自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 2395


61#
發表於 11-10-21 12:00 |只看該作者
my husband has been using soap for shower since child and his skin is veryyyyy good!


伯爵府

積分: 16148


62#
發表於 11-10-21 12:02 |只看該作者


大宅

積分: 3025


63#
發表於 11-10-21 12:17 |只看該作者
請問邊隻肥皂適合濕疹小朋友用?


大宅

積分: 2180

環保接龍勳章


64#
發表於 11-10-21 12:30 |只看該作者
charlotte413 發表於 11-10-20 22:45
但係D肥皂濕左一次,第二次用個陣個手感就好核突唔想再用....

肥皂記住用完後要放在通爽嘅地方吹乾, 唔好冚實呀!

如果真係太濕嘅話, 可以放入雪櫃抽乾啲水, 咁就會乾番晒架喇

大家一齊過健康無毒嘅生活啦!


大宅

積分: 2180

環保接龍勳章


65#
發表於 11-10-21 12:36 |只看該作者
回覆 happybibi 的帖子

我有個朋友濕疹都幾犀利, 後來佢用左隻酵素手工肥皂, 情況就好好多喇, 我諗小朋友都應該啱用
大家一齊過健康無毒嘅生活啦!


侯爵府

積分: 21234


66#
發表於 11-10-21 12:40 |只看該作者


我都試過friend 整既soap, 好ok ga...
日日都要happy!!


大宅

積分: 3025


67#
發表於 11-10-21 12:40 |只看該作者
邊度有酵素手工肥皂買呢?


大宅

積分: 2702


68#
發表於 11-10-21 12:51 |只看該作者
.. 出去旅行時係酒店拿佐d番梘..包裝好靚ga .唔知好唔好用呢..
返工等放工,我要陪囡囡玩啊!!


禁止訪問

積分: 29500

好媽媽勳章


69#
發表於 11-10-21 15:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 29500

好媽媽勳章


70#
發表於 11-10-21 15:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 105353

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


71#
發表於 11-10-21 15:51 |只看該作者


珍珠宮

積分: 40137


72#
發表於 11-10-21 16:09 |只看該作者
我用左幾年番梘,的確比沐浴露乾淨,尤其係春夏,一用就feel到唔同~
不過屋企係一人一舊番梘,唔會一舊個個都用,所以覺得衛生無問題~
而且一定要用隔水既番梘盒,咁就唔怕舊梘變林,沖涼時用起泡綿,舊梘仲好襟用添
不過冬天乾燥都會用沐浴露,因為真係潤D
節錄自: 戲班小子歌詞
禍福得失睇開啲 人生好比一齣戲
幸福不一定由天賜 成功半人事
儘管今天不開心 誰保他朝不得意
暫短的好運誰可恃 贏得幾多次
滄桑多變 世事傳奇 只要努力肯衝刺
一翻跟斗幾個際遇 時來運到即沖天飛


男爵府

積分: 8514

2018復活節勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


73#
發表於 11-10-21 16:10 |只看該作者
唔好意思,想問係所有soap都比沐浴露少化學成分及環保,還是只是某幾隻牌子及手工皂比較環保?

還有那一隻soap適合洗臉?

Thanks !


翡翠宮

積分: 76961

2025勳章蛇年勳章


74#
發表於 11-10-21 16:12 |只看該作者
本帖最後由 whywhite22 於 11-10-21 16:14 編輯
Hehemum 發表於 11-10-21 11:05
自從知道手工皂的好處一家都用,細仔以前用沐浴露成日痕,佢而家知道用皂沖涼就唔會痕,我整咗d比個朋友, ...

Hehemum:
請問點樣自制番梘同埋洗頭水?
thanks!


侯爵府

積分: 23844

馬年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 笑得好勳章 美好大世界2017勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


75#
發表於 11-10-21 16:13 |只看該作者
我都喺去買塊肥皂用下先..mouth:


珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


76#
發表於 11-10-21 17:09 |只看該作者
點評
amypekkle 可否分享你用的牌子? 謝謝! 發表於 3 小時前


BeBe媽媽 我以為用皂皮膚會好乾喎!請問你用邊隻?因為我D皮膚好差,好鞋,好乾架! 發表於 16 小時前




之前用竹醋梘(係百佳買),洗面沖涼都係佢,幾好用,不過$2x一細舊,用用下覺得唔抵用,衣家係屋企附近買d人地homemade既梘,用來洗面,沖涼就用強生嬰兒梘,一樣咁好用。




公爵府

積分: 28209


77#
發表於 11-10-21 17:10 |只看該作者
我都係用手工皂 自己整OR買~ 皮膚冇咁乾, 同埋腳跟冇再龜裂!!


大宅

積分: 3156

畀面勳章 大廚勳章


78#
發表於 11-10-21 17:12 |只看該作者
我岩岩上左iherb買左肥皂喇~~


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


79#
發表於 11-10-21 17:14 |只看該作者
謝謝分享呀


伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


80#
發表於 11-10-21 17:24 |只看該作者
超市無幾多款肥皂, 皂液就好多 ... 你地去邊度買架?

點評

antique  我上 iHerbs 個網買。  發表於 11-10-21 21:05
淡淡的來, 好好的去 ....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo