自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 42535


41#
發表於 13-1-15 01:37 |只看該作者
~蜜柑~ 發表於 13-1-15 01:33
個cream我都爆瘡呀!
我一set 咁買,仲用緊toner、eye cream、mask 、眼膜。


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


42#
發表於 13-1-15 01:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Minnie2010+於+13-01-15+發表

原帖由 ~蜜柑~ 於 13-01-15 發表
個cream我都爆瘡呀!
隻cream算幾水下,同好滑。
我皮膚都好敏感,不過完全無事


禁止訪問

積分: 13216


43#
發表於 13-1-15 01:38 |只看該作者

引用:Quote:~蜜柑~+發表於+13-1-15+01:33+個crea

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


44#
發表於 13-1-15 02:04 |只看該作者
我朋友A 用佢條line 用咗好多年, 由無斑變有斑, 我地同 A 講, A 唔信, 直至有個响外國好多年嘅朋友 B 返嚟同 A 講同一番說話, A 先停用, 而家A 嘅斑已少了, 唔到你唔信, 呢隻嘢貴得無道理, 送比我都唔用 :;pppp:


伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


45#
發表於 13-1-15 04:33 |只看該作者
回覆 chingnc 的帖子

系 但對皮膚吾好架
神仙水有ㄧ種酵定每 (因為出左太耐我已經吾記得了)
你每次用佢會幫你用生物每清走d吾好既野
到你吾用神仙水之後就會開始出事


大宅

積分: 4591


46#
發表於 13-1-15 04:42 |只看該作者
回覆 cici_19900606 的帖子

我24歲,皮膚一向無咩大問題,我朋友係個間sk"x"公司做公關,佢有折,送左支比我,我用完成支,一d效果都無,真係阿媽級先岩用架?總之我比我阿媽用啦,佢成日"候"住,湯唯又話"衣家唔用就晒啦"咁既,仲以為自己真係走寶tin!


侯爵府

積分: 20754


47#
發表於 13-1-15 05:11 |只看該作者

回覆:用神仙水爆瘡

我一開始用成set 但有d 紅, 後來停用水, 只用cream 就好滑好好用




男爵府

積分: 6767


48#
發表於 13-1-15 07:29 |只看該作者

引用:應否繼續用?有人又話爆瘡係谷底層的dirty

原帖由 ~蜜柑~ 於 13-01-14 發表
應否繼續用?有人又話爆瘡係谷底層的dirty嘢出來,咁我應該用落去嗎?
唔好再用因唔適合你。我用時冇這情況,只會越用越好。
我妹妹同媽媽用了同你一樣。所以佢地冇再用。




子爵府

積分: 10254

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


49#
發表於 13-1-15 08:33 |只看該作者

引用:回覆+cici_19900606+的帖子 我24歲,皮膚

原帖由 kwan_tomato 於 13-01-15 發表
回覆 cici_19900606 的帖子

我24歲,皮膚一向無咩大問題,我朋友係個間sk"x"公司做公關,佢有折,送左支比 ...
呢個brand一向係sell嘉玲姐年紀女士,我啊媽有用開,啊媽連粉底都都呢個牌子,係近年開始走向年輕化,不過應該都係for 30+人士用會好啲,我啊媽一直用,的確皮膚好好,所以無可否認,呢個brand有佢獨特之處


伯爵府

積分: 16837


50#
發表於 13-1-15 08:40 |只看該作者
本帖最後由 媽咪面 於 13-1-15 08:42 編輯

我25歲時用過連續幾支,初初用都幾好,但用到最後一支,塊面就開始狂標油,唔覺好用,邊度好似雞蛋咁滑!!

後來我識左一個朋友佢做過max factxx, 佢話聽skxx d人聽返黎, 佢有種物質會慢慢侵食皮膚表皮, 無左浸表皮,當然覺得靚, 到停用時,表皮生返,就自然無左以前個效果
芭芭拉


男爵府

積分: 6565


51#
發表於 13-1-15 09:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Little☆Tiger+於+13-01-14+

原帖由 ~蜜柑~ 於 13-01-14 發表
冇粒粒,但今日出了兩粒暗瘡
用多幾日先,爆勁左就咪用啦




男爵府

積分: 6265

醒目開學勳章 畀面勳章


52#
發表於 13-1-15 09:21 |只看該作者
我都有出暗瘡


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


53#
發表於 13-1-15 10:59 |只看該作者

引用:回覆+chingnc+的帖子 系+但對皮膚吾好架神

原帖由 cky34979 於 13-01-15 發表
回覆 chingnc 的帖子

系 但對皮膚吾好架
講到好恐怖甘


珍珠宮

積分: 32183

畀面勳章 環保接龍勳章


54#
發表於 13-1-15 11:00 |只看該作者
我用都勁爆瘡, 唔岩我用 比左阿媽,, 阿媽話呢D唔岩後生用WOO 太補


禁止訪問

積分: 67524


55#
發表於 13-1-15 11:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo