烹飪搵食

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   711


子爵府

積分: 12729

育兒性格勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


41#
發表於 13-2-18 00:23 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

已收藏!謝謝!




珍珠宮

積分: 46800

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


42#
發表於 13-2-18 00:35 |只看該作者

引用:回覆+fungwongphie+的帖子 我的理解有少少

原帖由 Rita 於 13-02-17 發表
回覆 fungwongphie 的帖子

我的理解有少少唔同 :
我冇記錯個說明書係話不可用於盛載酸性飲料,因為保溫有保暖和保凍,就算可以保凍的壼都有話係不可用於盛載酸性飲料。yoghurt一定係酸啦。不過,我其實唔明點解不可用於盛載酸性飲料的,明明係不銹鋼⋯



點評

EVA12478  因為酸性物質可以將不銹鋼入邊嘅金屬物質帶出嚟食入肚,玻璃一類較穩定  發表於 13-2-19 21:47
Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


珍珠宮

積分: 30852


43#
發表於 13-2-18 00:52 |只看該作者
今晚開始試,搵極都搵唔到保溫壺放到奶樽入去,淨系有個厚身密實玻璃大樽。乳酪都買錯桃味,低脂奶。但都希望會成功⋯個樽外面仲包住我件羽絨縷,樓主好叻,成功與否都多謝你

點評

EVA12478  唔知成唔成功咧?  發表於 13-2-19 21:48
EVA12478  用保暖壺係要保暖嘅作用,其它方式,只要可以保暖,點都得~~  發表於 13-2-19 21:48


大宅

積分: 4418


44#
發表於 13-2-18 03:53 |只看該作者


珍珠宮

積分: 32386


45#
發表於 13-2-18 04:00 |只看該作者

引用:今晚開始試,搵極都搵唔到保溫壺放到奶樽入

原帖由 十分鐘 於 13-02-18 發表
今晚開始試,搵極都搵唔到保溫壺放到奶樽入去,淨系有個厚身密實玻璃大樽。乳酪都買錯桃味,低脂 ...
用燜燒鍋都得,以前我都有整



點評

EVA12478  多謝你分享~~~  發表於 13-2-19 21:49


珍珠宮

積分: 32386


46#
發表於 13-2-18 04:07 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

我只係用燜燒鍋坐暖,乳酪種加暖奶係放入玻璃樽或乳酪專用膠盒,唔係用燜燒鍋內膽



點評

EVA12478  其實只要掌握到原理,好多屋企嘅工具都可以製作乳酪嘅~~  發表於 13-2-19 21:50


大宅

積分: 1581


47#
發表於 13-2-18 04:21 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)




男爵府

積分: 6606


48#
發表於 13-2-18 04:24 |只看該作者


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


49#
發表於 13-2-18 20:29 |只看該作者

引用:回覆+fungwongphie+的帖子 我的理解有少少

原帖由 Rita 於 13-02-17 發表
回覆 fungwongphie 的帖子

我的理解有少少唔同 :
應該無問題啩,我見淘寶乳酪機唔係膠就係不銹鋼內膽,其實如果自己整的話,總覺得用玻璃最安全。屋企得普通保暖杯,揾勻全屋得一個玻璃甜品杯可僅僅放到入去,但個甜品杯大約100ml咋

點評

EVA12478  一次100M真係唔夠喉喎~~大家咁有興趣,下次我又試其它工具,等我諗諗下~  發表於 13-2-19 21:52
EVA12478  最好就真係用質量較好嘅膠樽,或者玻璃,瓷器一類分子活動較穩定嘅器皿  發表於 13-2-19 21:51


大宅

積分: 2445


50#
發表於 13-2-18 21:23 |只看該作者

回覆:EVA12478 的帖子




男爵府

積分: 6171

大廚勳章


51#
發表於 13-2-18 22:15 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

我都玩過一次,當時整一公升奶,要用已消毒過的long life milk. 一公升,太多好難用保溫瓶,所以就煲了一煲暖真空煲的水,將暖奶和種放入玻璃樽內(消了毒),再將玻璃樽坐在暖水中,等一晩,就凝固了。



點評

EVA12478  煮食嘅樂趣就係在於用唔同嘅方式都一樣整到成功~~~  發表於 13-2-19 21:53


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


52#
發表於 13-2-19 00:36 |只看該作者

引用:我都玩過一次,當時整一公升奶,要用已消毒

原帖由 SEricsson 於 13-02-18 發表
我都玩過一次,當時整一公升奶,要用已消毒過的long life milk. 一公升,太多好難用保溫瓶,所以就煲了一煲 ...
有真空煲壓力煲當然OK,但整嘅期間無得用黎煮其他嘢

點評

EVA12478  唔煮其它嘢嘅時候可以用嚟整乳酪嘅~~  發表於 13-2-19 21:54


大宅

積分: 1125

環保接龍勳章


53#
發表於 13-2-19 10:51 |只看該作者
多謝分享


複式洋房

積分: 111


54#
發表於 13-2-19 11:48 |只看該作者


大宅

積分: 3479


55#
發表於 13-2-19 16:25 |只看該作者
回覆 EVA12478 的帖子

唔好意思呀!我唔係好知d份量應該點,係咪用晒一杯乳酪?咁係用全脂奶?定係咩奶都得呀?咁又應該用幾多奶呀?你d乳酪係邊買架?溫度計又係邊買呀?好多問題,希望你唔好嫌我煩.


複式洋房

積分: 105


56#
發表於 13-2-19 16:30 |只看該作者


侯爵府

積分: 20083

親子王國15週年勳章


57#
發表於 13-2-19 16:43 |只看該作者
我之前整係用 $10店 d 保温發泡膠盒,入邊加條浸過熱水既毛巾,坐住兩杯用玻璃裝住既自制 yogurt。通常臨瞓整,第二朝就 okay凝固左~~~

d yogurt 夏天加冰 + 芒果放入 blender 做沙冰,一流透心涼

點評

EVA12478  好方法~~~  發表於 13-2-19 22:03


男爵府

積分: 9875


58#
發表於 13-2-19 21:07 |只看該作者

引用:+本帖最後由+EVA12478+於+13-2-16+15:04+編

原帖由 EVA12478 於 13-02-16 發表
本帖最後由 EVA12478 於 13-2-16 15:04 編輯

我好鐘意食乳酪,台灣叫「優格」,內地叫酸奶,各有其名, ...
用人奶可以嗎?



點評

EVA12478  咁就真係未試過,不過牛奶同人奶整出嚟嘅味道,我覺得前者會香濃啲~~~  發表於 13-2-19 22:04


大宅

積分: 1873


59#
發表於 13-2-19 22:03 |只看該作者
gigiwwl 發表於 13-2-19 16:25
回覆 EVA12478 的帖子

唔好意思呀!我唔係好知d份量應該點,係咪用晒一杯乳酪?咁係用全脂奶?定係咩奶都得 ...
奶同菌種嘅比例大約10:1,譬如我用250ml嘅鮮奶去整,就落25ml左右嘅菌種,最好用全脂奶,我用十字鮮奶。
我用嘅乳酪係家姐從深圳買返嚟俾我試嘅,味道好掂,香港無得買。溫度計你去烘培舖搵下,應該有售,譬如二X惠~


珍珠宮

積分: 46800

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


60#
發表於 13-2-19 22:10 |只看該作者


點評


EVA12478 因為酸性物質可以將不銹鋼入邊嘅金屬物質帶出嚟食入肚,玻璃一類較穩定 發表於 21 分鐘前

完全明。

樓主,多謝你的分享。
Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo