立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
象牙宮
積分: 227977
sueyee 發表於 20-7-7 17:19 你幾點去?我今日去左無送茶,濕巾就有
侯爵府
積分: 22800
月見草 發表於 20-7-4 17:08 逼死,真係買嘢嘅人被齋行嘆冷氣拍拖唔買嘢嘅非顧客嚇親
大宅
積分: 4453
已刪除用户
積分: 43102
水晶宮
積分: 57272
珍珠宮
積分: 37201
Sumyeema1 發表於 20-7-7 17:44 我依家明白你哋話好多人好多人, 由門口排起, 入門口又排隊上樓, 買完嘢, 再排隊落樓俾錢...omg.... ...
禁止訪問
積分: 2222
iamlazy 發表於 20-7-7 17:46 呢個時候開,又爆
D..D 發表於 20-7-5 23:34 去聽洗腦廣播
Ryanma 發表於 20-7-7 10:19 Donki 收銀每秒都收緊錢, 真係好誇張!
Chiuchoiluck 發表於 20-7-7 10:44 諗住買吞拿魚/拖羅壽司,千層蛋糕等
伯爵府
積分: 18643
Sumyeema1 發表於 20-7-7 17:54 買到中拖羅壽司...
子爵府
積分: 12289
積分: 26752
Chiuchoiluck 發表於 20-7-7 18:04 睇落好正喎 。不過見妳不停排就怕怕。 或者半夜/一天光去
iamcute_lala 發表於 20-7-7 18:05 有咩好吹捧?點解唔罷買日貨?
Sumyeema1 發表於 20-7-7 18:09 半夜唔知有冇刺身&熟食呢? 今日想買酒, 都多人到冇睇到.
積分: 19173
Sumyeema1 發表於 20-7-7 17:31 今早去
月見草 發表於 20-7-7 18:07 我堅討厭呢啲無聊拍拖友,去到超級市場齋睇,甚至推架車仔擺手袋,叫佢借借仲好似佢係VlP 做乜嘢叫我行開 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy