爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1347


61#
發表於 12-2-6 14:37 |只看該作者
stepwgn la


男爵府

積分: 8931

認識瑞士牛牛第一回


62#
發表於 12-2-7 11:37 |只看該作者
Mazda 5用過都好好. 2000cc又好力又唔大食. 仲有搖控電門.
真係幾好用.


大宅

積分: 2459


63#
發表於 12-2-7 16:13 |只看該作者
水貨車會成日有問題, picnic尾箱deep唔摺BB車都上到,擺多部單車都仲得!


洋房

積分: 55


64#
發表於 12-2-8 00:03 |只看該作者
好有錢= =


複式洋房

積分: 161


65#
發表於 12-2-8 12:26 |只看該作者
Sienta


大宅

積分: 3711


66#
發表於 12-2-9 22:32 |只看該作者

回覆:想買7人車, sienta, picnic, wish, stepw........

樓主的預算,相信只能夠買到年份較高的sienta,因為近年的水貨車跟日元升值,變得貴。
不過,其實近年Mazda由zoom zoom係列開始,已經和以前premacy,323年代有很大分別,耐用,安全性和歐洲車十分接近,例如Mazda 5的3H車架,更是獨家專利設計,安全評分十分高,而且設備齊全8萬左右應可以買到2005-06車,是2000cc唔錯的選擇!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo