跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1225


6641#
發表於 09-3-10 23:44 |只看該作者
我都好勤力UPDATE嗰BLOG
原帖由 bonnie1013 於 09-3-10 23:16 發表
咁我個blog都好update架~~


子爵府

積分: 10880


6642#
發表於 09-3-10 23:47 |只看該作者
嘩........ 呢樹輕便X型揹帶有紫色, YYZ 會否心動呢

http://www.ejpbaby.com/list.asp?ProdId=OL-X-BA-PP01


大宅

積分: 1225


6643#
發表於 09-3-10 23:55 |只看該作者
己訂, 有貨通知各位
原帖由 LamCoco 於 09-3-9 23:56 發表
嘩........ 麻煩洒你呀!!!


子爵府

積分: 10880


6644#
發表於 09-3-11 00:22 |只看該作者
喔....... Thank you very much~~

原帖由 sassypigpig 於 09-3-10 23:55 發表
己訂, 有貨通知各位


大宅

積分: 4072


6645#
發表於 09-3-11 00:39 |只看該作者
原帖由 sassypigpig 於 09-3-10 23:55 發表
己訂, 有貨通知各位


thank you


大宅

積分: 1225


6646#
發表於 09-3-11 00:54 |只看該作者
唔洗客氣!!!!
原帖由 LamCoco 於 09-3-11 00:22 發表
喔....... Thank you very much~~


大宅

積分: 1225


6647#
發表於 09-3-11 00:55 |只看該作者
原帖由 little-angie 於 09-3-11 00:39 發表


thank you


大宅

積分: 4072


6648#
發表於 09-3-11 03:40 |只看該作者
原帖由 sassypigpig 於 09-3-10 23:44 發表
我都好勤力UPDATE嗰BLOG


你可以再比個BLOG名我嘛,我好似上過一次,跟住唔記得聯繫啊!


洋房

積分: 468


6649#
發表於 09-3-11 09:36 |只看該作者
已經退燒喇!!多謝關心!!不過勁痴身勁扭計......
食左藥水仲腳步浮浮好似飲醉酒添!! mouth:
唔知尋日幼潛教左咩呢?
同唔到你地上堂真係......

原帖由 LamCoco 於 09-3-10 23:37 發表
B 仔點呀


洋房

積分: 468


6650#
發表於 09-3-11 09:40 |只看該作者
哩條我原本都想買架, 不過係魔術貼吖!!

原帖由 LamCoco 於 09-3-10 23:47 發表
嘩........ 呢樹輕便X型揹帶有紫色, YYZ 會否心動呢

http://www.ejpbaby.com/list.asp?ProdId=OL-X-BA-PP01


大宅

積分: 3862


6651#
發表於 09-3-11 12:15 |只看該作者
又幾靚wor,睇落好襯YYZ
原帖由 LamCoco 於 09-3-10 23:47 發表
嘩........ 呢樹輕便X型揹帶有紫色, YYZ 會否心動呢

http://www.ejpbaby.com/list.asp?ProdId=OL-X-BA-PP01


大宅

積分: 3862


6652#
發表於 09-3-11 12:16 |只看該作者
係LOR, 我都唔知你有個BLOG~
原帖由 sassypigpig 於 09-3-10 23:44 發表
我都好勤力UPDATE嗰BLOG


大宅

積分: 3862


6653#
發表於 09-3-11 12:24 |只看該作者
醫生話做乜發燒呀? 痴身都冇所謂啦, 最緊要係佢冇唔C服~~俾多D水佢飲啦~
尋日係教唱歌(搖頭,鬆鼻), 玩麵粉,學跨欄&爬過隻大吹氣烏龜(柔柔驚到勁喊 )
原帖由 _kit_ 於 09-3-11 09:36 發表
已經退燒喇!!多謝關心!!不過勁痴身勁扭計......
食左藥水仲腳步浮浮好似飲醉酒添!! mouth:mouth:" />
唔知尋日幼潛教左咩呢?
同唔到你地上堂真係......


大宅

積分: 3862


6654#
發表於 09-3-11 12:27 |只看該作者
JOYJOY好似話過,最好唔好sunday,因為佢冇工人幫手.....
我基本上都係日日都得既~
如果難就, 好唔好分兩批(平日/假日)去呢
原帖由 kawaiimama 於 09-3-10 22:36 發表
甘要問下joyjoy邊個wk方便我地上去先
不如我地投票邊日最多人到先打比joyjoy啦
28/3-------------waiwai
29/3--------------
4/4--------------waiwai,kawaii
5/4--------------
10/4-------------waiwai,kawaii
11/ ...


大宅

積分: 3862


6655#
發表於 09-3-11 12:31 |只看該作者
廸欣湖之行仲未confirm呀....不如就番little-angie, 29/3前去啦~
唔該大家得既就再俾個名, 最多人出席既就成團 (around 2:00pm到廸欣湖)
21/3 (Sat) Janis
22/3 (Sun) Janis
28/3 (Sat) Janis
29/3 (Sun) Janis


子爵府

積分: 10880


6656#
發表於 09-3-11 14:01 |只看該作者
唔係呀....... 佢 show 出黎都好似係拉鍊喎!

原帖由 _kit_ 於 09-3-11 09:40 發表
哩條我原本都想買架, 不過係魔術貼吖!!


子爵府

積分: 10880


6657#
發表於 09-3-11 14:02 |只看該作者
分兩批...

原帖由 JanisLeung 於 09-3-11 12:27 發表
JOYJOY好似話過,最好唔好sunday,因為佢冇工人幫手.....
我基本上都係日日都得既~
如果難就, 好唔好分兩批(平日/假日)去呢


大宅

積分: 3862


6658#
發表於 09-3-11 16:22 |只看該作者
咁點解你唔提出分兩批呀
原帖由 LamCoco 於 09-3-11 14:02 發表
分兩批...


大宅

積分: 4180


6659#
發表於 09-3-11 16:35 |只看該作者
i love it .. but there is 69cm x 69cm only


原帖由 LamCoco 於 09-3-10 23:47 發表
嘩........ 呢樹輕便X型揹帶有紫色, YYZ 會否心動呢

http://www.ejpbaby.com/list.asp?ProdId=OL-X-BA-PP01
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 7796


6660#
發表於 09-3-11 16:39 |只看該作者
原帖由 JanisLeung 於 09-3-11 12:31 發表
廸欣湖之行仲未confirm呀....不如就番little-angie, 29/3前去啦~
唔該大家得既就再俾個名, 最多人出席既就成團 (around 2:00pm到廸欣湖)
21/3 (Sat) Janis
22/3 (Sun) Janis
28/3 (Sat) Janis
29/3 (Sun) ...


廸欣湖之行仲未confirm呀....不如就番little-angie, 29/3前去啦~
唔該大家得既就再俾個名, 最多人出席既就成團 (around 2:00pm到廸欣湖)
21/3 (Sat) Janis,kawaii
22/3 (Sun) Janis
28/3 (Sat) Janis
29/3 (Sun) Janis


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo