夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 11744


61#
發表於 18-10-28 22:05 |只看該作者
In2c68 發表於 18-10-28 18:24
其實佢講的上到庭都係得佢講, 佢老公同樣可以講另一版本, 所以最後好大機會一人一半! 除非佢老公唔要
...

如果樓主個老公係長期返左大陸,係有出入境記錄,如果老公比證供話到自己日日照顧到幾多,但事實佢唔喺香港,比假口供係刑事罪。同埋如果直頭分開住,大把人可以比證供支持。
樓主暫時就繼續搬開,2個仔女跟你,再初步問下律師點先最有利,最後部署好哂先至知會老公要離婚。
網上流言離婚會點判點判,唔好亂聽嚇親,拎個律師初步意見只係有限錢。


別墅

積分: 743

畀面勳章


62#
發表於 18-10-28 22:18 |只看該作者
KILW 發表於 18-10-28 22:05
如果樓主個老公係長期返左大陸,係有出入境記錄,如果老公比證供話到自己日日照顧到幾多,但事實佢唔喺香 ...

我都係講d可能性佢諗下, 要問律師就一定㗎啦! 但你估個老婆會去問個老公又唔會咩, 阿太帶走左小朋友你估個老公又唔可以話佢其他問題咩! 大家係呢到都係討論下, 我其實可以下下回個老公乜乜乜, 但唔可以下下咁樂觀吧! 你下下咁睇住我d留言回好似我要滚佢咁


子爵府

積分: 11744


63#
發表於 18-10-28 23:18 |只看該作者
In2c68 發表於 18-10-28 22:18
我都係講d可能性佢諗下, 要問律師就一定㗎啦! 但你估個老婆會去問個老公又唔會咩, 阿太帶走左小朋友你估個 ...

我根據樓主提供嘅少少內容,而覺得你留言內容由法律角度有dd問題先回覆一下。上面又唔係得我一個提出唔係只睇錢,而係考慮主要照顧者,同埋法庭口供要睇合理性同證據。以事論事而已。


大宅

積分: 2866


64#
發表於 18-10-29 00:32 |只看該作者
回覆 的帖子

好的 唔該哂我也擔心少了


大宅

積分: 2866


65#
發表於 18-10-29 00:35 |只看該作者
回覆 KILW 的帖子

我曾經見單親協會有平的法律咨詢之前參加社區活動見到
我會問問

我家人都認為出入境紀錄有效


大宅

積分: 2866


66#
發表於 18-10-29 00:37 |只看該作者
回覆 In2c68 的帖子

我明白你意思總要多個角度分析!


大宅

積分: 2866


67#
發表於 18-10-29 00:40 |只看該作者
我暫時未搵到一個人叫我與他和好
只有社工保持中立


別墅

積分: 743

畀面勳章


68#
發表於 18-10-29 00:48 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-29 00:40
我暫時未搵到一個人叫我與他和好
只有社工保持中立

其實結婚前你地行左幾內? 在這之前有乜曾經感動到你要用下半生嫁給佢? 其實在回憶每一件事都可以改變你回心轉意, 其實事情永遠有兩面


大宅

積分: 2866


69#
發表於 18-10-29 00:58 |只看該作者
回覆 In2c68 的帖子

開心回憶不算多佢已承諾過 這刻雖一無所有 事業未有成績 為左我會努力
將來俾到一個家我
慢慢 我感覺他只在建立屬於自己的事業
一切都唔理


別墅

積分: 743

畀面勳章


70#
發表於 18-10-29 01:03 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-29 00:58
回覆 In2c68 的帖子

開心回憶不算多佢已承諾過 這刻雖一無所有 事業未有成績 為左我會努力

你自己感受最深, 要個家多少$唔係問題! 有心要改變問題, 可真接一家在大陸生活也可!


大宅

積分: 2866


71#
發表於 18-10-29 01:08 |只看該作者
In2c68 發表於 18-10-29 01:03
你自己感受最深, 要個家多少$唔係問題! 有心要改變問題, 可真接一家在大陸生活也可!
...

我地有考慮過
但傾到實際問題
我話番左大陸我就做唔到野嫁
要全職湊
問佢有有無信心support
佢又話唔得
咁就都係留香港


別墅

積分: 743

畀面勳章


72#
發表於 18-10-29 01:13 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-29 01:08
我地有考慮過
但傾到實際問題
我話番左大陸我就做唔到野嫁

其實佢d答案幾好笑, 在大陸生活佢份糧已可過得幾好, 大陸生活費又唔係貴! 再講方法係人行的, 乜國家幾難生活都有香港人, 只係佢幾想一家幾想在一起!


大宅

積分: 2866


73#
發表於 18-10-29 01:19 |只看該作者
回覆 In2c68 的帖子

岩睇下幾想一齊行
計落條數我同佢可以搵60k
已經好過好多家庭
但佢一蚊都唔出


別墅

積分: 743

畀面勳章


74#
發表於 18-10-29 01:24 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-29 01:19
回覆 In2c68 的帖子

岩睇下幾想一齊行

剛剛睇到一個老公揾三倍又係唔俾$! 我覺得佢地好厲害, 我老婆如果俾慢一步都想殺左我! 但我又覺得生活上又直係好多洗費, 所以有時上個月d零用錢洗唔晒都會俾多少少佢


大宅

積分: 2866


75#
發表於 18-10-29 06:36 |只看該作者
回覆 In2c68 的帖子

我睇左純粹係睇有無心俾
唔係收入多少


大宅

積分: 2866


76#
發表於 18-11-5 11:48 |只看該作者
Up


伯爵府

積分: 19932


77#
發表於 18-11-6 16:38 |只看該作者
你老公長期不在港, 你係主要照顧者.
又有收入, 有娘家幫忙睇小朋友.
放心, 9成9歸小朋友.....
無一人一個哩支歌仔的...不是貨物平均分配


大宅

積分: 2866


78#
發表於 18-11-6 23:52 |只看該作者
回覆 Debbie0331 的帖子

謝謝你的分析家人都叫我不用擔心 只係我有最壞打算
C6可以一個多月對我地不聞不問
佢有幾錫仔女🤷🏻‍♀️


複式洋房

積分: 227


79#
發表於 18-11-7 00:28 |只看該作者
chujai127 發表於 18-10-27 08:24
以前都出過post先交背景
結婚3年 一直住6299家
有3歲仔仔 女女剛出世

(emoji)咁你離婚啦!一年見一次根本佢係逃避責任!(emoji)你離婚仲要咬住唔放追討贍養費!(emoji)收得幾多得幾多!(emoji)千祈唔好大方到話自己咩起晒養育兩孩子的責任!

(emoji)你是選擇錯誤老公了!(emoji)你選擇了一個縮骨的老公,結果是你以嫁了一次,請在要離婚,對方俾錢好乞衣,令你難受又無奈!

(emoji)不過你有本事賺兩萬元一個月,你要學習卸咁啲責任比身邊的人和機構,快D排公屋啦!

(emoji)你又要穩食又要照顧仔女,簡直人都癲!(emoji)尋求父母,社工,社區的協助啦!

(emoji)甚至間中俾老爺奶奶幫吓手,減輕負擔都是好事!





大宅

積分: 2866


80#
發表於 18-11-7 07:47 |只看該作者
回覆 butler 的帖子

謝謝你意見父母 社工 保母有幫手
勉強搞得店

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo