Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?
等待BB的小貓,
多謝你既提供 !!
我星期六去睇咗王醫師啦, 我嗰日等車都等到傻, 尤其係279x ! 我4:10開始去搭69m, 去到粉嶺已經5:50, 個半鐘有多呀 !! 架279x 係粉嶺真係兜好耐吓先去到聯和墟 !
我唔係咁識路, 所以係總站落, 之後我問人"廖創興"點去, 諗住唔使搵路,可以快d去到啦(因為王醫師收6:00),點知比亞姐點, 兜咗成個圈先搵到, 激死 !!
我仲以為繁忙時間279x會密d, 原來會上唔到車架 ??? 咁我諗下次會試下搭西鑯-->77k, 希望會快d !!
咁你會唔會去睇下呀 ? 王醫師都幾好人, 嗰日佢都好忙, 未停過, 我走既時候已經七點幾啦 ,但佢仲係好好心機咁睇緊症喎!抵讚 !!
:wth: :wth: [size=medium]魚 ~ [img]