婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3906


41#
發表於 13-1-10 13:37 |只看該作者
本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:30 編輯

del


大宅

積分: 3906


42#
發表於 13-1-10 13:39 |只看該作者
本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:30 編輯

del


別墅

積分: 816


43#
發表於 13-1-10 14:14 |只看該作者
回覆 abcdecdee 的帖子

無錯! 已經搵唔到理由去見...同埋佢咁做係對我0既一種侮辱!


大宅

積分: 3906


44#
發表於 13-1-10 14:19 |只看該作者
本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:30 編輯

del


子爵府

積分: 13658


45#
發表於 13-1-10 14:21 |只看該作者

回覆:6299話請陪月晒氣,生完3日就可以落床啦

你99好賤,竟然叫你c6將請陪月嗰萬幾蚊比佢"買野煲黎食補身",而唔係"煲比你食黎補身", 家下你99坐月呀?

點評

chowchow2012  我仲估99係想要左d錢話買野煲比心抱..但最後就不了了之咋…..  發表於 13-1-10 14:27


別墅

積分: 571


46#
發表於 13-1-10 14:34 |只看該作者
請到好既陪月可以教到湊b技巧, 留意細微的事,
到時幫你湊b你又可以休息, 唔使人都癩.
如果屋企人照顧幫你燉補品, 到時會問你燉咩,
到時你累到無時間諗, 有陪月又唔使煩飲食方面.


大宅

積分: 3906


47#
發表於 13-1-10 14:55 |只看該作者

del

本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:33 編輯

del


大宅

積分: 1193


48#
發表於 13-1-10 16:06 |只看該作者
唔好話請陪月喇, 就算產檢做多幾次, 佢地都會話以前唔駛架喎, 下刪100字, 樣樣都跟以前就人都癲啦!
請陪月係貴架喇, 但又唔係生好多個, 一個起兩個止啫, 請個人幫手安心啲唔駛理人, 不過我自己的請陪月經驗就不好, 搞到坐月都坐得唔好, 有機會生多個都唔會再請!


男爵府

積分: 9928


49#
發表於 13-1-10 16:32 |只看該作者
請陪月呢個問題唔止老爺奶奶會多野講, 就連我老公身邊D FD都係咁, 一聽到老公肯請個陪月畀我, 果班女人就係咁講野畀我聽, 仲同老公講其實唔洗請, 係你老婆(我)特別麻煩, 特別識洗錢, 而家生個B都要咁照顧佢, 咁之後果幾十年實有排你捱:;pppp:,
樓主, 唔好理佢地講咩, 個身體係你架, 一定要堅持, 我阿嫂生完就係我阿媽幫佢坐月, 我媽話晒都生左幾個啦, 點知出院第2日就已經煲菜湯, 食牛肉, 又迫佢食豬腳薑, 仲話惡露未排晒都可以補身, 又用爽身粉搽BB女下面, 攪到BB出世3日人仔下面已經又紅又腫, 但話晒呢個係奶奶, 出聲話得多又唔好, 但如果呢個係請返黎既外人, 佢做得唔好, 你仲可以話返佢, 所以為左BB同你自己一定要堅持














大宅

積分: 3906


50#
發表於 13-1-10 17:29 |只看該作者

del

本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:33 編輯

del


大宅

積分: 4591


51#
發表於 13-1-10 19:32 |只看該作者
回覆 abcdecdee 的帖子

對住d唔通氣既老人家係要串d!後生既當然要尊重長輩啦,但佢地d老頑固成日以為自己岩晒,真係好難比面佢,又唔係對住佢地過人世,錢又唔係佢比洗乜理佢!


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


52#
發表於 13-1-10 20:49 |只看該作者
abcdecdee 發表於 13-1-10 10:33
本黎係諗住請個人幫輕下99幫我陪月,但原黎佢都冇諗住幫我,佢話自己坐月都係自己一個,好快就自己落手落 ...
你奶奶身體幾好呀嗎?? 如果佢當年冇陪月身體應該出現問題了


珍珠宮

積分: 35744


53#
發表於 13-1-10 23:36 |只看該作者
我 99 o個時話:使乜請陪月?佢o黎有咩做,咪幫 bb 沖個涼!

99 住得遠亦極唔想佢成日o黎,當時我媽未退休,我有工人但係係 overseas 新請,當時炒菜都唔識!無陪月我日日食乜??仲有唔係陪月幫 b 沖涼,唔通佢o黎!佢肯我都唔制!!

之後仲話人地o係我度越做越好面色,暗示人地偷食佢煲o既薑醋 + 佢拎o黎o既雞 & 湯 。講o左幾次之後連我老公都開聲:人地做呢行日日見呢o的o野,使唔使偷食你o個o的 ,佢先唔敢再講

佢講乜就當時運高聽唔到。個陪月我自己俾錢,老公都無意見,使乜理佢!


大宅

積分: 3906


54#
發表於 13-1-11 00:47 |只看該作者

del

本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:32 編輯

del


大宅

積分: 3906


55#
發表於 13-1-11 00:49 |只看該作者

del

本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:32 編輯

del


侯爵府

積分: 23374

認識瑞士牛牛第三回 DHA勳章 陪月勳章


56#
發表於 13-1-11 02:10 |只看該作者

引用:C6同6299講會請陪月俾我,62一聽到就話:\"我

原帖由 abcdecdee 於 13-01-09 發表
C6同6299講會請陪月俾我,62一聽到就話:"我做野嗰度個鬼婆生左三個,第二日就落床啦!" "你99生左兩個都係 ...
床就可以落,但請陪月唔關佢地事,又唔係佢地比錢,一於懶理佢地講咩。




大宅

積分: 3397


57#
發表於 13-1-11 02:55 |只看該作者

回覆:6299話請陪月晒氣,生完3日就可以落床啦

嗰時我99出埋錢,幫我搵埋陪月!出錢又出力!




大宅

積分: 1049


58#
發表於 13-1-11 07:06 |只看該作者

回覆:6299話請陪月晒氣,生完3日就可以落床啦

一定請!!




大宅

積分: 3906


59#
發表於 13-1-11 09:34 |只看該作者

del

本帖最後由 abcdecdee 於 13-3-4 20:32 編輯

del


大宅

積分: 1193


60#
發表於 13-1-11 15:24 |只看該作者
回覆 abcdecdee 的帖子

身體暫時無好大問題, 因為請走瘟神後, 我等惡露清左飲返多啲媽媽靚湯, 身體慢慢回復了, 但當時就可能唔夠休息唔夠湯水, 所以唔夠奶(亦有可能先天不足)!!! 我個仔只飲左好少好少人奶, 我仲傷心左一排! 如果生多個, 會好頭痕, 但又想要個女, 煩惱中呀~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo