夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3100


61#
發表於 11-5-11 20:13 |只看該作者
我同我老公都係財政獨立, 佢冇俾家用我, 但係屋租, 水電雜費都係佢俾. 去超級市場就邊個去邊個俾, 呀女D嘢多數我出$$, 奶粉就一人一半. 我已經覺得我唔似其他夫婦咁有老公養, 有D蠢 ... 估唔到你會俾埋$$佢駛, 你都算極品. 我有一次同我老公講, 你要負返D責任, 做返個男人要做嘅嘢.


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


62#
發表於 11-5-11 20:23 |只看該作者
bilobilo 發表於 11-5-11 20:13
我同我老公都係財政獨立, 佢冇俾家用我, 但係屋租, 水電雜費都係佢俾. 去超級市場就邊個去邊個俾, 呀女D嘢 ...

我覺得蠢係因為我C6對我咁衰,我仲要為佢著想畀佢呃。

我未嫁佢之前已經知要同佢捱的,佢老母係我未入門已經問我搵幾多錢,我又好老實答咗佢,佢講到明我要同佢個仔公一份婆一份的,我當時我好明白我嫁的男人呢世都唔可以畀到物質生活我,亦無可能佢一個賺錢養得起全家,既然我嫁得佢就要捱,如果我唔想捱我當初唔會嫁佢。

婚前佢同佢全家對我都好好的,亞囡未出世,c6都好鍚我的,點知到亞囡出世後,佢哋全家變晒。

點評

ming1020  有少少似我...拍拖時99話"我地冇乜$$喎".....e+就成日為$$煩....婚后99都對我變左lu, 99格完全現型, 99同我講我係外嫁女, 外家d野唔洗理  發表於 11-5-11 23:16


大宅

積分: 3100


63#
發表於 11-5-11 20:30 |只看該作者
其實你有咩打算呢? 咁落去都唔係辦法.


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


64#
發表於 11-5-11 20:45 |只看該作者
bilobilo 發表於 11-5-11 20:30
其實你有咩打算呢? 咁落去都唔係辦法.

短期內c6唔會同我離婚,而我會慢慢儲錢,真係到有呢一日,我會辭職唔做嘢。

仲有呢度有c6屋企人線眼,我唔方便講咁多!

睇咗84樓你就會明白

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3776538&page=5


男爵府

積分: 6392

BK Milk勳章 畀面勳章


65#
發表於 11-5-11 22:44 |只看該作者
你老公係咪男人黎嫁?如果你第日唔做或有咩事仲洗指以佢!
咁你而家應該留番D錢旁身!

點評

onon2000  而且坐月時,除咗日頭有陪月外,夜晚C6自己一個去咗佢老母度食飯飯到11點先返,當時得我一個人湊住亞囡,現在諗返佢哋成家自私鬼,都無理過我感受  發表於 11-5-13 09:31
onon2000  我大肚時畀公司歧視,日日喊晚晚瞓唔著,C6同佢全家都叫我為咗D產假唔捱埋落去,佢哋仲話我好咁上心,係人都知大肚婆係呢D情況會情緒唔穩定  發表於 11-5-13 09:29


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


66#
發表於 11-5-11 22:52 |只看該作者
乜嘢都可以唔要,個女一定要!之前講乜都唔重要,個官係睇你有幾ready照顧個女...

點評

onon2000  現在亞囡好似唔係好鍾意C6,亞囡係屋企會對住C6尖叫又會打C6,但我無教過亞囡咁,亦無係亞囡面前講佢哋任何一個壞話,我諗亞囡我會要返  發表於 11-5-13 09:34
風雨同路


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


67#
發表於 11-5-11 23:31 |只看該作者
樓主睇完你d post,我諗緊你c6叫你唔好辭職,可能怕離婚要俾羨養費你地wo,如果你搵得多過佢,會唔會你要俾番佢咖?

點評

onon2000  佢話咗離婚一蚊都唔會畀我,仲會要返亞囡,要我畀返膳養費,我唔知講真定講笑,佢氹我時咪話講笑囉!  發表於 11-5-13 09:26


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


68#
發表於 11-5-13 01:07 |只看該作者
onon2000 發表於 11-5-11 19:39
我上鍾點版搵過了,可能開價太低搵唔到,搵到一個但甩我底

幫你留意下

點評

onon2000  THX  發表於 11-5-13 09:25
典解茅lala又要禾千名


男爵府

積分: 9515


69#
發表於 11-5-13 02:34 |只看該作者
以後自己既錢自己KEEP啦!屋企有咩要整就攞張單出來每人俾一半錢.咩叫個厠所塞過係你問題呀?唔通佢平時唔用個厠所來XX呀?咁既男人都有.以後唔好再俾佢KEEP家用啦!仲有呀!唔好咁咒自己啦.

點評

onon2000  我係一個好心軟好耳仔軟的人,我其實個個月畀家用時已經講過唔會畀多一蚊佢,點知佢話唔夠錢用我又心軟畀多D佢=.="  發表於 11-5-13 09:25


男爵府

積分: 6770

畀面勳章


70#
發表於 11-5-13 10:44 |只看該作者
樓主好得意喎, 下下都咒自己死...
不如好好諗d方法解決去啦.
"強制性供款"都係一個好方法.



公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


71#
發表於 11-5-13 11:13 |只看該作者
唉, 講錢其實真係會失感情, 凡事都係唔好計到咁盡啦~ (我日日都係咁樣同自己講, 咁樣日子會過得開心d)

點評

onon2000  同意,所以先無同c6計,但現在係佢乜嘢都同我計,係佢迫我要斤斤計較,我都唔想的  發表於 11-5-13 11:35
.........................................


男爵府

積分: 9515


72#
發表於 11-5-13 17:23 |只看該作者
雖則兩公婆唔應該下下講錢.但係你老公仆X成咁.你應該好好為自己打算一下.一定要企硬.點解佢唔夠錢用就可以問你攞?屋企有咩要整就要你出晒先?堂堂一個男人,下下開口問個女人攞錢已經夠賤.仲要講咩離婚一蚊都唔俾你又唔會俾個囡你,又要你俾膳養費.我唔理佢係講笑定認真.結婚係一個責任.一個人無論當時心情有幾差,情況有幾壞都好.都唔應該講出哩D無得返轉頭既說話.除非你仲想同佢一齊.如果唔係你千其唔好心軟.就算佢好似吳彥祖咁靚,森美咁既口才都唔可以對佢耳仔軟.你遷就佢=自己害自己

點評

onon2000  唔會再畀佢呃...以前畀咗家用仲會對我好幾日,現在畀咗就即現形  發表於 11-5-13 19:32


大宅

積分: 1422


73#
發表於 11-5-13 18:12 |只看該作者
哇,你C6做咩家?要你比甘多家用?
搞错。。。
比着我,我仲唔恶晒呀!仲比佢闹?

點評

onon2000  佢老母家教好囉!教到個仔同佢一樣咁貪錢  發表於 11-5-13 19:33


大宅

積分: 1422


74#
發表於 11-5-13 23:10 |只看該作者
妖,同我果只一鬼樣,不過我無你甘笨啦,佢而家比少一蚊我都唔比兩個仔佢望...
至於果只老妖婆,比我凶完都唔敢對我點.
女人,首先要識保諼自己.

點評

onon2000  老妖婆====>形容得好貼切  發表於 11-5-13 23:14


大宅

積分: 1422


75#
發表於 11-5-13 23:42 |只看該作者
繼續搵囉,保姆就,咩都可遇不可求.
但,你老公就....自己留心啦,計較到甘既,嫁佐仲衰過無嫁既,挨唔系唔得,系睇有無價值.
我當初又系比只死佬算住晒我,我爸爸去搵佢一家傾呀,到最後,唸過唔值,咪飛佢囉,我唔建議你甘做,因為每人性格唔一樣,我好硬頸家,就換來辛苦...
你睇仲有無得傾,無既,先再唸其他啦,有時啲衰人要引導,要逼家.


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


76#
發表於 11-5-14 23:57 |只看該作者
回覆 maymay.choi 的帖子

現在離唔離生活唔會差得太遠,所以會儲夠彈葯就會同佢分開,原本對佢仲有少少希望,現在只係淨低失望,我現在未離婚唔係唔捨得呢個男人,只係我未準備好條後路。


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


77#
發表於 11-5-15 16:54 |只看該作者
我上星期畀咗$500佢買風扇,佢到今日都無買,我今早send咗個sms畀佢,我話你唔買風扇就回水,佢假期都話要ot的,咁佢三點幾返到屋企,當然係無買風扇,仲想抱個囡返佢老母度,好似話佢弟婦返咗去,氹亞囡話去搵姐姐(侄女)玩,點知亞囡要我一齊去,我唔去亞囡又唔去,佢就自己一個人走咗返去,今晚無11點都唔會返,你話呢個男人同佢屋企幾賤格,連假日都要同我爭囡。全日我無同佢講過一句嘢。


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


78#
發表於 11-5-15 17:57 |只看該作者
你個極品老公+埋極品99.....如果我99係我婚前問我搵幾多又講明要公一份婆一份...我真係唔鬼采佢...如果男人連老婆仔女都養唔起就咪鬼學人取老婆啦...我搵到D 錢係養我父母架...mouth:


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


79#
發表於 11-5-16 05:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6969

畀面勳章 環保接龍勳章


80#
發表於 11-5-16 15:15 |只看該作者
樓主無謂為呢d咁CHEAP男人去咒自己嘛

點評

onon2000  因為次次都話唔好再畀佢呃...次次都衰心軟  發表於 11-5-16 15:34

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo