自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3958


61#
發表於 07-11-18 23:53 |只看該作者
好擔心處境,你要每日上嚟報平安好喎~~


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


62#
發表於 07-11-19 00:50 |只看該作者
佢兩個都好變態
個個男人都可以咁講.............
真係好恐怖................


子爵府

積分: 12138


63#
發表於 07-11-19 01:19 |只看該作者
Dear Fa,

好多謝你關心呀 (亦好多謝你讚我) 今日起身條頸有D紅
不過唔痛..其實當時我好快走甩左 5秒已經去左打電話報警

我一路都唔會同呢個女人硬碰
永遠佢越勞氣我就越氣定神閒
(我都唔知為咩要勞氣 講真 佢咒我我又不痛不癢
我反而真係覺得好搞笑 或者之前對住D問題學生多
成日比人問候 已經知道點招架)

不過甘多位媽媽都話佢地會發窮惡兼無性
我又覺得有少少驚 你知啦我真係唔知講錯咩會辣鬼著佢

至於間屋 的確係我地供但係就寫我阿公個名
所以都無計架 佢地要厚面皮 我都無辦法
或者佢係覺得我"霸左佢間屋"掛
呢D人 今時今日都仲有屋住都唔識感恩

至於我阿婆 我已經講明我搬左後叫佢將佢房入面D雜物搬過黎﹐而我當然亦會留D野係間房 我唔會比個兩個極品霸埋佢
當然 我亦會捉我阿婆過我個邊多D啦 (我搬去對面屋苑咋)

Fa,我呢年忙做野最緊忙搬屋都無同你聯絡添
想起舊年個餐 真係好回味呀




原文章由 FA8866 於 07-11-18 13:21 發表
嬌,
您條頸依家有無事呀???
您快D搬啦,唔好同呢d痴線婆住埋同一間屋呀.
接埋阿婆走,理得佢兩公婆死啦,記住層樓(現住)唔好加佢地名,當借比佢地住好啦,佢地再過份,您買鬼埋佢,由佢地訓街添 ...


子爵府

積分: 12138


64#
發表於 07-11-19 01:26 |只看該作者
20070101﹐5354仲有甘多位媽媽
多謝關心﹐我無事呀:lol: :lol: :lol:

今日我完全無見過個癲婆﹐撞唔見
而個癲佬就好似平日甘 大大聲聲行行企企
真真正正"係屋企au臭"

而我當然的左兩老出去飲茶行街
11點先返 呢個時候 個對瘋癲夫婦已經就寢

大家放心我無唔開心(反而幾心涼)
我從不會以別人的過錯黎懲罰自己
反而個d比大細契更經典的對白可以娛樂我好一陣子 (哈哈﹐今日好多人叫我小心比人"隊林")...當然 我亦會小心自己的人生安全啦

多謝大家關心
多謝幾位媽媽給我的sms同PM :lol: :lol:


禁止訪問

積分: 1870


65#
發表於 07-11-19 09:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20328


66#
發表於 07-11-19 10:05 |只看該作者
陳美嬌,

, your EQ is so high !!


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


67#
發表於 07-11-19 11:19 |只看該作者
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


男爵府

積分: 5686


68#
發表於 07-11-19 11:30 |只看該作者
原文章由 陳美嬌 於 07-11-17 23:37 發表
無落charge..其實我call police可能都係衝動
我真係要告佢的話我阿婆會好難做

我以家看返條片
原來有人話

女人個老公陳X明:"隊林"佢囉...大不了就坐監
大陸女人尹平: "唔死有咩用呀 係到發毛呀?" ...


佢兩公婆係未有問題咖!


公爵府

積分: 28578

好媽媽勳章 醒目開學勳章


69#
發表於 07-11-19 12:02 |只看該作者
原文章由 陳美嬌 於 07-11-19 01:19 發表
Dear Fa,

好多謝你關心呀 (亦好多謝你讚我) 今日起身條頸有D紅
不過唔痛..其實當時我好快走甩左 5秒已經去左打電話報警

我一路都唔會同呢個女人硬碰
永遠佢越勞氣我就越氣定神閒
(我都唔知為咩要勞氣 ...

嬌,
總之您盡量抽時間上下BK留下言啦,嚇C人呀.
有咩e郁即時跑出街報警,唔好怕麻煩police呀.:mrgreen:


伯爵府

積分: 15661


70#
發表於 07-11-19 12:42 |只看該作者
你要小心d


珍珠宮

積分: 30295


71#
發表於 07-11-19 13:15 |只看該作者
嘩... 我聽完段聲都寒一寒呀.....

痴線架, 200萬?? 我老公個細佬欠卡數幾十萬就話幫下姐(都唔係我地幫, 係62賣左d英鎊幫)

200萬, 我寧願用黎買層樓收租好過!!

話時話妳真係要萬分小心呀, 佢地呢d人已經本死無大礙, 咩都做得出黎架, 話唔定佢地真係好似之前d媽咪咁講, 以為殺死左妳地就唔洗還錢! 坐監有咩大不了姐, 即使殺死左人, 最後果幾年又可以用d咩減刑, 扣假之類既理由假釋! 而且係入面有野食, 唔洗做!

話時話, 我都有d擔心妳阿婆同媽咪! 我驚對癲人知妳唔好恰, 轉頭去恰妳阿婆同媽咪呀....
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


翡翠宮

積分: 77172

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


72#
發表於 07-11-19 13:21 |只看該作者


別墅

積分: 610


73#
發表於 07-11-19 13:33 |只看該作者


禁止訪問

積分: 6856


74#
發表於 07-11-19 13:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11902


75#
發表於 07-11-19 14:46 |只看該作者
原文章由 陳美嬌 於 07-11-19 01:26 發表
20070101﹐5354仲有甘多位媽媽
多謝關心﹐我無事呀:lol: :lol: :lol:

今日我完全無見過個癲婆﹐撞唔見
而個癲佬就好似平日甘 大大聲聲行行企企
真真正正"係屋企au臭"

而我當然的左兩老出去飲茶行街
11點先返 呢個時候 ...


你表妹幾大呀,你都要睇住佢唔好俾佢媽亂打
我有喲擔心個小朋友


大宅

積分: 3451


76#
發表於 07-11-19 15:50 |只看該作者
同情樓主。:-| :-|


子爵府

積分: 12138


77#
發表於 07-11-20 14:44 |只看該作者
嗯嗯 我會盡量alert架喇
到今日我都未見過個兩件極品
因為尋晚出去都做到3am先返
以家差唔多又要出去﹐今晚10點先返到屋企


子爵府

積分: 12138


78#
發表於 07-11-20 14:47 |只看該作者
小寶貝兒
我覺得佢地未必係0甘想丫
事關﹐0甘耐以黎﹐兩個極品係1蚊都無還過
而且係從來無打算還﹗﹗﹗

個女極品仲成日有閒情打牌都唔做野
(有做野個1﹐2個月就洗得多D,但係都係無還錢)
佢最長個份工都係做左1月咋..辛苦嘛
最好好似我甘日日au臭都有糧出啦


大宅

積分: 2752

好媽媽勳章


79#
發表於 07-11-20 15:03 |只看該作者
嘩..佢2個咁都得既, 你真係要小心d呀.


禁止訪問

積分: 6856


80#
發表於 07-11-20 18:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo