家庭理財

跳至

首頁
23456...18

尾頁
   29


洋房

積分: 97


61#
發表於 22-4-9 15:40 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-9 15:27
有理解錯,甲類消費物價指數較能反映基本通脹

多謝耐心解釋。☺️
如果用另外一個角度去睇,依加每用供2500元(假設),20年後,每月可取回2500元,應該唔等於依加2500元既價值。可能到時要7500元先可以夠基本使費。


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


62#
發表於 22-4-9 15:50 |只看該作者
anniewong25 發表於 22-4-9 15:40
多謝耐心解釋。☺️
如果用另外一個角度去睇,依加每用供2500元(假設),20年後,每月可取回2500元,應該 ...

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-9 15:53 編輯

依你計算,可能要有一億先夠錢退休,
不如真正計下數,唔好靠估。假設通脹率2%,而家嘅$100,等於10年後嘅$122,亦等於20年後嘅$149。當通脹率上升至3%,而家嘅$100,等於10年後嘅$134,亦等於20年後嘅$180。其實年金嘅回報,高於通脹就可以了。btw,我份終身年金上年度息率4%。


洋房

積分: 97


63#
發表於 22-4-9 15:52 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-9 15:50
本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-9 15:51 編輯

依你計算,可能要有一億先夠錢退休,

明白了,解開左我個問題,我無計到年息率啊。(emoji)


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


64#
發表於 22-4-9 15:55 |只看該作者
anniewong25 發表於 22-4-9 15:52
明白了,解開左我個問題,我無計到年息率啊。(emoji)

對,年金嘅供款,係有利息,呢方面要計算在內。


洋房

積分: 97


65#
發表於 22-4-9 15:56 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-9 15:55
對,年金嘅供款,係有利息,呢方面要計算在內。

非常感謝你分享。現在終於明白了。(emoji)


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


66#
發表於 22-4-9 15:58 |只看該作者
anniewong25 發表於 22-4-9 15:56
非常感謝你分享。現在終於明白了。(emoji)

唔使客氣,大家研究研究。

不過可能你會即刻收到pm,有人sell 你年金,上次我同jm 討論完都收到


洋房

積分: 97


67#
發表於 22-4-9 16:01 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-9 15:58
唔使客氣,大家研究研究。

不過可能你會即刻收到pm,有人sell 你年金,上次我同jm 討論完都收到 ...



大宅

積分: 4478


68#
發表於 22-4-11 09:57 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-9 08:30
我有買收息股,但主要唔係用來收息,例如前幾年4.x買939,到6.x 都沽,如果收息和賺取波幅兩樣揀,我多數 ...
請問#388, #2800點解唔同性質。(持貨中)
我同意賺波幅。中行係呢庶一致唱好,但我覺得時間太長。我對國內企業唔熟,炒過下工行、建行。

不過最近真心俾隻煤氣傷元氣,蝕錢固然肉赤。宜家係零頭緒唔知點換馬。呢隻算係我退休長揸嘅其中一隻。


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


69#
發表於 22-4-11 12:44 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-11 09:57
請問#388, #2800點解唔同性質。(持貨中)
我同意賺波幅。中行係呢庶一致唱好,但我覺得時間太長。我對國內 ...

2800 係恒指ETF,基本上跟恒指上落。388則不然,主要盈利來自交易系統收費,股價受成交額影響。btw 388 現價估值過高,$300以下才可以入手 。


大宅

積分: 4478


70#
發表於 22-4-11 13:02 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-11 12:44
2800 係恒指ETF,基本上跟恒指上落。388則不然,主要盈利來自交易系統收費,股價受成交額影響。btw 388 現 ...
咁唔適合長揸?

我都係仲有十幾年退休,公、強積金就唔好諗啦。宜家只靠股票稍為有希望或者機會增大個本。


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


71#
發表於 22-4-11 13:06 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-11 13:02
咁唔適合長揸?

我都係仲有十幾年退休,公、強積金就唔好諗啦。宜家只靠股票稍為有希望或者機會增大個本。 ...

冇話唔適合長線持有,我只係話388現價仍過高,我唔會呢個價入手。

你供公積金定強積金,點解唔好諗?


大宅

積分: 4478


72#
發表於 22-4-11 13:21 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-11 13:06
冇話唔適合長線持有,我只係話388現價仍過高,我唔會呢個價入手。

你供公積金定強積金,點解唔好諗?
公務員轉出嚟私人機構。所以兩邊都有,但兩邊都好少錢,我仲要用咗d公積金。

暫時唔會改變388嘅數量,因為成本高,但無蝕嘅。
2800有考慮將煤氣轉過去,定係期它公用股。手上有香港銀行嘅股票,暫時計叫平手。


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


73#
發表於 22-4-12 13:39 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-11 13:21
公務員轉出嚟私人機構。所以兩邊都有,但兩邊都好少錢,我仲要用咗d公積金。

暫時唔會改變388嘅數量,因為 ...

明白!一斷公積金,就重新來過,唯有喺其他投資上為財富增值。2800 可以等恒指穿20000 後,分段入。恒指喺20100有一個上升裂口,正常都要補返呢個裂口。


大宅

積分: 4478


74#
發表於 22-4-12 13:46 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-12 13:39
明白!一斷公積金,就重新來過,唯有喺其他投資上為財富增值。2800 可以等恒指穿20000 後,分段入。恒指喺 ...
2800仲值搏嗎?我持有但蝕緊,眼見越來越越多中資成分,真係有d擔憂。
另外,無其他公用股選擇?


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


75#
發表於 22-4-12 13:51 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-12 13:46
2800仲值搏嗎?我持有但蝕緊,眼見越來越越多中資成分,真係有d擔憂。
另外,無其他公用股選擇?
...

唔係咁睇,恒指都有佢嘅估值,而家 PE 已經算低,再插下更值搏。唔推介股票,請見諒。


大宅

積分: 4478


76#
發表於 22-4-12 14:12 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-12 13:51
唔係咁睇,恒指都有佢嘅估值,而家 PE 已經算低,再插下更值搏。唔推介股票,請見諒。
...
謝意見。我再考慮考慮。


大宅

積分: 4478


77#
發表於 22-4-13 14:39 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-11 13:06
冇話唔適合長線持有,我只係話388現價仍過高,我唔會呢個價入手。

你供公積金定強積金,點解唔好諗?
我想問大家,除咗股票、年金同現金儲蓄,仲有咩係退休資金應該要有或者考慮呢?

物業收租,暫時應該唔夠資金。基金又蝕過。
收入唔算超高,又要生活又要孝敬長輩。有時真係顧此失彼。


禁止訪問

積分: 12573


78#
發表於 22-4-13 15:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4478


79#
發表於 22-4-13 15:50 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 15:17
你住緊既物業係咪自置?可以用來逆按揭啊!
係自置。會係最後考慮。
去到我呢就驅風嘅年紀,又唔係飲紅酒嘅中產,又唔係呃公屋扮基層。想係仲有工作時候好好計劃下。


禁止訪問

積分: 12573


80#
發表於 22-4-13 16:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
23456...18

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo