時政擂台

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   6


男爵府

積分: 5950


61#
發表於 21-2-2 03:03 |只看該作者
上善若水 發表於 21-2-2 02:36
係人地地方,一直踩人地文化,邊個踩邊個?

其實你要幾時先清醒?仲依戀仲光榮做殖民嘅人唔該死去你心中的宗主國繼續做殖民,香港唔係英國地方,一直以來都係中國國土,咩叫人地地方,邊個人地呀?香港屬於中國嘅領土冇一個國家敢話唔係,你小小一個蟻民憑咩代表七百幾萬香港人十四億中國人話呢度係人地地方?


禁止訪問

積分: 8665


62#
發表於 21-2-2 03:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68044

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


63#
發表於 21-2-2 03:08 |只看該作者
上善若水 發表於 21-2-2 03:06
你好慘!好心你返你組家!

你除左識無禮貌狂鬧人垃圾,毫無事實根據地話人慘之外,你仲識唔識講第三句?高質素非洲人士


禁止訪問

積分: 8665


64#
發表於 21-2-2 03:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68044

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


65#
發表於 21-2-2 03:09 |只看該作者
上善若水 發表於 21-2-2 03:06
你好慘!好心你返你組家!

哎呀高質素人士一激動,字都寫錯添
咩係「組家」?


水晶宮

積分: 68044

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


66#
發表於 21-2-2 03:10 |只看該作者
上善若水 發表於 21-2-2 03:09
回你的大陸可好?

本帖最後由 czl115 於 21-2-2 03:13 編輯

原來真係有第三句:返大陸



禁止訪問

積分: 8665


67#
發表於 21-2-2 03:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68044

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


68#
發表於 21-2-2 03:15 |只看該作者
上善若水 發表於 21-2-2 03:13
吖?幾時話你知我高質素啊?冩錯字唔德?邊個話你你知唔冩錯字得就一定高質素?
...

失敬,原來唔係高質素人士,咁就係低質素人士囉
唔怪之得成日出口鬧人垃圾


子爵府

積分: 12502


69#
發表於 21-2-2 03:18 |只看該作者

回覆樓主:

其實任何國家都會,國家只係意式形態上表面代表自己國家特區護照的原则,即表明中國不承認中國特區以外護照好正常啫,咁過渡期其他國家比BNO入佢哋國家境亦正常,雙方無底觸。


禁止訪問

積分: 8665


70#
發表於 21-2-2 03:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68044

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


71#
發表於 21-2-2 03:23 |只看該作者
上善若水 發表於 21-2-2 03:20
係啊,如果我係垃圾,你真係連垃圾都不如啊,日日係呢度挑撥我地香港人是非!讓我地香港人對立,垃圾...你 ...

我無鬧過人係垃圾喎
但如果你自認係垃圾,我都比較認同


水晶宮

積分: 68044

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


72#
發表於 21-2-2 03:26 |只看該作者
上善若水 發表於 21-2-2 03:20
係啊,如果我係垃圾,你真係連垃圾都不如啊,日日係呢度挑撥我地香港人是非!讓我地香港人對立,垃圾...你 ...

呢個post,係邊個在挑撥是非?你使唔使從頭睇一次?
我真係以為大家睇到嘅係你,畢竟你留言最多最毒辣嘛


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


73#
發表於 21-2-2 03:37 |只看該作者
上善若水 發表於 21-2-2 03:13
吖?幾時話你知我高質素啊?冩錯字唔德?邊個話你你知唔冩錯字得就一定高質素?
...

「寫」、「得」

未做英奴,已經忘記中文點寫呀?

有咩生意一定要留香港做唔走得架!?係咪又要訂中國貨定內地客戶?

還是訂淘寶貨?賣嬰兒用品?俾香港人?


男爵府

積分: 5950


74#
發表於 21-2-2 03:49 |只看該作者
上善若水 發表於 21-2-2 03:09
回你的大陸可好?

本帖最後由 小魔童 於 21-2-2 03:50 編輯

我成日返大陸架,深圳中山新會都有樓,我阿爺上年95歲走咗,佢係個孤兒,唔知自己出生日子所以佢ID只有年份冇月日,佢經歷過日治時期亦經歷過殖民時代,佢對我父輩然後我呢一輩都告誡我哋勿忘祖宗,勿忘國恥!你呢?你祖父輩可曾有講過呢D歷史?定還是有講你都堅定要跪向當年你祖父輩極之痛恨嘅殖民者?不過睇你回覆人嘅言語,睇怕都唔方有咩教養。


男爵府

積分: 5950


75#
發表於 21-2-2 04:03 |只看該作者
czl115 發表於 21-2-2 03:15
失敬,原來唔係高質素人士,咁就係低質素人士囉
唔怪之得成日出口鬧人垃圾

頂!枉我一直當佢係正常人黎回覆,原來大字都唔識多個錯字百出嘅人,對牛彈琴,難怪了,心好累


翡翠宮

積分: 78926

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


76#
發表於 21-2-2 05:18 |只看該作者
承認唔緊要,如果持有BNO人外地出事, 記得到時搵英國搞掂返


珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


77#
發表於 21-2-2 05:47 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 InkCartridge 於 21-2-2 05:49 編輯

唔需要取消雙重國籍,只要取消以身份證出入境,咁BNO就係一張廢紙。


大宅

積分: 2719


78#
發表於 21-2-2 06:20 |只看該作者
capricornbb 發表於 21-2-2 01:07
你唔鍾意咪唔好入人哋個po睇囉!



大宅

積分: 2174


79#
發表於 21-2-2 06:30 |只看該作者
czl115 發表於 21-2-2 03:15
失敬,原來唔係高質素人士,咁就係低質素人士囉
唔怪之得成日出口鬧人垃圾

唔鬧人~垃圾貶低人,點抬高自己喎!


珍珠宮

積分: 47948

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


80#
發表於 21-2-2 06:36 |只看該作者
其實有BNO的人,好多都有特區護照,當然係有人堅持只用BNO,去某d地方旅行例如俄羅斯埃及,寧願比簽證費都唔申請返本特區。我BNO一直續期,係因為以前出門旅行我每次都帶多一本證件嘅,同老公各幫對方袋一本,唔見左都仲有一本。仲有,有BNO的人你估個個會去申請Lotr架?

首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo