自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42830


61#
發表於 11-8-23 16:07 |只看該作者
我想起一首歌: XXXX終須有, XXXX莫強求

點評

我想生三個  agree  發表於 11-8-23 16:10


子爵府

積分: 12111

BK Milk勳章


62#
發表於 11-8-23 16:25 |只看該作者

引用:Quote:joeyjoeycc+發表於+11-8-23+15:41+剛

原帖由 sandy1425 於 11-08-23 發表
叫佢去c啦,如果全世界d男人死哂,得返佢1個,我諗d女人情願自殺都吾會同佢1齊,你真係做左明知既決 ...
簡直嚇到我即走啦,d條例仲慘過打佢工,佢可能見我成日反抗佢,所以寫果張紙俾我啦,我唔鐘意成日傾電話,但佢就好痴身,次次出街一味行行行行,食完飯就埋單又行過,次次都行到隻腳腫晒




珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


63#
發表於 11-8-23 16:37 |只看該作者
做女人, 有老公錫有兒有女最幸福

女人就算無結婚, 無負擔,都可以生活得開心

最慘係點呢? 就係遇人不淑,嫁錯左仲要獨力養仔女果d,真係心力交瘁..

點評

sandy1425  agree  發表於 11-8-23 16:52


珍珠宮

積分: 41157

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


64#
發表於 11-8-23 16:39 |只看該作者
女人一定要嫁?
這個問題令我想起姑婆屋和自梳女,
在那個充斥著男權主義的年代,
一個女人如何能夠終身自立和常人一樣生活在這個城市呢? 
原來她們會把辛苦賺來嘅血汗錢與其他自梳妹共同買一間房子作姑婆屋,
以便互相接應。


當時,
順德蠶絲業發達,
許多女工收入可觀,經濟獨立。
她們看到一些姐妹出嫁後,
在婆家受氣,地位低微,
因此不甘受此束縛,情願終身不嫁.
她們有些還離鄉背井,到南洋打工. 


珍珠宮

積分: 45622

馬年勳章


65#
發表於 11-8-23 16:45 |只看該作者
回覆 HAPPY~123 的帖子

我會相信一句"少時夫妻老來伴"
以現時女性嘅能力, 後生時咩都可以自己攪掂, 老咗之後有病痛有麻煩總希望有人呵護一下.

點評

Nightcat  後生果班又嚴你out!老左都係個老伴最好!  發表於 11-8-23 17:09
Nightcat  啱~後生時大把朋友,5光10色到年紀大,朋友們有家的有小朋友的,倍得你幾多吖  發表於 11-8-23 17:08
ivythepooh  岩  發表於 11-8-23 16:58
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


子爵府

積分: 12111

BK Milk勳章


66#
發表於 11-8-23 17:15 |只看該作者

引用:做女人, 有老公錫有兒有女最幸福女人就算

原帖由 gigi1020 於 11-08-23 發表
做女人, 有老公錫有兒有女最幸福

女人就算無結婚, 無負擔,都可以生活得開心
我係一個例子




公爵府

積分: 26756


67#
發表於 11-8-23 17:17 |只看該作者
QQilky 發表於 11-8-23 16:07
因為係女人先會明白到女人
女人真係好難接受到寂寞
女人係非常期待有人去錫佢,有人去關懷佢

有部份同意. 有時有少少係群眾壓力嘅....見到身邊d friend已經結左婚, 唔多唔少都會諗吓自身問題. 我有d friend/同事佢地有時把口話唔急住識男仔, 但言語間會有時表示好想有男朋友but冇機會識男仔....

BTW女仔好似會有小小比較, 如果見到一個較平庸的女仔已經有男朋友/已經結左婚, 就會有d唔甘心.


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


68#
發表於 11-8-23 17:17 |只看該作者
一句講哂 : 如果結左仲衰過唔結既, 咁結黎做乜? 講完~
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


69#
發表於 11-8-23 17:26 |只看該作者

回覆:討論吓~女人一定要嫁?

係要有男人




水晶宮

積分: 59997

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


70#
發表於 11-8-23 17:32 |只看該作者
而家香港地真係無錢向身就唔得,無老公既單身貴族,有時活得更精彩


伯爵府

積分: 19582


71#
發表於 11-8-23 17:32 |只看該作者
討論吓~攞碗食飯一定要用筷子?
用匙羹得唔得?

其實順手咪得囉.


子爵府

積分: 10433

好媽媽勳章


72#
發表於 11-8-23 17:37 |只看該作者
如果嫁左差過做囡個陣.就真係吾嫁好過嫁.....
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離。


子爵府

積分: 14632


73#
發表於 11-8-23 17:38 |只看該作者
男一定要有一d條件
可令女的服
先可以
令女士看得上眼

古時
男出外搵錢
女人無得出
只好服

但依家
街外錢
好多都俾女士揾晒啦



翡翠宮

積分: 75369


74#
發表於 11-8-23 17:40 |只看該作者

回覆:討論吓~女人一定要嫁?

唔認同。唔嫁,一樣有好生活!



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


子爵府

積分: 10483

有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


75#
發表於 11-8-23 18:18 |只看該作者
唔嫁都ok


禁止訪問

積分: 132


76#
發表於 11-8-23 18:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 22846


77#
發表於 11-8-23 18:30 |只看該作者

回覆:討論吓~女人一定要嫁?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22414


78#
發表於 11-8-23 18:38 |只看該作者
唔一定要嫁, 但唔嫁嘅最好有$養活自己.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo