美容扮靚

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   19


子爵府

積分: 13527


61#
發表於 14-1-13 23:27 |只看該作者

引用:回覆+羊奶媽媽+的帖子你係咪落200蚊訂,+之

原帖由 KAY+2 於 14-01-12 發表
回覆 羊奶媽媽 的帖子

你係咪落200蚊訂, 之後要買1300, 就有一套FUTURE SOLUTION+REVITAL FACE & EYE MASK ...
我要買$1500 呀, 都係future + revital AAA serum....係未唔同㗎


子爵府

積分: 13527


62#
發表於 14-1-13 23:32 |只看該作者

引用:回覆+羊奶媽媽+的帖子因為我啱啱買完先知,+

原帖由 KAY+2 於 14-01-12 發表
回覆 羊奶媽媽 的帖子

因為我啱啱買完先知, 我訂咗兩份, 一份係FS, 另一份係普通LINE的.
請開revital refirming mask & white lucents massage cream 幾錢?thx!


子爵府

積分: 13527


63#
發表於 14-1-13 23:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KAY+2+於+14-01-12+發表回覆+

原帖由 tingstine 於 14-01-12 發表
我都用緊Refirming masks丫!!真係好好用!!
按摩膏我都用緊兩種!!
可以講下用後感


子爵府

積分: 13527


64#
發表於 14-1-13 23:39 |只看該作者

引用:有無jm用過呢隻firming+massage?+朋友極力

原帖由 suetsuetchan 於 14-01-10 發表
有無jm用過呢隻firming massage? 朋友極力推介...見自己塊面愈來愈"dum",即刻買來試下....希望有用啦:heh ...
唔知係未心理作用, 只用了3 星期但有兩個朋友話我個面尖咗, 幾好用但我重學緊正確手勢



大宅

積分: 3623


65#
發表於 14-1-13 23:43 |只看該作者

回覆:siuling0119 的帖子

我都係呀,ba話唔駛過水人




大宅

積分: 3623


66#
發表於 14-1-13 23:57 |只看該作者

回覆:KAY+2 的帖子

我啱啱先用 shiseido,本來只諗住買粉底,但因為聖誕優惠,想試濕粉掃,所以試左 firming 5分鐘按摩,感覺超好!呢個冬天乾到不得了,但用左好好!想試埋美白按摩,對呢個brand感覺好好!多謝分享呀!




大宅

積分: 3733

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


67#
發表於 14-1-14 00:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+suetsuetchan+於+14-01-10+發

原帖由 叮噹媽媽 於 14-01-13 發表
唔知係未心理作用, 只用了3 星期但有兩個朋友話我個面尖咗, 幾好用但我重學緊正確手勢

...
真係~~~係唔係一個星期用兩次就有呢個效果呀?


大宅

積分: 3733

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


68#
發表於 14-1-14 00:07 |只看該作者

引用:我啱啱先用+shiseido,本來只諗住買粉底,

原帖由 chowkarman 於 14-01-13 發表
我啱啱先用 shiseido,本來只諗住買粉底,但因為聖誕優惠,想試濕粉掃,所以試左 firming 5分鐘按摩,感覺 ...
我都係初用呢個牌子嘅護膚品用左幾日就愛上喇,真係好多謝呢度啲jm分享燒著我。


侯爵府

積分: 20639


69#
發表於 14-1-14 07:39 |只看該作者
回覆 叮噹媽媽 的帖子

兩樣都五百幾~~~


子爵府

積分: 13527


70#
發表於 14-1-14 08:34 |只看該作者

引用:回覆+叮噹媽媽+的帖子兩樣都五百幾~~~

原帖由 KAY+2 於 14-01-14 發表
回覆 叮噹媽媽 的帖子

兩樣都五百幾~~~
又心思思...


子爵府

積分: 13527


71#
發表於 14-1-14 08:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+叮噹媽媽+於+14-01-13+發表唔

原帖由 WanKiKi 於 14-01-14 發表
真係~~~係唔係一個星期用兩次就有呢個效果呀?:ha ...
我用兩至三次呀

點評

WanKiKi  咁等我都勤力啲先唔該你呀。  發表於 14-1-14 08:41


公爵府

積分: 25067


72#
發表於 14-1-14 09:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KAY+2+於+14-01-12+發表回覆+

原帖由 叮噹媽媽 於 14-01-13 發表
請開revital refirming mask & white lucents massage cream 幾錢?thx!
我剛買左呢兩樣!
refining mask: $560
美白massage cream: $380

點評

叮噹媽媽  thank you for your update...go go go  發表於 14-1-14 22:39
WanKiKi  攪到我聽日都想買埋返屋企用添  發表於 14-1-14 14:21
KAY+2  原來WHITENING按摩膏只係三百幾, 咁抵用過REVITAL喎~~~  發表於 14-1-14 09:19


男爵府

積分: 6458


73#
發表於 14-1-14 10:07 |只看該作者

引用:回覆+叮噹媽媽+的帖子兩樣都五百幾~~~

原帖由 KAY+2 於 14-01-14 發表
回覆 叮噹媽媽 的帖子

兩樣都五百幾~~~
好想試vitalactive


侯爵府

積分: 20639


74#
發表於 14-1-14 10:18 |只看該作者
回覆 Pompom0820 的帖子

其實1分鐘按摩效果幾一般, 我用得最少係呢瓶....不過就係方便, 可以每日用.


大宅

積分: 3623


75#
發表於 14-1-14 11:12 |只看該作者
回覆 WanKiKi 的帖子

我都愛上咗!!!! 上次 x'mas 送咗 set 洗面爽膚, 用完覺得好好, 佢令皮膚好 smooth 咁!!! 已經諗緊用完買邊條 line 好~~~

點評

WanKiKi    發表於 14-1-14 14:22


侯爵府

積分: 20639


76#
發表於 14-1-14 11:54 |只看該作者
回覆 叮噹媽媽 的帖子

我見間間送嘢都唔同... 你去邊間架?


侯爵府

積分: 20639


77#
發表於 14-1-14 11:57 |只看該作者
回覆 chowkarman 的帖子

佢送咗邊條LINE俾你?

我覺得如果啱啱試, 先用BIO PERFORMANCE~
如果後生女, 就試IBUKI
夏天就試WHITE LUCENT


侯爵府

積分: 21022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


78#
發表於 14-1-14 13:12 |只看該作者
我都心思思想買FIRMING UP MASSAGE 試下, 今個冬天DRY 到死呀 ~


大宅

積分: 2551


79#
發表於 14-1-14 13:30 |只看該作者

回覆:suetsuetchan 的帖子

我呢近兩個禮拜都開始早晚按摩塊面(雖然唔係用shiseido個按摩膏),感覺好好
宜家都摸索緊正確按摩方法,請問大家有無好reference呀?




侯爵府

積分: 20639


80#
發表於 14-1-14 13:49 |只看該作者
回覆 涼宮春日 的帖子

我跟SHISEIDO的按摩手法... 我可以今晚影按摩膏盒裡面張紙的介紹手勢俾你試試~

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo