想生BB

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   0


大宅

積分: 2601


61#
發表於 08-1-23 17:02 |只看該作者

回覆 #2 bebu123 的文章

我同你一樣MC 12/12/2007 我已經BINGO,
但是我沒有血絲及流啡喎,你睇左醫生未呀,有沒有照超聲波呢?而家幾多週呀/快D上黎報告,好擔心你的情況


複式洋房

積分: 226


62#
發表於 08-1-23 17:08 |只看該作者

回覆 #43 Josephine806 的文章

Josephine806

我同你時間差唔多, 我LAST M 11月18日, 我CHECK到喺1月10日, 因我M都係超級唔準, cycle 試過8x日, 所以我完全冇諗住去check,再加上我12月先搬過兩次冇時間去check, 不過果個星期非常唔舒服, 個胸又頂又脤, 胃氣一日都唔停, 到10號就check到

我想問你已經睇咗醫生, 醫生話你幾多week呀? 因為我搵果個醫生好full, 我仲未睇到


大宅

積分: 2601


63#
發表於 08-1-23 17:11 |只看該作者

回覆 #34 思寧 的文章

思寧
你驗到未呀/有沒有BINGO?


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


64#
發表於 08-1-23 17:29 |只看該作者
原文章由 AnnieMak 於 08-1-23 17:02 發表
我同你一樣MC 12/12/2007 我已經BINGO,
但是我沒有血絲及流啡喎,你睇左醫生未呀,有沒有照超聲波呢?而家幾多週呀/快D上黎報告,好擔心你的情況


多謝你既關心呀
我今朝再用活色生香check都未有

我之前book左董醫生下星期二睇,睇下有咩問題。
你要小心身體呀,呢幾日天氣又涼左d,好易病架!!

我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


別墅

積分: 536


65#
發表於 08-1-23 18:15 |只看該作者
原文章由 Josephine806 於 08-1-23 12:30 發表
胸痛感覺上在我驗到有前幾日(應該唔夠一星期)先感覺到有D痛..而家就好痛好脹,掂下都唔得,乳頭好(突),同變黑左囉!不過我谷M時不嬲都唔會胸痛架,因人異而喇!
...

我都係等緊bingo,今日第25日喇,今個月個胸特別脹,同埋乳頭突同痛,體溫係近半年來呢個月最高,今日有37.03,但係又有腰痛,好似谷m咁,唔合有無機會好以你咁"冰稿"呢?


洋房

積分: 90


66#
發表於 08-1-23 19:04 |只看該作者
原文章由 AnnieMak 於 08-1-23 17:11 發表
思寧
你驗到未呀/有沒有BINGO?



唉...剛才忍唔住(原本想星期六/日先check既)買左活仔驗了..."應該"無...我話應該...因為...

1. 我不是use晨尿...唔知有無影響呢?
2. check果時唔小心整wet了個視窗...有dd尿入左裏面, 又唔知有
無影響呢?
3. 唔知係米我眼有問題還是我太想bingo啦...雖然沒有線..但好似
有dd影咁...我都唔知呀....

唉...不過我呢幾日都有brest pain, 兩邊扯痛(間斷地)同埋分泌....唯獨沒有mc...我究竟發生咩事呀!!!!???? 我星期六.日再check好嗎?還是好似806所講...等到day50幾先check呢?


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


67#
發表於 08-1-23 19:26 |只看該作者
思寧,

如果係咁我意見係遲少少再check,下次check就一定要用晨尿law!
再唔係一係去睇醫生。
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


洋房

積分: 90


68#
發表於 08-1-23 19:36 |只看該作者
你話遲幾多好呢?等到星期日? 還是等多一個星期?


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


69#
發表於 08-1-23 19:43 |只看該作者
會唔會去驗血呢?
有人話好快就知有定無!
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


複式洋房

積分: 425


70#
發表於 08-1-23 22:08 |只看該作者
思寧,
我都未m啊...47 days喇...

又check過沒有bingo...

我都唔知點...


洋房

積分: 90


71#
發表於 08-1-23 22:18 |只看該作者
bebu123,

我都有諗過驗血的...不過我諗會過多幾日至一個星期再check...都係無而又唔來m就驗血啦...跟住都係咁就一定要去看醫生了...而家最重要係我要放鬆d同埋唔好成日掛住想check囉...

係呢...我想問下體溫幾多叫做懷孕既高溫ga?我之前無量開...今朝先開始...


洋房

積分: 90


72#
發表於 08-1-23 22:20 |只看該作者
pegpegbaby,

係啦...都唔知想點...身體d徵狀就好似有...不過又驗極都無...我今日都day43啦...已遲了13日...你呢?你平時cycle幾多?而家遲了幾多日?


禁止訪問

積分: 622


73#
發表於 08-1-23 23:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 622


74#
發表於 08-1-23 23:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


75#
發表於 08-1-23 23:41 |只看該作者
原文章由 Josephine806 於 08-1-23 23:27 發表

我諗住唔會有BB架(意外懷孕)..我見DAY48 check過冇都已經book左day51時去見醫生,到day51果日剩番支驗孕棒咪驗埋佢囉!點知就check到條好淺的粉紅線,橫掂都book左醫生咪去照埋囉,7號(day51)只見到得2mm咁既胎囊,仲未見到d咩野呀,唉,咁就$860.21號 ...


我約左下星期二呀
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


禁止訪問

積分: 622


76#
發表於 08-1-23 23:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1867


77#
發表於 08-1-24 00:22 |只看該作者
我今晚都有用d 仔驗孕check 呀, 都係冇..
你地有冇用d 仔check 過呀?~


民房

積分: 34


78#
發表於 08-1-24 01:23 |只看該作者
今日真係成日都感覺有野流出黎.......但係都唔係m小姐
係真係好似水咁嫁. 個肚好似頂住頂住咁. 食小小野都好似脹晒
爬高都好似有點唔知點咁, (因為我做sale嫁)我好似有點感冒呀
有幾聲咳到想嘔重嚇親d客添, 真係搞笑
好煩呀.........等等等. 有朋友叫我去照超聲呀. 但我都唔知有幾耐
可唔可以照 ????有冇sister可以答到我呀.....


複式洋房

積分: 386


79#
發表於 08-1-24 01:28 |只看該作者
原文章由 Kobaby 於 08-1-23 13:20 發表
各位,

我失敗咗喇, 流咗兩日啡先至輪到m小姐......唉.....

好灰心....


唔好灰心啦.. 下個cycle 再試啦...


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


80#
發表於 08-1-24 07:00 |只看該作者
原文章由 Josephine806 於 08-1-23 23:53 發表


等你好消息,記得上黎報喜呀!



希望真係好消息啦!!!
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo