自由報料

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 20285


61#
發表於 15-5-26 09:20 |只看該作者
回覆 Ouhui 的帖子

你爆完伙計後,仲有冇留低飲茶,或者即走?


別墅

積分: 671


62#
發表於 15-5-26 11:01 |只看該作者


別墅

積分: 685


63#
發表於 15-5-26 11:57 |只看該作者
本帖最後由 sharonming 於 15-5-26 11:58 編輯

銅纙灣利舞台果間利X閣都係啦,上星期日諗住一家人開開心心去飲茶,點知漏單之餘個女伙計態度超差,仲要鬧我地傻,個四眼經理過黎跟進態度一樣唔多好,上樑不正下樑歪,最後我地當然唔食埋單啦,點知埋單時又收我地漏左單食物既錢,想點呀
不過宜家好多酒樓侍應(尤其好多人擺酒既酒樓)都係請PART TIME,服務質素係差D架喇,不過估唔到飲餐茶都咁唔開心啫,唯有以後唔幫襯~


大宅

積分: 1507


64#
發表於 15-5-26 13:35 |只看該作者

回覆:Ouhui 的帖子

做得好



伯爵府

積分: 16475


65#
發表於 15-5-26 13:42 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

係我爆完我應該唔吃走啦,你甘爆人,實加料

Ruph出世啦,2010


子爵府

積分: 12679


66#
發表於 15-5-27 08:56 |只看該作者

回覆:may273815238 的帖子

甘又係,加d痰當生粉。


大宅

積分: 2953


67#
發表於 15-5-27 10:18 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

「褲淋」的服務態度,我領教過好多次




大宅

積分: 1285


68#
發表於 15-5-27 15:04 |只看該作者
去酒樓都成日受氣~好少去

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo