單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 29


41#
發表於 06-10-10 17:58 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

alisonhau,

時代唔同o左,女人唔一定要靠男人 ...

唔駛咁傷心,你重咁細個,o的咁唔負責既男人點可能倚靠一生,當你第日遇到一個更好既男人時,你一定記得多謝佢一聲,唔係佢都唔會有機會遇到一個更好的。

o黎個時代唔同晒啦,男人唔會太介意女友有小朋友。我朋友個仔兩歲時又係因第三者個男人要離婚,我朋友有晚見佢有幾晚唔返屋企訓,有日早上忍唔住打比佢問佢係唔係有第二個,個男人第一句就話要離婚,完全無比過任何機會佢。

當時佢都幾傷心架,但佢想清楚後知道既然佢咁絕,佢都無謂再為佢傷心,的起心肝自己養個仔,但o的"善"養費就一定個個月追到足 ... 無幾耐佢識o左另一個男人,個男人重要好錫佢個仔,對好重好好,所以我朋友覺得佢自己比以前重幸福 ... 所以呢 ...

落雨o者,駛嘜驚 ...


禁止訪問

積分: 883


42#
發表於 06-10-11 09:19 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2550


43#
發表於 06-10-11 14:28 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

alisonhau,

我都係今日才留意到你,看到你地d留言,真係好感動,不過,你對你個c6所講個幾句野好堅,勁字來形容

係,現在你可能唔開心,但你望多d你bb,你會好d,你之前都講過曾小產過2次,所以你現的bb係得來不易,好好愛他,日後你會找到愛你和你bb的人,你記往現在還有好多人幫你,如果你唔開心,多d上來講o下個人會好d,記住多d和家人講下會更好, :wink:


別墅

積分: 825


44#
發表於 06-10-14 23:09 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

要痛鍚自己同bb,保重.


大宅

積分: 4182


45#
發表於 06-10-15 12:36 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

所以我成日同人講, 千祈唔好太倚靠別人, 個地球係唔會為0左某件事唔轉0既, 乜事都可能發生, 最緊要就係要自己可以照顧到自己, 繼續生活落去, 幸福會係前面等緊我地......
[img align=right]http://xs511.xs.to/xs511/07021/dance009d23t.gif[/img]


別墅

積分: 507


46#
發表於 06-10-16 16:12 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

alisonhau

hi

你同你老公鐘唔鐘意bb先.

如果你老公唔鐘意既話,不如你湊大bb啦,你諗下你生

咁"生"苦就知啦.
你張來都可以搵番一個同你一樣單親男朋友既.


民房

積分: 17


47#
發表於 06-10-16 17:29 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

我老公都錫個bb, 但我都決定自己湊, 雖然我知會好辛苦, 但我更知daddy點錫都不及mummy, 我都好驚好難搵到一個接受到而又會為我同bb付責任


大宅

積分: 4182


48#
發表於 06-10-16 21:34 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

千祈要慢慢0黎, 唔好心急呀, 再失敗就好難翻身0架啦...
[img align=right]http://xs511.xs.to/xs511/07021/dance009d23t.gif[/img]


洋房

積分: 32


49#
發表於 06-10-17 21:50 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

他如果錫BB就吾好咁樣做 ! 影哀的男人. 需然我是男人但覺得 , 如果吾再愛你就吾好有 BB . ! 你努力 .


男爵府

積分: 5817


50#
發表於 06-10-21 11:21 |只看該作者

Re: 我要離婚啦

alisonhau

even we don't know each other...
but haven't see you come to BK anymore....
hopefully, u are fine.
(I was a little bit worry about you,
please say hi to us whenever you have time!)

God bless you!
執著帶來痛苦、學習放下煩惱  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo