夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 1082


61#
發表於 11-12-12 02:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8580

畀面勳章


62#
發表於 11-12-12 17:21 |只看該作者
我拍拖時覺得唔介意, 只要自己鍾意就得. 但原來到談婚論嫁要帶出黎見親戚朋友時係會幾介意既.... 或者唔應該講介意, 係覺得尷尬? 唔識點去形容, 但總之自己會覺得唔舒服囉....


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


63#
發表於 11-12-12 21:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21308


64#
發表於 11-12-12 22:16 |只看該作者

問已婚的各位:老公外表重要嗎?

如果兩個人相處舒服, 我唔介意





大宅

積分: 4114

叻叻勳章


65#
發表於 11-12-13 00:12 |只看該作者

回覆:問已婚的各位:老公外表重要嗎?

如果我係好愛佢既,我唔會介意。
喺人地眼中佢可能係矮,但可能我喺人地眼中就係醜,唔需要介意人地既眼光,只要你地係開心咪得囉




伯爵府

積分: 17810


66#
發表於 11-12-13 00:13 |只看該作者
唔介意,要是對我好的話


大宅

積分: 1738


67#
發表於 11-12-13 00:22 |只看該作者
好男人好難揾,如果只係矮小小,都OK,半個頭就唔得


子爵府

積分: 11987

畀面勳章


68#
發表於 11-12-13 12:16 |只看該作者
其實外表只系初初先重要ga 咋
結左婚之後耐左.....之後就無左意思ga a
因為相方都會隨住年紀心態生活既煎熬各自變形中
跟本就唔可以再同拍拖or十零廿歲時比既
所以人品性格先系長遠既我自以為重要d....
:-? 沒有一百分的另一半,只有五十分的兩個人 :wave:


大宅

積分: 3763


69#
發表於 11-12-13 15:32 |只看該作者
我老公都係矮我少少, 只要稍為著對一吋踭鞋已經高過佢
但我唔介意, 最重要佢自己都唔介意,
有時出席d場合少不免著高踭鞋都係咁
佢所有親友亦唔會講d乜野
至於外表亦唔係靚仔
講真, 第一眼真係無諗過佢會做我老公的
呢d野係相處下覺得佢為人不錯才發展
至於講高度外型等問題, 連宇宙最強既甄子丹都矮過佢老婆啦
要是你好介意外表既, 根本無得好講

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo