自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


子爵府

積分: 13736


61#
發表於 7 小時前 |只看該作者
xyz_yy 發表於 26-6-25 10:25
我老闆claim照胃+腸鏡...要比墊底費成1萬蚊..(本身份保險巳經比成2萬一年.仲要年年加價)
我自己北上照胃+ ...

要俾墊底費嗰啲係咪高端醫療?因為我買自願醫保都係實報實銷


男爵府

積分: 9835


62#
發表於 7 小時前 |只看該作者
買住院現金都無得賠,多多籍口,保險真係信唔過


子爵府

積分: 13736


63#
發表於 7 小時前 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-25 12:03
保險一向都係揾笨
親戚要通波仔,私家20萬手術費可以claim10萬,政府3萬全包,仲有埋覆診攞藥,最後佢地cu ...

其實好睇你個agent點樣幫你做,我老公上年做身體檢查差唔多用咗100,000,最後都差唔多claim足


子爵府

積分: 11922


64#
發表於 6 小時前 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 26-6-25 14:21
情況同你一樣,話買咗咁多年條款,佢會改咗,但係客人係照供,你冇同佢講內容有變,你今次發爛係啱嘅!! ...
如果agent 係朋友更加要幫妳claim 到, 妳買保單的錢最初個幾年都係佢赚咗,樓主建議妳搵保險業証監會,填好資料,等佢地跟進, 赔番機會大增


公爵府

積分: 27170

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


65#
發表於 6 小時前 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-25 11:42
你買保單前有填血壓高?咁好揾笨喎,樣樣都話血壓高引致,咪乜都唔使賠?
...
係呀,我報晒咩病架啦。所以覺得呢間保險吾好lor。


公爵府

積分: 27170

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


66#
發表於 6 小時前 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-25 12:05
都冇得賠你仲買多份,大吉利是到時都好大機會冇得賠架啦
我係退休後,無晒公司醫保。買高端自願醫保既。另外搵agent買既另一間保險公司。不保事項都寫晒係保單上面。醫療費高,睇政府都吾係免費架,點都要有份醫保穩陣。


珍珠宮

積分: 34603

馬年勳章


67#
發表於 6 小時前 |只看該作者
wtcys 發表於 26-6-25 13:56
我理解有唔同,高端醫保係包入院治療或日間手術,無論係疾病或意外引起。門診一向唔包,意外扭親睇醫生毋 ...

咁如果俾車撞,手腳要開刀做手術呢?高端醫保又包唔包?我agent講到呢類都係要claim意外保,所以我都唔多明


子爵府

積分: 14517


68#
發表於 6 小時前 |只看該作者
本帖最後由 wtcys 於 26-6-25 15:17 編輯
BGCOME08 發表於 26-6-25 15:10
咁如果俾車撞,手腳要開刀做手術呢?高端醫保又包唔包?我agent講到呢類都係要claim意外保,所以我都唔多 ...

如你買嗰份高端醫保,有冇墊底費都好,無論係疾病或意外,入醫院做手術或日間手術係包的。不如你睇清楚自己份保險怎樣寫。


水晶宮

積分: 74262

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


69#
發表於 6 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cecelc 於 26-6-25 18:08 編輯

我都覺揾笨,所以我由此至終只買2份保險,

一份儲蓄人壽,另一份純人壽(每月$2xx),

就係咁多了,無買醫療等等既保險。

其實唔少人好似我一樣買左乜都唔知

又或者當年比agent既避重就輕同語言藝術誤導


翡翠宮

積分: 85816

2025勳章蛇年勳章


70#
發表於 5 小時前 |只看該作者
jessicasiu 發表於 26-6-25 14:45
如果agent 係朋友更加要幫妳claim 到, 妳買保單的錢最初個幾年都係佢赚咗,樓主建議妳搵保險業証監會,填好資 ...

係朋友,謝謝你,會再努力爭取,之後唔會再跟呢個朋友Agent,居然我哋買咗危疾保十幾年,佢都話唔記得咗,咁樣太冇專業態度⋯⋯
自由太多會令世人失去平衡


琥珀宮

積分: 191357

馬年勳章


71#
發表於 5 小時前 |只看該作者
jasprincess 發表於 26-6-25 14:26
其實好睇你個agent點樣幫你做,我老公上年做身體檢查差唔多用咗100,000,最後都差唔多claim足
...

買保險要睇agent, 即係證明呢個問product有問題啦
所以結論就係唔好買最實際


子爵府

積分: 11922


72#
發表於 5 小時前 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 26-6-25 15:37
係朋友,謝謝你,會再努力爭取,之後唔會再跟呢個朋友Agent,居然我哋買咗危疾保十幾年,佢都話唔記得咗, ...
我吾方便係度告訴妳如何更好爭取, 有需要可以pm我



翡翠宮

積分: 85816

2025勳章蛇年勳章


73#
發表於 5 小時前 |只看該作者
jessicasiu 發表於 26-6-25 15:49
我吾方便係度告訴妳如何更好爭取, 有需要可以pm我

感激你教路今晚同老公商量吓點做
自由太多會令世人失去平衡


大宅

積分: 4156


74#
發表於 5 小時前 |只看該作者
whyyou 發表於 26-6-25 12:43
通波仔點算危疾呀?通波仔係血管問題,唔係心臟問題

聽講
算危疾,3條全塞的時候


子爵府

積分: 10755


75#
發表於 4 小時前 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-25 11:36
Bxxx呀,look落樓梯/炒車,如果係外傷骨扭傷要照x光佢話冇得賠,但如果危害到生命就話有喎。佢話呢d係意外 ...

你係咪講自願醫保?自願醫保如果受傷入院要做手術,我相信係冇問題。但如果唔涉及入境嘅話,佢冇得就咁照X光同埋門診服務。


男爵府

積分: 9586


76#
發表於 4 小時前 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-25 11:18
打風爆玻璃窗水浸,家居保險唔賠償,因為超過30日無人居住。果陣裝修緊,先至搬出。

但我每星期都返去2次 ...

10號波爆玻璃、我見屋苑保險有賠!


子爵府

積分: 10684


77#
發表於 4 小時前 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-25 15:38
買保險要睇agent, 即係證明呢個問product有問題啦
所以結論就係唔好買最實際
...

你同家人有公司醫保,所以覺得唔需要買?


男爵府

積分: 8875


78#
發表於 3 小時前 |只看該作者
jessicasiu 發表於 26-6-25 13:45
我試過,買咗30年, 一直都好健康,後來有次胃炎因為瘦咗好多, 醫生建議下照下, 但去申請claim 錢,話我份單 ...


我都係咁諗,寧願自己儲錢睇醫生。 剛出嚟做嘢買咗份, c6最近又話想買份醫保以防退休後無公司份medical, 我話呢個年紀買貴又驚到時claim 唔到.

呢個post 都好有用, 大家分享下醫保其實都唔係政府所講。

我之前做過手術都係claim 公司果份medical, 另外claim 過幾次家居保, 感覺家居保有用d, medical 果d太多t&C, 真係驚自己果份用起上嚟claim 唔到, 好雞肋唔知cut 唔cut


子爵府

積分: 11453

馬年勳章 睛靈勳章


79#
發表於 3 小時前 |只看該作者
BGCOME08 發表於 26-6-25 10:56
我買的係高端醫保,買時就話乜都包賠足(當然我冇續個case問),但我估唔到我話腳痛話想照吓d筋骨就話唔包。 ...

唔係嘛 高端醫保喎,意外住院點會唔包?請問你邊間買? 俾d提示


珍珠宮

積分: 34603

馬年勳章


80#
發表於 2 小時前 |只看該作者
parrotking 發表於 26-6-25 18:26
唔係嘛 高端醫保喎,意外住院點會唔包?請問你邊間買? 俾d提示

可能我誤會啩,我再問吓個agent先

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo