自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 32678


61#
發表於 20-3-9 20:41 |只看該作者

回覆樓主:

有好有唔好,無完美!
最緊要睇開D。


別墅

積分: 555


62#
發表於 20-3-9 20:50 |只看該作者
廷廷媽 發表於 20-3-9 20:39
你99咩為人你應該好清楚,如果麻麻煩煩果種搬去真係自討苦吃,如果冇咩野又唔係同一間屋都唔會好大問題,成 ...

其實奶奶無乜嘢,只係有時同佢講完自己意見,佢好似聽唔到咁,又講返自己嘅野><人無完美,暫時都相處融洽。希望學你話齋,成鵬人上黎嘅情況只係開頭,因為我哋係新手父母,湊b空檔都想休息一下,或兩公婆相處下。


水晶宮

積分: 67424


63#
發表於 20-3-9 21:49 |只看該作者
Sweetbabymom 發表於 20-3-9 19:30
肯主動幫手係福氣

感恩
所以日後99有咩3長2短,我要照顧佢,我亦教囡要孝順嫲嫲


子爵府

積分: 10067


64#
發表於 20-3-9 21:54 |只看該作者

回覆樓主:

個人經驗,生完bb後,好敏感,情緒易波動,乜都覺得唔順眼,乜都覺得污糟,乜都唔岩心意,所以99上來幫手,幫唔到我不特止,仲覺得佢乜都搞唔掂,關係仲差左。


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


65#
發表於 20-3-9 22:04 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 17:09
我下年先搬,所以唔可以搵疫情做借口><
其實偶爾過嚟都無問題嘅,可能一星期兩次咁,我係怕黎得太密,影響 ...

睇人咋,有人無所謂,好樂意99 每日大包細包上來


禁止訪問

積分: 26752


66#
發表於 20-3-9 22:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4955


67#
發表於 20-3-9 22:26 |只看該作者

回覆樓主:

其實你吾同一齊住都好好了
咩事都有2面,你都可以對你奶奶好,你多d上佢度,佢米吾會上你果度啦
我媽住近我5分鐘路,我同奶奶一齊住
果時有機會分開住的,不過我都想同奶奶一齊住,我怕佢到時一個人好悶
好感恩我有個好媽媽、好奶奶(雖然有時好煩)


珍珠宮

積分: 44844


68#
發表於 20-3-9 22:37 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 namnamnamlolo 於 20-3-9 22:38 編輯

防人之心不可無
當年我就太大意
生完好間中 掉個b俾99湊
點知佢覺得拎咗個主導權咁
帶個b去邊都無講
從此反哂面

未生b前
我有天真到同我自己屋企人講
覺得99好過我媽咪
之後俾我家姐鬧
而家真係醒哂


別墅

積分: 555


69#
發表於 20-3-9 22:45 |只看該作者
yuk049 發表於 20-3-9 22:26
其實你吾同一齊住都好好了
咩事都有2面,你都可以對你奶奶好,你多d上佢度,佢米吾會上你果度啦
我媽住近我 ...

其實我對奶奶都幾好,除咗一定會每星期都返去探佢,之前佢講過咁大年紀,好似都冇乜點去過外面玩,聽完之後我就定左以後週末一得閒,就會組隊成家人去下野餐,郊遊。佢入院做檢查,無論工作幾夜幾攰,我都一定會撲去醫院睇佢。


侯爵府

積分: 21888


70#
發表於 20-3-9 22:46 |只看該作者

回覆樓主:

要想下,你老公係咪孝順仔先?好的池子孝定放你第一位?如果佢事事都幫住媽媽,就唔好倚靠他們,因為你會投訴無門,但如果99屬於聽仔話形,放你第一位,就可以考慮,同埋,仔女同父母無隔夜仇,要同自己媽媽和好,媽媽應會睇著孫分上,和你冰釋前嫌,你都做人父母,自己媽媽好多時為自己好,講下好說話,應該無問題


別墅

積分: 555


71#
發表於 20-3-9 22:53 |只看該作者
superkingdom 發表於 20-3-9 22:46
要想下,你老公係咪孝順仔先?好的池子孝定放你第一位?如果佢事事都幫住媽媽,就唔好倚靠他們,因為你會投 ...

我而家都希望阿媽知道自己有左之後可以慢慢和好,係我最大心願!


侯爵府

積分: 21888


72#
發表於 20-3-9 23:48 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 22:53
我而家都希望阿媽知道自己有左之後可以慢慢和好,係我最大心願!

一定得!做婆婆口水流!


珍珠宮

積分: 39135

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


73#
發表於 20-3-10 00:07 |只看該作者
greengreenbb 發表於 20-3-9 17:19
其實我對奶奶係無差嘅印象,佢係個好可愛嘅老人家,只係奶奶果邊太多人,多人有時難免嘈同多爭執,我唔中 ...

或者佢哋覺得bb好可愛, 受歡迎先會想黎探bb,
又覺得樓主人好相遇先會上黎, 講真,如果佢哋唔上黎就一定係唔鍾意你先唔黎,你想佢哋鍾意你定唔鍾意你?


別墅

積分: 555


74#
發表於 20-3-10 00:14 |只看該作者
cara.mak 發表於 20-3-10 00:07
或者佢哋覺得bb好可愛, 受歡迎先會想黎探bb,
又覺得樓主人好相遇先會上黎, 講真,如果佢哋唔上黎就一 ...

我中意佢哋,都想佢地中意自己,我唔抗拒見面嘅,係擔心日日上來,搞到冇曬休息時間><


男爵府

積分: 8555


75#
發表於 20-3-10 00:14 |只看該作者

回覆樓主:

簡單d諗,有時你想出一出九龍買野,一個電話打比奶奶,同奶奶夾一夾時間,你就可以一個輕鬆出門口,唔洗揹住一袋二袋。

過奶奶屋企食飯又近。

最緊要你本身同奶奶平時相處o唔ok


大宅

積分: 3501


76#
發表於 20-3-10 00:19 |只看該作者
樓主

你奶奶嗰邊咁大家庭仲要住咁近,到時你返左工佢地個個輪流歵嚟睇B又好咩都好,我好肯定你好快會覺得你的屋企不是你的/你的假期不是你的。成日忙住招呼99/佢嘅家人,你唔會開心。
除非你老公可以話事叫佢地唔好成日上嚟,否則你會成日都好唔得閒,鍾意就嚟坐下,坐下坐下就一日。
同99住得近仲要加一堆親戚係最慘嘅一件事


別墅

積分: 555


77#
發表於 20-3-10 00:19 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 20-3-10 00:14
簡單d諗,有時你想出一出九龍買野,一個電話打比奶奶,同奶奶夾一夾時間,你就可以一個輕鬆出門口,唔洗揹住一袋 ...

我哋有請工人,而且bb重細,應該唔會過奶奶度食飯。同奶奶一星期見兩次,暫時相處幾好,不過見太密係有啲擔心多左磨擦。


別墅

積分: 555


78#
發表於 20-3-10 00:22 |只看該作者
bonnieonlyone 發表於 20-3-10 00:19
樓主

你奶奶嗰邊咁大家庭仲要住咁近,到時你返左工佢地個個輪流歵嚟睇B又好咩都好,我好肯定你好快會覺得 ...

你好明白我嘅擔心!中曬point!所以我而家已經先小人後君子同老公做左啲協定,必要時佢會做醜人同屋企人反映下。


水晶宮

積分: 56508

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


79#
發表於 20-3-10 00:26 |只看該作者

回覆樓主:

其實唔一定唔好嘅! 不過如果可以,千其唔好比佢地有自出自入或者日日無聊都上黎坐! 不要太好招呼,日日上黎真係多得佢哋唔少! 千其唔好比key ! 如果唔係你後悔都無用!!


別墅

積分: 555


80#
發表於 20-3-10 00:32 |只看該作者
Gorgor0612 發表於 20-3-10 00:26
其實唔一定唔好嘅! 不過如果可以,千其唔好比佢地有自出自入或者日日無聊都上黎坐! 不要太好招呼,日日上黎 ...

我老公話會比key,不過就要同佢哋共識唔係隨隨便便就開門入屋,要互相尊重問左先上黎,希望到時候大家都做到。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo