立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4098
DoReMi媽媽 發表於 19-11-14 13:49 中亞,東歐國家俾人搞就冇說話好講,香港人自己搞返自己香港人,哩啲咪叫戇居囉
象牙宮
積分: 236724
金田媽 發表於 19-11-14 13:50 香港人就係龜兔賽跑當中隻驕傲兔仔, 輸咗俾大陸都仲係未瞓醒
金田媽 發表於 19-11-14 13:51 直頭蠢到一個點, 被人利用咗都仲未知
複式洋房
積分: 310
DoReMi媽媽 發表於 19-11-14 14:15 北京5年可以起好大興機場,初步可以以人面識別辦理登機手續(哩個係新趨向),航空人員配戴RV眼鏡讀取乘客 ...
DoReMi媽媽 發表於 19-11-14 14:16 佢哋蠢唔好累我哋吖嘛!佢哋覺得英美好,攞住英美國旗,咁佢哋咪叫英美收佢哋囉,留喺度托咩
金田媽 發表於 19-11-14 15:48 被有心”人”不斷反政府, 乜都唔使諗
金田媽 發表於 19-11-14 15:49 慘在人哋唔肯收留吖嘛
DoReMi媽媽 發表於 19-11-14 17:25 缺小世界觀,累死香港
珍珠宮
積分: 45821
pigsa 發表於 19-11-14 14:24 我真心覺得就算通過逃犯條件都未必對我呢啲小市民有直接影響 但班曱甴所有暴行就對我小市民有好大影響 佢地 ...
金田媽 發表於 19-11-14 17:27 香港人太自大, 同時又有太多井底蛙, 我哋都係自求多福啦
DoReMi媽媽 發表於 19-11-14 18:38 哩排真係好鬱悶
伯爵府
積分: 16422
pp_pp1021 發表於 19-11-13 23:37 阿伯被掉磚死了,心痛,但撐曱甴班人可以視而不見,無言,心淡了
露比EE 發表於 19-11-13 23:13 https://www.facebook.com/groups/393490971355994/permalink/531576860880737/
禁止訪問
積分: 4012
男爵府
積分: 7443
DoReMi媽媽 發表於 19-11-13 23:58 最正,有外國人專業教曱甴點樣喺天橋上掟磚落嚟,掟磚唔駛學都可以死人,仲要有專業人士去教擴大佢嘅殺傷 ...
積分: 8538
子爵府
積分: 10547
mln 發表於 19-11-14 00:02 係洗衣街地下的360, 燒上去2樓, 好大火, 聽到啲人話"今次玩大左", 見有黑衣人用噴火器救, 但是無用, 真的燒 ...
水晶宮
積分: 51831
elysion 發表於 19-11-14 21:04 新聞無報有無人死?
Shhhhh 發表於 19-11-14 19:51 網上廣傳,嗰隻賤畜係 : 協恩,男拔萃嘅田徑教練。。梁憶權
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy