自由講場

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   8


子爵府

積分: 12434


61#
發表於 14-11-26 17:12 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

唔想,因為知我辛苦,同埋我番工累,個人冇咁熱情
我依家做兼職,番工冇野做,唔辛苦佢就鐘意




寶石宮

積分: 281776


62#
發表於 14-11-26 17:14 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

可返可唔返


珍珠宮

積分: 46807


63#
發表於 14-11-26 17:14 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

C6知我唔挨得都費事叫我出去做嘢
不過C6待我不薄,冇做野8年從來冇比說話我聽



點評

hcd    發表於 14-11-26 17:48


大宅

積分: 3184

陪月勳章


64#
發表於 14-11-26 17:15 |只看該作者

引用:我老公冇咩所謂,我冇返工好多年了,佢最多

原帖由 Leetamdamleung 於 14-11-26 發表
我老公冇咩所謂,我冇返工好多年了,佢最多想我做下生意仔
Same!! 我冇返工幾年, 亦對返office工零興趣, 遲D個女大D可能諗下做freelance or 小生意





伯爵府

積分: 17280


65#
發表於 14-11-26 17:16 |只看該作者

引用:Quote:小貓1124+發表於+14-11-26+15:11+我

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
工作無壓力, 羨慕!
其實工作壓力,睇吓點睇~唔駛跑數我就覺得無壓力㗎啦!
仲有,就算c6養我,我都唔會唔做,就算我依家生活不錯,但男人邊信得過......
做FTM好辛苦㗎~
做女人,經濟獨立好啲!



點評

law223    發表於 14-11-26 17:52


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


66#
發表於 14-11-26 17:17 |只看該作者

回覆:hcd 的帖子

返唔返都得



為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


伯爵府

積分: 17011


67#
發表於 14-11-26 17:21 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

c6心5想我返,但事實上我頂起大半頭家1定要返。好采上年1賣1買樓,賺左啲錢,終於可以做ftm。


男爵府

積分: 6603


68#
發表於 14-11-26 17:21 |只看該作者
超級特務 發表於 14-11-26 15:20
唉…
我地都係冇工人,雙職父母,一個P1,一個K1,係好辛苦,大家要分工合作,同埋降低家務要求。
我對家務, 0要求.
地下, 夠膽死2個星期吾抹, 1舊舊塵!

我想請鐘點, 主要係煮飯.

我而家每晚出街食, 阿仔都係出街食 = 超超超超吾健康!!!!!

除了味精問題, 每日上上落落, 累透.

晚飯後, 仔做好功課, 每日平均花1小時陪他看書, 認字......

我仲有好多公司野要帶返屋企做架!

每日要6點起身返工.

人都顛!


子爵府

積分: 12087


69#
發表於 14-11-26 17:24 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

梗係想啦,唔返工邊有多餘錢用呀


大宅

積分: 1166


70#
發表於 14-11-26 17:26 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

如人工一萬左右,會辭工做ftm
如人工有二萬以上,不會辭


男爵府

積分: 6603


71#
發表於 14-11-26 17:28 |只看該作者
alphabetagamma 發表於 14-11-26 15:24
兩睇啦,識人兩公婆,合共搵不過十萬,要住千萬新樓,出入名車代步,現有工作各自都未必會有大太大收入增長 ...
我似你所言的case 1, 但我們住得好簡單, 開日本車仔.

我個樣又係超殘, 勁吾掂.

試過無化妝去電髮, 髮型師(係朋友來的)好認真問我, 你病呀!?

死未!!??


水晶宮

積分: 57166


72#
發表於 14-11-26 17:28 |只看該作者
hcd 發表於 14-11-26 15:17
我明白, 你同Eva 姐講得對.

只是, 近幾個月keep 住看中醫, 個個月差不多比$2000-2500, 日日放工煲藥, 好 ...
如果我係你, 要我返工, 又唔俾我鐘點, 我一定要佢分擔家務, 返工壓力大, 返到去又要湊小朋友, 無哂私人時間/休息, 佢又咩都ban, 叫佢揀 我唔做 or 鐘點 or 佢做家務!


琥珀宮

積分: 169635


73#
發表於 14-11-26 17:28 |只看該作者

引用:Quote:EVA222+發表於+14-11-26+14:20+你的

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
多謝您給我正能量!

hard feeling , 只因覺得佢無顧及我身體狀況.
男人係無咁細心,佢地自己身體有事都唔理la,邊識得關心老婆身體!女人保養調理身體,靠自己好了,靠bk jm仲好過靠老公,睇下bk 呢到分享也獲益良多!




男爵府

積分: 8356


74#
發表於 14-11-26 17:29 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

唉, 所以話女子無才便是德


伯爵府

積分: 17545


75#
發表於 14-11-26 17:30 |只看該作者
hcd 發表於 14-11-26 15:17
我明白, 你同Eva 姐講得對.

只是, 近幾個月keep 住看中醫, 個個月差不多比$2000-2500, 日日放工煲藥, 好 ...
甘呢個系第二個問題窩
你返工系一樣野,但我覺得要請鐘點都唔肯就唔可以接受窩
甘現在d家務系你做還是你地2份做?

如果系得2做,或者2份做,你咪話唔舒服,叫你老公做羅。
距都唔想做就要請鐘點。

我老公其實都有講過話我可以唔做
但其實大家心知,點捨得我份糧丫。。。。。 都系講黎等我覺得開心d。。。。

但我可能一路都系有返工,我家務都唔多做
以前無小朋友,就請鐘點,我like就煮下飯,唔like就出去食。
現在有小朋友,就full time 工人羅。
我放工已經要陪bb,點有時間做家務~


琥珀宮

積分: 169635


76#
發表於 14-11-26 17:30 |只看該作者

引用:Quote:alphabetagamma+發表於+14-11-26+15:

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
我似你所言的case 1, 但我們住得好簡單, 開日本車仔.

我個樣又係超殘, 勁吾掂.
平時化開妝見人,如果唔化妝個日,一定係似病,超級靚女名星都一樣!




翡翠宮

積分: 75359


77#
發表於 14-11-26 17:30 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

口說不想,口袋對著幹



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


男爵府

積分: 8356


78#
發表於 14-11-26 17:30 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我的情況同樓主一樣,有時真覺得心寒


男爵府

積分: 8356


79#
發表於 14-11-26 17:31 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我的情況同樓主一樣,有時真覺得心寒


男爵府

積分: 6603


80#
發表於 14-11-26 17:33 |只看該作者
newspaperhang 發表於 14-11-26 15:29
老公成日同我講 : 做得唔開心就唔好做 + 第時生左小朋友就唔好做或者返下part time. 最重要你開心. 雖然我 ...
你老公講出我心中的model answer!!!!!

如果我C6這樣說, 我就會好心甘情願咁繼續返工.

我希望有個可以 provide shelter 的男人.

(可能好多人覺得我幼稚, 但我的確係咁諗)


首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo