想生BB

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   2


別墅

積分: 822


61#
發表於 11-9-8 15:37 |只看該作者

回覆:小產後又開始重新造人的, 請進~

今日m小姐終於到咗喇,從未如此期待過。真係感謝!希望各位等待嘅jm都好快會等到啦。



強媽咪


大宅

積分: 1833

陪月勳章


62#
發表於 11-9-8 16:28 |只看該作者
pookil 發表於 11-9-8 10:37
大家都要努力呵

係呀,加油!


大宅

積分: 1833

陪月勳章


63#
發表於 11-9-8 16:30 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-9-7 21:27
我諗...我都會係咁
因為真係忍唔住, 唔想等呀。

我c6驚下次又小x,所以堅持要2個月m黎左先肯開工


大宅

積分: 1833

陪月勳章


64#
發表於 11-9-8 16:34 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-9-8 15:37
今日m小姐終於到咗喇,從未如此期待過。真係感謝!希望各位等待嘅jm都好快會等到啦。



...



複式洋房

積分: 312


65#
發表於 11-9-8 17:00 |只看該作者
我都係8月中小X的..而家等緊M中..都係想2次M後開工的..


大宅

積分: 1427


66#
發表於 11-9-8 18:01 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-9-8 15:37
今日m小姐終於到咗喇,從未如此期待過。真係感謝!希望各位等待嘅jm都好快會等到啦。



...

恭喜啊,你幾多日到啊?我都等M中。


大宅

積分: 1843


67#
發表於 11-9-8 19:51 |只看該作者

回覆:小產後又開始重新造人的, 請進~

我都想同你地分享下!我4月無左,3個月大,孖b!而家第二cycles 宣佈失敗!上次一次就中,尼次2個月都唔得,好唔開心!我腹部兩側有時會有小小痛,我係唔係有問題?係未好返?我之前照過陰超,話子宮無事ga! 而今可以點呀!




別墅

積分: 822


68#
發表於 11-9-8 20:55 |只看該作者
fafajo 發表於 11-9-8 16:30
我c6驚下次又小x,所以堅持要2個月m黎左先肯開工
生育係兩個人嘅事, 如果你C6堅持都無所謂啦, 兩個cycle好快過啫


佢都係為你好, 放心啦, BB好快會返嚟, 唔好急。
強媽咪


別墅

積分: 822


69#
發表於 11-9-8 21:03 |只看該作者
iksak 發表於 11-9-8 18:01
恭喜啊,你幾多日到啊?我都等M中。
多謝呀!
我今日係第34日, 希望你都快D到啦
強媽咪


大宅

積分: 1833

陪月勳章


70#
發表於 11-9-9 00:34 |只看該作者

引用:Quote:fafajo+發表於+11-9-8+16:30+我c6驚

原帖由 zoe0214 於 11-09-08 發表
生育係兩個人嘅事, 如果你C6堅持都無所謂啦, 兩個cycle好快過啫
係啦,我會耐心等下家啦!




大宅

積分: 2129


71#
發表於 11-9-9 09:49 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-9-8 15:37
今日m小姐終於到咗喇,從未如此期待過。真係感謝!希望各位等待嘅jm都好快會等到啦。



...
真係太好啦~妳又可以開工了!!我都希望m小姐快D來呀!!!期待ing~


別墅

積分: 822


72#
發表於 11-9-9 22:33 |只看該作者
sallycmc 發表於 11-9-9 09:49
真係太好啦~妳又可以開工了!!我都希望m小姐快D來呀!!!期待ing~
放心啦, 好快會嚟嫁喇, 你遲我3日嫁嘛, 好快嫁喇。
強媽咪


大宅

積分: 2129


73#
發表於 11-9-9 23:15 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-9-9 22:33
放心啦, 好快會嚟嫁喇, 你遲我3日嫁嘛, 好快嫁喇。
我而家又冇胸脹,感覺仲有排等....


大宅

積分: 1184


74#
發表於 11-9-10 00:19 |只看該作者

回覆:小產後又開始重新造人的, 請進~

大家好,我8月尾小x,當時8週但胎只得5週大無心跳,我屬高齡,我剛問老公仲有冇陰影,佢話仲有,唉,咁我身心(連荷包)都受創,我仲大陰影!我地都諗住試多幾個cycle,唔得就放棄,因為我地已有一子,年紀大無謂摶。




大宅

積分: 1833

陪月勳章


75#
發表於 11-9-10 09:15 |只看該作者

引用:Quote:zoe0214+發表於+11-9-9+22:33+放心啦

原帖由 sallycmc 於 11-09-09 發表
我而家又冇胸脹,感覺仲有排等....
個次我都無反應就黎m家,快家啦,你仲有幾耐到一個月呀?如你之前都係準,應該都唔使擔心,好快黎~




別墅

積分: 822


76#
發表於 11-9-10 12:33 |只看該作者
sallycmc 發表於 11-9-9 23:15
我而家又冇胸脹,感覺仲有排等....
個個反應唔同, 都唔一定有反應嘅, 你唔好諗咁多啦, 放鬆~
強媽咪


大宅

積分: 2129


77#
發表於 11-9-10 12:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sallycmc+於+11-09-09+發表我

原帖由 fafajo 於 11-09-10 發表
個次我都無反應就黎m家,快家啦,你仲有幾耐到一個月呀?如你之前都係準,應該都唔使擔心,好快黎~



...
我平時cycle31days,上個月9號塞藥,成15日先清曬惡露,今曰已day32了,仲未來呢!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


78#
發表於 11-9-10 13:07 |只看該作者
sallycmc 發表於 11-9-10 12:52
我平時cycle31days,上個月9號塞藥,成15日先清曬惡露,今曰已day32了,仲未來呢!



...
你今日有冇咩特別呀?
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2129


79#
發表於 11-9-10 14:30 |只看該作者

引用:Quote:sallycmc+發表於+11-9-10+12:52+我平

原帖由 siutreasure 於 11-09-10 發表
你今日有冇咩特別呀?
冇呀!完全冇感覺!




大宅

積分: 1833

陪月勳章


80#
發表於 11-9-10 17:43 |只看該作者
sallycmc 發表於 11-9-10 12:52
我平時cycle31days,上個月9號塞藥,成15日先清曬惡露,今曰已day32了,仲未來呢!



...

我之前都好準係30日家,但我做完刮宮之後第34日先黎呀,放鬆d~

首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo