跳至

首頁
23456...15

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38647


61#
發表於 09-5-8 00:17 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-5-8 00:07 發表
noname:我大仔現時都無咩野啦...醫生本來話連一針.但幫佢連針哥哥話兩針會穩陣d....唔知係咪前日.爆線...哈哈..個仔仲猛問我..會唔會有事..暈了...我解釋過佢知個哥哥幫佢連兩針係驚爆線....(哈哈..解釋完無耐又要解 ...





咁咪好囉,你放心晒啦!

唔緊要啦,
佢想聽你咪解釋多幾次佢聽囉,
佢肯聽,好過佢唔聽呀!

不過,聽到你形容個傷口,
大洞細洞我都有打晒冷震,
真係鄧阿仔痛呀!

我都好怕望到呢d傷口,
我唔係驚望到d血,
係望到人地個傷口咁傷,
望到已經覺得痛!哈哈

佢都幾樂觀呀,
冇諗埋一邊!

但我想問,
醫生/ 聯針哥哥冇叫佢要用紗布之類既野貼住呀?
咁驚唔驚會有細菌呀?

想唔留疤,
除左要戒口,傷口消毒都要處理好呀!


子爵府

積分: 11191


62#
發表於 09-5-8 00:31 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-5-8 00:17 發表





咁咪好囉,你放心晒啦!

唔緊要啦,
佢想聽你咪解釋多幾次佢聽囉,
佢肯聽,好過佢唔聽呀!

不過,聽到你形容個傷口,
大洞細洞我都有打晒冷震,
真係鄧阿仔痛呀!

我都好怕望到呢d傷口,
我唔係驚望到d血,
係望到人地個傷口咁傷,
望 ...
noname:我現時睇佢傷口都好大下.佢連完有膠布痴住.但第二日下午(我媽都擔心我仔.就睇下佢有無事.話唔好痴膠布=.=:)咁我無理由駁咀架,未死過咩.哈哈...........但頭先睇佢...好多唔知咩痴住佢個傷口..好硬....唔知係咪龍......?我仔無錯係開心左.但係一返到屋企...又問我今日傷口點呀.....(最搞笑就係,前晚整爛左家中唯一鏡.我仔照唔到,佢周圍去搵睇下有無野可照到,點知搵唔到,就搵左人肉報導(咪又係我)隔幾小時,報導一次佢知,個傷口,,點點點,,,,煩了,,,

[ 本帖最後由 四眼雞丁 於 09-5-8 00:32 編輯 ]


珍珠宮

積分: 38647


63#
發表於 09-5-8 01:48 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-5-8 00:31 發表
noname:我現時睇佢傷口都好大下.佢連完有膠布痴住.但第二日下午(我媽都擔心我仔.就睇下佢有無事.話唔好痴膠布=.=:)咁我無理由駁咀架,未死過咩.哈哈...........但頭先睇佢...好多唔知咩痴住佢個傷口..好硬....唔知係 ...





傷口好大下?陰功咯,
咁佢咪都幾痛下?

硬既,我諗唔會係膿卦!?
係咪結緊"焦"咋!?
你望清楚少少睇下!
有膿就即係發緊炎喎,
咁要更小心處理喎!
佢幾時返去覆診呀?

其實,傷口未完全結晒"焦",
最好都係貼返膠布,
因為係街有好多塵粒仔,
又有細菌之類既野啦,
同埋佢都要食野,
痴左D理落傷口,
又清潔唔晒就唔係幾好啦,
不過,如果結晒焦就OK啦,
有層焦保護返唔驚既,
唯一係唔好俾佢搣!

哈哈,俾你仔笑死,
咁細個就咁貪靚!
咁你買返塊鏡俾佢未呀?
買返俾佢就唔使做人肉報導員啦!

[ 本帖最後由 NoName 於 09-5-8 01:52 編輯 ]


已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


64#
發表於 09-5-8 10:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 469


65#
發表於 09-5-8 10:38 |只看該作者
原帖由 小傑媽媽 於 09-5-8 10:11 發表
各位媽咪,宥d事想請教…
我媽媽住新圍,最近佢屋企既鐵閘壞左,搵個師傅上門睇下,個師傅話冇得整,一定要換鐵閘(都唔知係咪蝦佢一個老人家唔識野,焗佢一定要換… ),仲要最平個d款都要三千幾蚊…mouth:mouth:" />
想請問住附 ...


因為我搬來只係三年左右,
所以我不知道, 真不好意思幫唔到妳.


子爵府

積分: 11191


66#
發表於 09-5-8 10:59 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-5-8 01:48 發表





傷口好大下?陰功咯,
咁佢咪都幾痛下?

硬既,我諗唔會係膿卦!?
係咪結緊"焦"咋!?
你望清楚少少睇下!
有膿就即係發緊炎喎,
咁要更小心處理喎!
佢幾時返去覆診呀?

其實,傷口未完全結晒"焦",
最好都係貼返膠布,
因為係街有好多塵 ...
noname:哈哈.....我到現時都諗緊好唔好買返鏡俾佢.......不過見到佢搵野照個樣都.......... 我諗膿掛...因為綠綠地(好青綠)
唔駛覆診.....


子爵府

積分: 11191


67#
發表於 09-5-8 11:09 |只看該作者
原帖由 小傑媽媽 於 09-5-8 10:11 發表
各位媽咪,宥d事想請教…
我媽媽住新圍,最近佢屋企既鐵閘壞左,搵個師傅上門睇下,個師傅話冇得整,一定要換鐵閘(都唔知係咪蝦佢一個老人家唔識野,焗佢一定要換… ),仲要最平個d款都要三千幾蚊…mouth:mouth:" />
想請問住附 ...
小傑媽:我媽個閘搵過二次...一次搬入時.一次裝修時....頭一次係去旺角地方.....(應該二千多(不是(湯)閘.是拉閘....第二次裝修就(湯)閘...)雖然我唔知邊到平.但去返工廠區地方可能會(平)少少...你媽媽搵邊度師傳睇個閘呀?是否街市?聽聞有d呃人呀!有無試搵多一兩個師傅睇睇呢?


珍珠宮

積分: 38647


68#
發表於 09-5-8 12:22 |只看該作者
原帖由 小傑媽媽 於 09-5-8 10:11 發表
各位媽咪,宥d事想請教…
我媽媽住新圍,最近佢屋企既鐵閘壞左,搵個師傅上門睇下,個師傅話冇得整,一定要換鐵閘(都唔知係咪蝦佢一個老人家唔識野,焗佢一定要換… ),仲要最平個d款都要三千幾蚊…mouth:mouth:" />
想請問住附 ...





其實,我爸爸可能幫到你,
佢唔係做開呢門生意既,
不過,裝修、鐵閘之類佢都識整,
同埋佢同金門鐵閘都熟架,
睇下佢會唔會可以幫你搵到款平d,
你想唔想佢黎幫你睇一睇,
報個價俾你再決定下咁呀?
(你想既就PM我傾,
唔想的話,可以置呢個post埋一邊,唔緊要架!)

不過,因為我阿爸剛接左其他工程,
睇佢就可以呢一、兩日黎睇,
但整的話,
就可能要過兩個禮拜左右喇!


珍珠宮

積分: 38647


69#
發表於 09-5-8 12:22 |只看該作者
原帖由 軒媽咪 於 09-5-8 10:38 發表


因為我搬來只係三年左右,
所以我不知道, 真不好意思幫唔到妳.




咁你以前住邊架?


珍珠宮

積分: 38647


70#
發表於 09-5-8 12:24 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-5-8 10:59 發表
noname:哈哈.....我到現時都諗緊好唔好買返鏡俾佢.......不過見到佢搵野照個樣都.......... 我諗膿掛...因為綠綠地(好青綠)
唔駛覆診.....





買返塊鏡俾佢啦,
十蚊八蚊塊個D細細塊咪得囉,
唔貴,又唔使日日做報導員!哈哈

綠綠地?咁又真係有d似膿喎,
咁聯完針醫生、個哥哥有冇教話有膿點處理呀?


珍珠宮

積分: 38647


71#
發表於 09-5-8 12:26 |只看該作者
其實,大家係由細到大都係屯門人,
定係中途先做屯門人架?

我係一歲開始做屯門人架 


複式洋房

積分: 469


72#
發表於 09-5-8 12:51 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-5-8 12:22 發表




咁你以前住邊架?


我細個果時住官塘, 到19歲時全家搬到屯門,
結婚後搬到沙田, 因生仔後唔住所以搬到屯門.


珍珠宮

積分: 38647


73#
發表於 09-5-8 13:14 |只看該作者
原帖由 軒媽咪 於 09-5-8 12:51 發表


我細個果時住官塘, 到19歲時全家搬到屯門,
結婚後搬到沙田, 因生仔後唔住所以搬到屯門.




兜兜轉轉,
最後又係返返黎屯門!哈哈
都好呀,近住你屋企人!


子爵府

積分: 11191


74#
發表於 09-5-8 14:43 |只看該作者
原帖由 NoName 於 09-5-8 12:24 發表





買返塊鏡俾佢啦,
十蚊八蚊塊個D細細塊咪得囉,
唔貴,又唔使日日做報導員!哈哈

綠綠地?咁又真係有d似膿喎,
咁聯完針醫生、個哥哥有冇教話有膿點處理呀? ...
noname:無講呀...現時個d硬硬地野開始脫咁...所以我諗應該無問題....鏡問題...我想等多幾日...睇佢個搵鏡樣都好得意.....佢問我.咪話好左好多啦.....哈哈哈....mouth:


子爵府

積分: 11191


75#
發表於 09-5-8 14:57 |只看該作者
noname:仲有呀...我下個星期就要受死了
個心情時好時壞.....

事原:我上個月30去左博愛睇報告...個醫生就即時同我抽粗針係左邊硬塊到....今日姑娘打俾我...話報告出左囉..要我帶埋家人一齊去聽(下星期三)...唉...死得啦...搵埋家人去聽.一定唔好野......頭先同阿媽去食飯..講左佢知......(因為我無得唔同佢講.個日要有人幫手湊阿b放學...)我媽話..有病就要去醫啦....e e or or 左一陣....就陪佢買野......唉.noname...你估呢...會唔會中獎??真係吹bb 囉 六合彩又唔見我中....呢d野就中..(因我之前抽針用幼針..醫生都話良性.但唔好信十足....之後跟進左一年到......呢舊硬塊差唔多跟左我三年有多...(排期都要等兩年,我仲同我媽講..排期都要二年?有無搞錯.到個日我都瓜左啦)我媽仲安慰我..同我講..(a 要等唔出奇.大把女人都有呢個病)..到今時今日.....我都唔知點安慰返我媽....(我媽都有乳癌...我中獎機會率好高呀....)


男爵府

積分: 5451


76#
發表於 09-5-8 22:27 |只看該作者
me too...我一歲就開始o係屯門住...
o係大學畢業後, 入左元朗住左2年...
之後又搬番屯門...而家住兆畦...
不過想搬去新圍...但睇唔o岩...
我想買827呎o既單位...

原帖由 NoName 於 09-5-8 12:26 發表
其實,大家係由細到大都係屯門人,
定係中途先做屯門人架?

我係一歲開始做屯門人架 


珍珠宮

積分: 38647


77#
發表於 09-5-8 22:34 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-5-8 14:43 發表
noname:無講呀...現時個d硬硬地野開始脫咁...所以我諗應該無問題....鏡問題...我想等多幾日...睇佢個搵鏡樣都好得意.....佢問我.咪話好左好多啦.....哈哈哈....mouth:mouth:" /> ...




咁睇多兩日先啦,
你真係好玩!


珍珠宮

積分: 38647


78#
發表於 09-5-8 22:40 |只看該作者
原帖由 四眼雞丁 於 09-5-8 14:57 發表
noname:仲有呀...我下個星期就要受死了
個心情時好時壞.....

事原:我上個月30去左博愛睇報告...個醫生就即時同我抽粗針係左邊硬塊到....今日姑娘打俾我...話報告出左囉..要我帶埋家人一齊去聽(下星期三)...唉...死 ...




叫埋屋企人去聽? 

唔好咁擔心啦,
唔一定有事既,
放鬆心情啦!

就算真係touch wood check到係,
咁咪勇敢d去醫囉,
乳癌發覺得早其實冇咩生命危險,
你睇你媽咪都冇事啦,
唔好咁擔心啦!

有事冇事都好,
做人最緊要開心d、放鬆d!

特別係你仲有兩個仔仔,
你唔可以有事架,
你要撐住呀!

其實你媽又講得岩喎,
真係好多女性都會有呢d瘤,
只係爭在惡性定良性,
係好普遍,
唔擔心得咁多架喇!


珍珠宮

積分: 38647


79#
發表於 09-5-8 22:48 |只看該作者
原帖由 pekkle1120 於 09-5-8 22:27 發表
me too...我一歲就開始o係屯門住...
o係大學畢業後, 入左元朗住左2年...
之後又搬番屯門...而家住兆畦...
不過想搬去新圍...但睇唔o岩...
我想買827呎o既單位...

...




咦,大家都一樣做左好多年屯門人喎!
咁你讀邊間小學同中學架?

你住住下元朗,
又搬返黎屯門既?
屯門好住d?

新圍個d 8XX呎真係好正,
三房!我都好想有一間!
又或者我地屋苑B座既10、15室個隻8xx呎都好正!

我都好想搬呀,
屋企就黎廿年,
又殘又舊,
住左咁多年,
又愈來愈多雜物,
(初初搬入黎個時就覺得大間得滯,
而家.......哈哈)
想換間七百、八百呎既,
不過,未有能力住..........


男爵府

積分: 5451


80#
發表於 09-5-9 16:25 |只看該作者
我地屋苑最大o個間10/15室都係得755呎咋...
所以我先想搬去新圍827呎囉...
我讀何日東小學o家...中學就屯門天主教...
大學就香港科技大學...

因為o個陣大學畢業出黎, 份工番元朗, 所以先搬去元朗住...轉左工後, 都仍然住左兩年o係元朗...
但後來結婚, 所以搬番我媽附近...
我媽住a座, 我住b座囉...

我而家都睇緊會唔會有827呎放盤呀...
另外我都睇緊d 村屋...一棟咁買...
我見到寶塘下村一棟1200呎連天台都係賣80萬...
但未約到睇樓...但就唔係太方便囉...
所以都係諗住新圍苑827呎...而家要140萬呀...
如果110-120萬我就即刻買...
原帖由 NoName 於 09-5-8 22:48 發表




咦,大家都一樣做左好多年屯門人喎!
咁你讀邊間小學同中學架?

你住住下元朗,
又搬返黎屯門既?
屯門好住d?

新圍個d 8XX呎真係好正,
三房!我都好想有一間!
又或者我地屋苑B座既10、15室個隻8xx呎都好正!

我都好想搬呀,
屋企 ...

首頁
23456...15

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo