自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 11703


61#
發表於 11-10-25 23:49 |只看該作者
本帖最後由 牛皇妹 於 11-10-25 23:50 編輯
wewe 發表於 11-10-25 21:59
醫學倡明, 上星期亞仔發過豬頭上埋眼 (發左3 weeks) , 己經唔駛再用類固純治濕疹lu
...

我都試過發到上埋眼~成隻眼腫晒~連我c6都話我腫到連個樣都唔同左,後尾要食止敏感藥同搽藥膏~依2日右發過,痕死人
http://uccfs.paran.com/PUD/co/conut1004/IMG/20110227/1298810488_201102272141582684200601_0.jpg


水晶宮

積分: 68008


62#
發表於 11-10-25 23:52 |只看該作者
牛皇妹 發表於 11-10-25 23:49
我都試過發到上埋眼~成隻眼腫晒~連我c6都話我腫到連個樣都唔同左,後尾要食止敏感藥同搽藥膏~依2日右發過, ...


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


63#
發表於 11-10-25 23:53 |只看該作者
我囡囡都係濕疹皮膚... 夏天用QV... 秋冬季節,天氣一轉就開始用返 mustela濕疹系列的浴露 (浴油冬天用)及潤膚露... 我覺得幾好!


水晶宮

積分: 68008


64#
發表於 11-10-25 23:55 |只看該作者
yanyan-mummy 發表於 11-10-25 22:03
我就淨係喺隻腳度,
有時藉短褲
d人就指指點點
add oil, 我頭皮潰爛滲血滲水 (因染髮) 2年 8個E生..............好彩


水晶宮

積分: 68008


65#
發表於 11-10-25 23:57 |只看該作者
牛皇妹 發表於 11-10-25 23:49
我都試過發到上埋眼~成隻眼腫晒~連我c6都話我腫到連個樣都唔同左,後尾要食止敏感藥同搽藥膏~依2日右發過, ...
紅, 腫, 痕, 一粒二粒突出來, 甩皮............明架


男爵府

積分: 8928

BK Milk勳章


66#
發表於 11-10-26 10:44 |只看該作者
wewe 發表於 11-10-25 21:59
醫學倡明, 上星期亞仔發過豬頭上埋眼 (發左3 weeks) , 己經唔駛再用類固純治濕疹lu
...
唔駛用類固醇, 咁搽幾耐好返呢?


男爵府

積分: 8928

BK Milk勳章


67#
發表於 11-10-26 10:46 |只看該作者
牛皇妹 發表於 11-10-25 23:49
我都試過發到上埋眼~成隻眼腫晒~連我c6都話我腫到連個樣都唔同左,後尾要食止敏感藥同搽藥膏~依2日右發過, ...
好慘喎...發到上眼....咁痕, 唔捽又好難忍, 捽又捽晒D眼紋出黎喎...

希望你快D好返!


子爵府

積分: 11703


68#
發表於 11-10-27 02:37 |只看該作者
JM12 發表於 11-10-26 10:46
好慘喎...發到上眼....咁痕, 唔捽又好難忍, 捽又捽晒D眼紋出黎喎...

希望你快D好返!

好返啦~不過都係第一次連眼都腫埋,消左腫眼肚真係多左好多紋,我家姐見到仲叫我要搽下眼霜mouth:
呢幾日用左第二隻沐浴露隻手同腳右黎,我唔算好嚴重個隻,用緊隻荼樹油軟膏,我覺得止到痕~
http://uccfs.paran.com/PUD/co/conut1004/IMG/20110227/1298810488_201102272141582684200601_0.jpg


水晶宮

積分: 68008


69#
發表於 11-10-27 07:02 |只看該作者
JM12 發表於 11-10-26 10:44
唔駛用類固醇, 咁搽幾耐好返呢?
2 days


男爵府

積分: 8928

BK Milk勳章


70#
發表於 11-10-27 09:28 |只看該作者
牛皇妹 發表於 11-10-27 02:37
好返啦~不過都係第一次連眼都腫埋,消左腫眼肚真係多左好多紋,我家姐見到仲叫我要搽下眼霜
呢幾日 ...
睇黎新既沐浴露令你敏感喎....茶樹油軟膏係邊度買呢?


男爵府

積分: 8928

BK Milk勳章


71#
發表於 11-10-27 09:29 |只看該作者
wewe 發表於 11-10-27 07:02
2 days
咦, 咁好快喎!


珍珠宮

積分: 32183

畀面勳章 環保接龍勳章


72#
發表於 11-10-27 09:38 |只看該作者
本帖最後由 coffeejoeybb 於 11-10-27 09:38 編輯

試過有 睇專科好返 ~


禁止訪問

積分: 1051


73#
發表於 11-10-27 09:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2719


74#
發表於 11-10-27 11:33 |只看該作者
我個仔幾個月大時都有, 後來睇了中醫冼x 生, 好返哂, 仲要無返發先好, 我好多朋友都睇佢睇好了.

可以係yahoo search, 大把資料.

x = 美麗 , 是但一個字.


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


75#
發表於 11-10-27 11:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo