子

樓主,一般有天分的學生,學一至五級,非常容易,唔洗點練琴就彈識。但上到六級以上,同一般無天分的學生一樣,甚至會練得更痛苦,因為佢地唔習慣要練咁耐,有d甚至會放棄。但無天分的學生,五級之前學得比較慢,練得辛苦,但五級以上就學得好快好舒服,因為根基打得好,各樣技巧都已掌握到。所以,只不過係先甜後苦or先苦後甜的道理。你要放遠眼光,耐心等待,過多幾年就會見到成果


子爵府

積分: 10149


47#
發表於 12-11-16 12:22 |只看該作者

引用:媽媽+:+有興趣比有天份難,+不能說彈不到一

原帖由 Puppyhoting 於 12-11-16 發表
媽媽 :
有興趣比有天份難, 不能說彈不到一兩首歌就說放棄.
你仔仔得6.5歲能坐定定半個鐘pratice好難得, 你 ...
媽媽你要諗下,其實你俾個小朋友學琴嘅目的係乜嘢:興趣,課外活動,天份,同輩壓力,小朋友自己要求,學校要求, 旁身為考學校,自己喜好等等,太緊張令小朋友增添壓力,如果小朋友肯自願坐低半小時練習都唔錯!以前我俾小朋友學琴,想訓練佢手眼協調同陶冶性情,所以無要求限時考級試.而且始終咁細個,如果有音樂細胞可以試試其他樂器,唔啱聽勿丙,個人意見



原來分享都有難度


珍珠宮

積分: 36663

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


48#
發表於 12-11-16 12:23 |只看該作者
回覆 軒軒2008 的帖子

佢唔係咁講, 點突顯佢同佢D學生勁呀

講........., 乜都得架啦


公爵府

積分: 25765

2024年龍年勳章 畀面勳章


49#
發表於 12-11-16 12:23 |只看該作者
唔好理啲路人甲


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 12-11-16 12:36 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴

我睇份譜寫晒d音係到,我諗你仔仔最大問題係睇譜唔夠快,或者唔識睇譜,點為之識睇係要一眼望落去就知係邊粒音,同時眼到耳到心到手動彈落粒音到,老師寫晒係到連數音都慳番,老師慳左時間,小朋友識彈熟左係背譜,其實我從來教琴唔會寫晒d音係到即係(CDEFGABC) 你寫左小朋友永唔會識睇譜,我情願佢學慢d但真係學識,或者轉過個老師如果佢真係有興趣學既同佢做下視譜訓練,不過我最想知你每日用幾多時間練琴


子爵府

積分: 10149


51#
發表於 12-11-16 12:37 |只看該作者

引用:回覆+軒軒2008+的帖子 首先我都唔識鋼琴,+

原帖由 bbtammy 於 12-11-16 發表
回覆 軒軒2008 的帖子

首先我都唔識鋼琴, 首曲難唔難要學幾耐我比唔到意見, 但我覺得樓主唔洗介懷果位所謂 ...
其實喱個故事我睇過好多好多次,睇咗見到又再睇,但每次睇完都一定眼濕濕,因為真的很能觸動做媽媽的,而且每次重睇都令我及時反醒下自己,對小朋友的要求同時要作出適當的支持和鼓勵



原來分享都有難度


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 12-11-16 12:39 |只看該作者
樓主....你讓兒子學琴的目的是什麼...???


我仔K2, 學了大半年....我由一開始的目的是希望多讓他接觸各類型的東西去發掘自己興趣...他每天會自動自覺練琴也會嘗試彈老師未教的歌曲...只要他喜歡我也會讓他一直學下去...


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 12-11-16 12:45 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

小朋友喜歡彈琴繼續學,不喜歡就quit. 學樂器為興趣,興趣不用講天分的,興趣的目的為了「開心」,不為「結果」。




男爵府

積分: 8580

畀面勳章


54#
發表於 12-11-16 12:56 |只看該作者
babytoffee 發表於 12-11-16 12:37
其實喱個故事我睇過好多好多次,睇咗見到又再睇,但每次睇完都一定眼濕濕,因為真的很能觸動做媽媽的,而且每次 ...
係呀, 我都係睇完又睇, 都仲係覺得好感動


大宅

積分: 4214

好媽媽勳章


55#
發表於 12-11-16 12:58 |只看該作者
軒軒2008 發表於 12-11-16 10:17
事關上個星期撞到老公同事,佢老婆是小學音樂老師,專教鋼琴,聊天過程中無意談到小朋友學鋼琴,我們就話我 ...

小學老師咁講野, 教邊間小學?
音樂係興趣/娛樂, 咁洗洗音樂一定要攞 A.


男爵府

積分: 7046


56#
發表於 12-11-16 13:05 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

唔需要理會別的老師講咩,好多時啲人做生意都踩人抬高自己。二年彈不到巴哈非常正常及合理,樓主你小朋友已比好多小朋友叻,我有些學生活動多,少練習,三年還是二級。時間多少不是問題,只要方向一樣,最後都能到終點!




男爵府

積分: 6350


57#
發表於 12-11-16 13:12 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

三年前我同亞仔一齊學琴,佢由開始果種興奮到而家考左二級,已經無咁有心機學,我自己學緊就知,佢天份不高,同埋慢慢d歌深左有樽頸位,但我都要佢成日練琴,因為吾練實吾得,我係大人日日都起碼練一至兩個鐘至會有進步!呢首歌吾算難,如你仔肯練一定得!吾好咁快為左人地講幾句就放棄呀!加油!




伯爵府

積分: 16920


58#
發表於 12-11-16 13:58 |只看該作者

引用:+++事關上個星期撞到老公同事,佢老婆是小

原帖由 軒軒2008 於 12-11-16 發表
本帖最後由 軒軒2008 於 12-11-16 10:17 編輯

事關上個星期撞到老公同事,佢老婆是小學音樂老師,專教 ...
個老師似係想讚自己多點囉


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


59#
發表於 12-11-16 14:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


60#
發表於 12-11-16 14:25 |只看該作者

引用:最緊要小朋友肯學同鐘意姐,其他唔洗理,死

原帖由 tobbywong 於 12-11-16 發表
最緊要小朋友肯學同鐘意姐,其他唔洗理,死啦,下下講天份咩,數學都好講天份,唔通無就唔洗學咩!果個老師 ...




總有離別的時候

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo