JM12 發表於 11-10-26 10:46 
好慘喎...發到上眼....咁痕, 唔捽又好難忍, 捽又捽晒D眼紋出黎喎...
希望你快D好返!
好返啦~不過都係第一次連眼都腫埋,消左腫眼肚真係多左好多紋,我家姐見到仲叫我要搽下眼霜
mouth:
呢幾日用左第二隻沐浴露隻手同腳右黎,我唔算好嚴重個隻,用緊隻荼樹油軟膏,我覺得止到痕~
http://uccfs.paran.com/PUD/co/conut1004/IMG/20110227/1298810488_201102272141582684200601_0.jpg