想生BB

跳至

首頁
23456...12

尾頁
   1


大宅

積分: 2005


61#
發表於 11-10-18 10:11 |只看該作者
回覆 CICI_PANG 的帖子

恭喜..!!


大宅

積分: 2005


62#
發表於 11-10-18 10:12 |只看該作者
回覆 CICI_PANG 的帖子

其實身體上有咩感覺唔同左 或變化?


大宅

積分: 1778


63#
發表於 11-10-18 10:14 |只看該作者
回覆 CICI_PANG 的帖子

Wa..你好犀利,咁快就中
恭喜哂你呀..


男爵府

積分: 5681


64#
發表於 11-10-18 10:26 |只看該作者
agnes1437 發表於 11-10-18 10:12
回覆 CICI_PANG 的帖子

其實身體上有咩感覺唔同左 或變化?

多謝!!
我吾知係心理作用定係點啦..
我係917 day1既.. 跟住930凌晨同老公dodo..
成個月就係1次者.. 之後我1010開始已經有d食野想反胃既感覺..
但係上網search d人都話無咁快嘔.. 同埋我上1胎都無架!!
之後1013 check左+字果隻clearblue.. 發現有條得個控既直線..
其實呢幾日都keep住有m痛..有柯軟身便便..
本身應該1017再黎m..尋日無黎到..之後我今日忍吾住就再check..
估吾到有驚喜 =] 希望你地都快d中啦.. 可以1齊傾大肚經..

我覺得有左同黎m分別真係吾大..因為我第1胎都係有左成2個幾月先發現..
我仲有個肚臍兩邊附近成日都有d抽下抽下既感覺..


男爵府

積分: 5681


65#
發表於 11-10-18 10:28 |只看該作者
STWHO 發表於 11-10-18 10:14
回覆 CICI_PANG 的帖子

Wa..你好犀利,咁快就中

其實真係話快吾快架..
我由今年4月已經想中..不過初初無咩行動..
跟住6月開始行動..見有成3個月都吾中就入左黎呢版到睇大家既心得..
之後先跟大家話day 14開工既.. 上個月係第1個真正跟日子開工..
估吾到咁快第2個日子就中啦.. 你地都要俾d心機牙!!!


男爵府

積分: 5210


66#
發表於 11-10-18 10:44 |只看該作者

回覆:CICI_PANG 的帖子






禁止訪問

積分: 806


67#
發表於 11-10-18 10:48 |只看該作者

回覆:BradC. 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 806


68#
發表於 11-10-18 10:50 |只看該作者

回覆:紫薯 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 806


69#
發表於 11-10-18 10:51 |只看該作者

回覆:紫薯 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 806


70#
發表於 11-10-18 10:52 |只看該作者

回覆:CICI_PANG 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2005


71#
發表於 11-10-18 11:01 |只看該作者
回覆 kityusi 的帖子

我遲你1日.. 我7號排卵..,


大宅

積分: 2206


72#
發表於 11-10-18 11:05 |只看該作者
回覆 CICI_PANG 的帖子

恭喜哂妳呀!一次就bingo!! 勁呀!我想問下妳有冇量開體溫架? 係咪keep住高溫?

我都係想生第二個呀!個女都快4歲喇,試左第6個cycle喇!我9月18日day1,cycle大概29-30日,但今朝用左支cheap野(準x易, 好似係咁既名)驗又唔中,但我仲keep住高溫,所以打算聽朝再用clearblue驗,希望好似妳咁有好消息啦!最緊要係今日m小姐唔好黎!!


複式洋房

積分: 185


73#
發表於 11-10-18 11:19 |只看該作者

引用:各位,+今日忍吾住check左啦..今日係Day32..

原帖由 CICI_PANG 於 11-10-18 發表
各位, 今日忍吾住check左啦..
今日係Day32.. 岩岩用左clearblue..
個心跳得愈黎愈快..之後螢幕顯示" Pregna ...
恭喜妳呀!




大宅

積分: 2005


74#
發表於 11-10-18 14:28 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

係唔係要用晨尿check紅d?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


75#
發表於 11-10-18 14:29 |只看該作者
CICI_PANG 發表於 11-10-18 10:07
各位, 今日忍吾住check左啦..
今日係Day32.. 岩岩用左clearblue..
個心跳得愈黎愈快..之後螢幕顯示" Pregna ...
恭喜你
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


76#
發表於 11-10-18 14:31 |只看該作者
agnes1437 發表於 11-10-18 14:28
回覆 siutreasure 的帖子

係唔係要用晨尿check紅d?
紅d不用晨尿

點評

agnes1437  THANKS THANKS.. ^^  發表於 11-10-18 14:39
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2005


77#
發表於 11-10-18 15:03 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

今日有冇再深左.. 等你報喜


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


78#
發表於 11-10-18 15:10 |只看該作者

引用:回覆 siutreasure 的帖子 今日有冇再深左.

原帖由 agnes1437 於 11-10-18 發表
回覆 siutreasure 的帖子

今日有冇再深左.. 等你報喜
但今日冇再深呢,算啦,有就有冇就冇,唔好发梦



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


79#
發表於 11-10-18 15:10 |只看該作者

引用:回覆 siutreasure 的帖子 今日有冇再深左.

原帖由 agnes1437 於 11-10-18 發表
回覆 siutreasure 的帖子

今日有冇再深左.. 等你報喜
但今日冇再深呢,算啦,有就有冇就冇,唔好发梦



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2005


80#
發表於 11-10-18 15:13 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

唔好灰心.. d人唔係話有控就有機會咩.. 其實家下係唔係可以用驗孕棒check真d?

首頁
23456...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo