想生BB

跳至

首頁
23456...22

尾頁
   1


禁止發言

積分: 1333

畀面勳章


61#
發表於 05-11-5 22:21 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1628


62#
發表於 05-11-5 23:17 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚:

我唔係成日去粉嶺, 不過我係荃灣返工, 奶奶住上水, 有時周六放工經此途徑到上水同我奶奶飲茶啫, 我都識有好多人都係咁搭架, 不過您儘量唔好放工時間係轉車站搭279x, 因好迫有時會仲會上唔到車架, 有時仲飛站添, 仲好多男人添架.

不過279x有個好大缺點就係, 佢去到上水都好快, 而粉嶺雖然係上水好近, 但佢會兜暈粉嶺咁多條屋苑先到聯和墟, 有位坐就冇咩所謂既, 總好過轉幾次車丫. 如果您星期六有 short week 就儘量係12:30前係轉車站搭279x, 唔係就勁多人架喇!

您睇完一有好消息就話比大家聽喇!


男爵府

積分: 7527


63#
發表於 05-11-7 12:12 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

我想問下我係粉嶺火車站,係搭幾多號小巴呀??是否在總站落架??


複式洋房

積分: 262


64#
發表於 05-11-7 15:49 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Sisters,
其實'藥粉'和煲藥
效果是否一樣


大宅

積分: 2138


65#
發表於 05-11-7 16:01 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

Sorry, 我好少答, 不過好似架架都經..你去到問下人啦.

你唔係又係今晚睇呀嗎? 祝順利.


男爵府

積分: 7527


66#
發表於 05-11-7 16:45 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

hehe!! 我唔係今晚睇,係下個星期先睇呀!!!

你今晚去覆診呀?睇下你下次去既時候有無機會見面 :wink:


複式洋房

積分: 477


67#
發表於 05-11-7 18:21 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

等待BB的小貓,

多謝你既提供 !!

我星期六去睇咗王醫師啦, 我嗰日等車都等到傻, 尤其係279x ! 我4:10開始去搭69m, 去到粉嶺已經5:50, 個半鐘有多呀 !! 架279x 係粉嶺真係兜好耐吓先去到聯和墟 !

我唔係咁識路, 所以係總站落, 之後我問人"廖創興"點去, 諗住唔使搵路,可以快d去到啦(因為王醫師收6:00),點知比亞姐點, 兜咗成個圈先搵到, 激死 !!

我仲以為繁忙時間279x會密d, 原來會上唔到車架 ??? 咁我諗下次會試下搭西鑯-->77k, 希望會快d !!

咁你會唔會去睇下呀 ? 王醫師都幾好人, 嗰日佢都好忙, 未停過, 我走既時候已經七點幾啦 ,但佢仲係好好心機咁睇緊症喎!抵讚 !!
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


複式洋房

積分: 195


68#
發表於 05-11-7 22:39 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

請問有冇人可以pm葵芳那位醫師地址及電話我呢?同埋有冇人試過帶埋老公去睇過呢 ?-( ?


男爵府

積分: 7533


69#
發表於 05-11-7 23:07 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,
如果你由粉嶺火車站去,就應該搭的士站對面o既52k小巴(去坪輋),在聯和墟站落,上車時如用八達通,就要按分段收費個制到$2.4.
你可以叫司機話比你知幾時落車.
落車後你就要沿車尾方向行,去到街尾你就會見到廖創興銀行o係(左邊)對面街.
呢個係最直接o既路線啦!


男爵府

積分: 7533


70#
發表於 05-11-7 23:19 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,
我又係星期六睇左,我都係差唔多6pm先去到,(因為5:45pm特然m到,上環個中醫又睇唔切,於時把心一橫試下今個月睇王醫師.)我係睇尾2果個,甘我諗我同你一齊等,唔通你就係坐我對面有一袋野又填緊form果個?
你食左d藥點呀?我有好大反應,嚇死我老公.好在王醫師d診後服務好好.


男爵府

積分: 7533


71#
發表於 05-11-7 23:43 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,
我諗你最快由葵芳去聯和墟,應該搭278x,係粉嶺蓬瀛仙館站落,然後你行路穿過火車站轉搭278k(用八達通轉搭唔駛錢),而你最好o係 仁濟第五中學 站落(尾2個站),跟住過對面馬路,
有一興建中球場,行過後就入到海聯廣場附近,之後就好易搵,我諗你都應該知點行.
278x約需45mins +行路到278k站5mins+278k約5-10mins =約1hour左右
一定快過你搭西鐵+巴士.
信我啦!我今日先係甘搭完.(不過今日冇塞車)

如果你有問題,唔介意可pm我留電話比我,等我教你點搵d車站,好過比阿婆點.


大宅

積分: 1628


72#
發表於 05-11-8 09:36 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,

您去左喇, 吓! 您咁黑仔呀, 要超過個半鐘先去到丫, 唔好意思呀, 點左您添, 因我有個friend曾經搭過路程和您完全一樣, 大約都是1小時10分鐘, 可能時間唔同加上等車順利卦. 另外, 有網友 NaugthLiuLiu 佢好似住聯和墟佢教您個路線一定是最快的了, 參考一下吧. sorry! 累了您遊了咁耐車河添, 好彩還趕得切睇醫生啫, 咁都冇禁耐疚.

我諗住過多半個月, 等m黎完先睇佢, 您係咪叫埋您老公去呀, 您記住要報告一下個進度比我聽呀﹖ :lol:


男爵府

積分: 7527


73#
發表於 05-11-8 09:50 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

唔該晒你呀!等我下個星期試下先..........呀!如果我睇完想搭番278x出荃灣應該點搭呀?? ?-(

你睇左王ec啦?係唔係單刀直入同佢講好想有bb呀??食左d藥有好大反影呀??可唔可以講黎聽下,你依家仲有無事呀??


大宅

積分: 1628


74#
發表於 05-11-8 09:52 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui ,

您同魚魚真係有緣.

您食左d葯究竟有咩反應啫(催情葯)???

係咪凈係食葯粉沖水架渣??? 係就好law唔洗煲, 但又人又話食葯粉又唔係正宗, 不過我覺得醫得好就咩都好喇﹗ 分享一下您地睇呢個醫師d經驗丫, 我諗住遲d m黎完就睇佢呀﹗


複式洋房

積分: 477


75#
發表於 05-11-8 11:20 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

cancam,



你係咪想要"遲醫師"adress & tel 呀 ?
我有呀, 我可以pm比你 !

遲醫師我就未睇過, 不過我都試過帶過老公去睇其他中醫!我老公去到坐低,醫師有嘢問佢, 佢先會答,而其他嘢都係由我答哂 ! 有咩問題呀 ? 你驚老公唔肯去 / 驚佢怕醜 ??

cancam 寫道:
請問有冇人可以pm葵芳那位醫師地址及電話我呢?同埋有冇人試過帶埋老公去睇過呢 ?-( ?
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


複式洋房

積分: 477


76#
發表於 05-11-8 11:30 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,


哎唷 ! 咁都比你發現到我添 !!!


無錯, 就係我 !! 我入門口無耐, 你就嚟到啦 ! 我仲坐係你對面填完form之後仲不停咁摷嘢添...... 因為我唔見咗張探熱紙 .... :-( :-(

我食完藥無咩感覺喎 !! 只係嚟m感到"山洪瀑發"咁囉 !(咁q sat 嗰日我又係day 1) !

你有咩事呀 ? 咁你無返去王醫師度覆診呀 ?
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


複式洋房

積分: 477


77#
發表於 05-11-8 17:37 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui ,

如果搭278x , 我都要係葵芳搭46x/47x , 去到城隧轉車.
我諗時間都差不多.

不過, 你提意係蓬瀛仙館落車, 再轉278k, 都係一個好方法 !!
起碼我唔使係粉嶺兜嚟兜去 !

我都唔知點解, 次次係街問人路, 我多數都會比人點既, 唔通真係關個樣事 ??? ?-(

好呀粉嶺人 , 我pm個tel no. 比你呀 !
thanks !
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


複式洋房

積分: 477


78#
發表於 05-11-8 17:46 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

等待BB的小貓,

車程既嘢, 大家都預唔到時間. 唔使唔好意思喎 !
你教我搭車已經好好架啦, 起碼唔使周圍問人嘛. 而且又詳細 ! 如果唔係, 可能我會傻下傻下咁去搭火車添 !

如果你想生bb, 唔係day 1去睇最好咩 ? 點解要等m完先去呀 ? 我上次一個人去, 下次(大約 day 7 or 8)會拉埋老公去 ! 你放心啦, 我實會返嚟講你知既 !
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


大宅

積分: 1628


79#
發表於 05-11-8 22:49 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚:

day 1去好d既咩, 我以為m黎完先去好d添, 等我問下人先.

祝您快d bingo喇, 您鐘意仔定女呢﹖


男爵府

積分: 7533


80#
發表於 05-11-8 23:53 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,
果日果個真係你呀!我地都好有緣,m都同一日

原本諗住今個月m黎左再睇多原先上環個中醫一個月,點知5點幾先見紅,上環個醫師星期日又冇得睇,一等又要去到day3先睇.所以lala林都係試下睇王醫師.

我一入去就同佢講我想生bb,之後就比左一張我mark底左
o既病歷同m o既record.佢同我把脈後就話我血氣唔夠,d m有d凝滯,不過唔算太差,但佢話我左邊卵巢同條大腸o既lim連應該未好晒,要攪好先.
甘返到屋企果晚就食左一劑藥,冇事發生(但d m 只係小小血絲).
第二朝(sunday)食完個bunch之後就特然肚痛得好勁,比以前d m痛仲勁,好似成個子宮比人拉出黎,全身出晒汗,跟住d m就ba ba聲甘,因為好耐冇m痛,同d痛法好唔同,老公叫我打比醫師,跟住醫師就叫我立即飲第二劑藥,5個鐘後再飲一劑,佢話d藥係主要幫我徹底清乾淨d瘀血同要令d lim連好番,佢話d藥可以止痛.甘我就o係半信半疑之下飲左d藥,真係好奇怪,15mins後就真係唔點痛,甘我就做下家務.點知幾個鐘後又有小小痛,又飲多一劑.之後就冇再痛.
我d m有d奇怪,雖然係鮮紅色,但中間竟然有d一小點一小點o既深紅色,以前血塊就試過,不過甘樣就真係未試過.
之後王醫師打過兩次電話比我,分別係星期日同星期一晚,仲好詳細甘問返我d反應同解釋番我d情況,令我都好放心.
我星期三會去覆診,老公仲話同我一齊去tim.(果日佢仲驚到話唔好再食d藥,而家佢竟然主動話一齊睇.....)

首頁
23456...22

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo