想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2782


61#
發表於 10-7-5 16:27 |只看該作者
恭喜你!!
佔d孕氣黎先!!
我到依家都未來M, 今朝CHENK紅D又無線,但我好少會遲來GA, 依家都唔知點算好LA
原帖由 jessiechen 於 10-7-5 14:20 發表


我星期六check到bingo咗呀, 你又點呀?


大宅

積分: 2782


62#
發表於 10-7-5 16:34 |只看該作者
我既感覺同你一樣, 今日D31但一d黎m 嘅個感覺都無,遲左2日LA, 不過我無同我老公講過, 就係怕我老公知道左後, 會同我一樣緊張, 令自己GA壓力仲大D
原帖由 macymacy 於 10-7-5 12:59 發表
自從上次小 x 之後d m 都好準下,6月3黎完尋日買左支準快易 check 過,得一條紅另一條連淡粉紅都無,係咪太早驗呢 ? 我見佢個盒寫住 m 前5日都驗到我咪一試囉!

但我依家一d黎m 嘅個感覺都無,唔知係咪諗多左總係覺得自己係,心情 ...


子爵府

積分: 10328


63#
發表於 10-7-5 17:12 |只看該作者
原帖由 estherkuen 於 10-7-5 16:27 發表
恭喜你!!
佔d孕氣黎先!!
我到依家都未來M, 今朝CHENK紅D又無線,但我好少會遲來GA, 依家都唔知點算好LA



唔好太緊張, 我今個cycle排egg後一直低溫, 一心諗住實唔得, 點知得咗, 所以我估心情真係好有影響, 你今日day 幾? 要起碼排egg後12-14日紅d先會有色喎, 加油呀!!


大宅

積分: 2782


64#
發表於 10-7-5 17:30 |只看該作者
D31, 我由排EGG到依家右邊子宮都有D痛, 呢两日刻意飲凍飲, 佢都唔來, 只係一飲凍飲右邊子宮又會痛mouth:
原帖由 jessiechen 於 10-7-5 17:12 發表



唔好太緊張, 我今個cycle排egg後一直低溫, 一心諗住實唔得, 點知得咗, 所以我估心情真係好有影響, 你今日day 幾? 要起碼排egg後12-14日紅d先會有色喎, 加油呀!! ...


民房

積分: 68


65#
發表於 10-7-8 14:18 |只看該作者
已經係 Day 36 即係遲左五日未黎仍然一d谷m 感覺都無,所以諗住都會BINGO 啦!

所以今朝好有信心(晨尿)用曼仔驗多一次點知都係得一條紅,我諗都係食炸糊多喇!


大宅

積分: 2782


66#
發表於 10-7-9 12:38 |只看該作者
我今日D37情怳同你一樣, 但我諗住過多兩日先至用曼仔驗,
不過我諗都係無GALA.因為我用紅D係白雪雪GA
原帖由 macymacy 於 10-7-8 14:18 發表
已經係 Day 36 即係遲左五日未黎仍然一d谷m 感覺都無,所以諗住都會BINGO 啦!

所以今朝好有信心(晨尿)用曼仔驗多一次點知都係得一條紅,我諗都係食炸糊多喇! ...

[ 本帖最後由 estherkuen 於 10-7-10 10:30 編輯 ]


民房

積分: 68


67#
發表於 10-7-9 14:01 |只看該作者
estherkuen 我平時都係會幾日至成個星期前谷M架,睇黎我哋情況真係好相似喎
咁妳之前dM準唔準架 我以前一直都唔準直到上次小x 後我睇中醫調理身體後直到上次都好準架,只係我呢個月無再去睇dM就遲遲未黎,我已經唔抱咁大希望

依家妳有谷M感覺未呀?我就一d都仲未有呀,都唔知會想點


原帖由 estherkuen 於 10-7-9 12:38 發表
我今日D37情怳同你一樣, 但我諗住過多兩日先至用曼仔驗,
不過諗都係無GALA.因為我用紅D係白雪雪GA


大宅

積分: 2782


68#
發表於 10-7-10 10:19 |只看該作者
我平時D M都算準既, 就算遲都係遲1-2日, 我只係自從排完EGG之後一直都有下肚痛同腰酸背痛GA, 琴日晚上係最痛GA, 我諗住應該今日會來M, 點知佢到依家都未來, 真係好煩AR
一日唔來M, 心理上就會俾自己一分既希望, 遲來多幾日, 希望就大多幾分, 到來M果時, 失望仲大, 個心情真係好難受
原帖由 macymacy 於 10-7-9 14:01 發表
estherkuen 我平時都係會幾日至成個星期前谷M架,睇黎我哋情況真係好相似喎
咁妳之前dM準唔準架 我以前一直都唔準直到上次小x 後我睇中醫調理身體後直到上次都好準架,只係我呢個月無再去睇dM就遲遲未黎,我 ...


大宅

積分: 2782


69#
發表於 10-7-10 15:17 |只看該作者
我之前D M都算準GA, 最多都係遲1-2日LA, 我到依家為止除左肚痛同腰酸背痛, 其他咩FEEL都無,
原帖由 macymacy 於 10-7-9 14:01 發表
estherkuen 我平時都係會幾日至成個星期前谷M架,睇黎我哋情況真係好相似喎
咁妳之前dM準唔準架 我以前一直都唔準直到上次小x 後我睇中醫調理身體後直到上次都好準架,只係我呢個月無再去睇dM就遲遲未黎,我 ...


民房

積分: 68


70#
發表於 10-7-13 14:32 |只看該作者
Exactly

原帖由 estherkuen 於 10-7-10 10:19 發表
我平時D M都算準既, 就算遲都係遲1-2日, 我只係自從排完EGG之後一直都有下肚痛同腰酸背痛GA, 琴日晚上係最痛GA, 我諗住應該今日會來M, 點知佢到依家都未來, 真係好煩AR
一日唔來M, 心理上就會俾自己一分既希 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo