夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 447


61#
發表於 17-7-12 23:45 |只看該作者

回覆樓主

一年就搞成咁,千祈唔好生!


複式洋房

積分: 310


62#
發表於 17-7-13 09:26 |只看該作者
但一諗起離開佢,我D眼淚就忍唔住流---

樓主我明白,因為我都係咁樣..我真係好嬲我C6 唔努力.成日怨天尤人...仲要係發脾氣在我身上..
我有時俾佢罵到我地都無勇氣出走,但我覺得其它人講得啱..唔有大件事發生.佢係唔會知道個問題的嚴重性GA

忍痛一次,如果佢肯改過..之后就好..但唔肯改..就要唸下繼唔繼續..
我都知講易做難..我都末做到..大家加油啦..共勉之.


大宅

積分: 1804


63#
發表於 17-7-13 09:29 |只看該作者
你老公成家都好恐怖


複式洋房

積分: 116


64#
發表於 17-7-13 11:00 |只看該作者

回覆樓主:

好好奇點解你會嫁俾佢。其實要好清楚了解一個人先可以嫁。

難聽d講,要我同老爺奶奶住的男人我一定唔嫁,寧願一世單身。


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


65#
發表於 17-7-13 11:54 |只看該作者
我覺得哩個時候, 唔好再諗生小朋友住

最好冷靜落黎, 諗清楚睇清楚身邊哩個人, 到底係咪適合同你繼續行落去先
.........................................


別墅

積分: 924


66#
發表於 17-7-13 12:02 |只看該作者

回覆樓主

真係好彩無生b
你值得更好!


禁止訪問

積分: 641


67#
發表於 17-7-13 12:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 641


68#
發表於 17-7-13 12:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10331


69#
發表於 17-7-13 13:25 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-10 00:48
拍拖時我知道佢係大少爺兼大男人,我父母都講過跟住佢會辛苦,但當時我認定佢做我伴侶,辛苦都唔怕,但依家 ...

趁無小朋友,閃!


翡翠宮

積分: 86162


70#
發表於 17-7-13 14:45 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-10 00:48
拍拖時我知道佢係大少爺兼大男人,我父母都講過跟住佢會辛苦,但當時我認定佢做我伴侶,辛苦都唔怕,但依家 ...

感情唔好就唔好生BB啦!


別墅

積分: 567


71#
發表於 17-7-14 14:01 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-11 21:03
我咩都冇同佢講,冇執野回娘家了,仲即時買左幾套新衫比自己

走咗就好,唔好回頭,當買個教訓


大宅

積分: 1381


72#
發表於 17-7-15 02:43 |只看該作者
走啦 一年已經咁 仲點忍落去??


男爵府

積分: 8485


73#
發表於 17-7-15 07:16 |只看該作者
回覆 happyyukk 的帖子

樓主,你一個咁捱得既女仔真係唔好浪費青春係你老公身上,真係要離開佢咁你先可過正常生活同揾個件更好。唔好對呢d 人做好心或心軟。


伯爵府

積分: 16613


74#
發表於 17-7-15 19:57 |只看該作者
Pianistbaby 發表於 17-7-10 11:41
你唔走父母就真係擔心啦。
傷痛過後,就係神仙



複式洋房

積分: 452


75#
發表於 17-7-16 17:05 |只看該作者

回覆樓主:

咪浪費青春,唔好話避孕,床都唔上啦。
嗱嗱聲走人再揀過。
成家都係鬼


珊瑚宮

積分: 117796


76#
發表於 17-7-16 19:14 |只看該作者

回覆樓主

Omg 日子點過呀


大宅

積分: 1555


77#
發表於 17-7-16 19:52 |只看該作者
千其唔好生,生咗你就一世做妹仔,要服事佢全家,為咩?自己一個自由自在重開心,過返自己想過既生活,分開住一排再決定離唔離婚,唔洗急。何苦要作賤自己呢?


男爵府

積分: 6069

BK Milk勳章


78#
發表於 17-7-17 10:01 |只看該作者

回覆樓主

你要自甘墜落無人阻到你


大宅

積分: 2559


79#
發表於 17-7-18 17:23 |只看該作者
本帖最後由 kuroro 於 17-7-18 17:29 編輯

我會X佢上天花板,再分佢身家!即撇!做家務慢D你鬧我?你咁上進自己做家務囉!上下網都俾說話我聽?我即刻小X佢!咁把炮自己請工人囉!你肯定太林善!俾係我佢肯定鬧到佢無地自容!咁不滿搵過個囉!我宜家係你工人呀!X那星!


水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


80#
發表於 17-7-18 18:52 |只看該作者
happyyukk 發表於 17-7-10 00:48
拍拖時我知道佢係大少爺兼大男人,我父母都講過跟住佢會辛苦,但當時我認定佢做我伴侶,辛苦都唔怕,但依家 ...

咁嘅環境,仲想生小朋友

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo