立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2395
伯爵府
積分: 16148
積分: 3025
積分: 2180
charlotte413 發表於 11-10-20 22:45 但係D肥皂濕左一次,第二次用個陣個手感就好核突唔想再用....
侯爵府
積分: 21234
積分: 2702
禁止訪問
積分: 29500
珊瑚宮
積分: 105353
珍珠宮
積分: 40137
男爵府
積分: 8514
翡翠宮
積分: 76961
Hehemum 發表於 11-10-21 11:05 自從知道手工皂的好處一家都用,細仔以前用沐浴露成日痕,佢而家知道用皂沖涼就唔會痕,我整咗d比個朋友, ...
積分: 23844
積分: 32760
點評 amypekkle 可否分享你用的牌子? 謝謝! 發表於 3 小時前 BeBe媽媽 我以為用皂皮膚會好乾喎!請問你用邊隻?因為我D皮膚好差,好鞋,好乾架! 發表於 16 小時前 之前用竹醋梘(係百佳買),洗面沖涼都係佢,幾好用,不過$2x一細舊,用用下覺得唔抵用,衣家係屋企附近買d人地homemade既梘,用來洗面,沖涼就用強生嬰兒梘,一樣咁好用。
公爵府
積分: 28209
積分: 3156
雲母殿
積分: 1367086
積分: 17266
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy