自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10195


61#
發表於 12-4-25 23:40 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 12-4-25 11:01
我同情單非
始終爸爸系香港人
bb 出世后, 有香港家人照顧
我有建議:單非媽生完亞B後,順便驗埋DNA,如果亞B真係結婚証書上嗰個香港男人的話,香港政府濶佬啲打個八折優惠,好嗎?

咁可能會少咗好多單非媽.


男爵府

積分: 6406

醒目開學勳章


62#
發表於 12-4-25 23:59 |只看該作者

引用:Quote:Sumyeema1+發表於+12-4-25+11:01+我

原帖由 hope321 於 12-04-25 發表
我有建議:單非媽生完亞B後,順便驗埋DNA,如果亞B真係結婚証書上嗰個香港男人的話,香港政府濶佬啲打個八折優 ...
同意!其實我不只一次聽過港男娶B6生埋B到女人取ID後先話個B唔係港男B6女人真係恐怖
仲有公屋屋邨好多人搵啲坐公園綜援阿伯俾$假結婚,所以單非都應一視同人,循正常手續程序申請個B來港。




男爵府

積分: 5099


63#
發表於 12-4-26 00:12 |只看該作者
小蜜豐 發表於 12-4-25 11:29
說穿了,單非果D晌到搵著數之嘛

未有雙非問題之前,佢哋咪又係要返大陸生,再排隊拎單程證嚟香港?
真係幾同意⋯


子爵府

積分: 10780


64#
發表於 12-4-26 01:40 |只看該作者

回覆:單非同雙非…都是非…只是50步跟100步的分別!

我都唔明佢地點解唔返大陸生,通常一年左右就申請到落黎,未申請到用雙程證都可以過黎住住先 ,使乜一定要落黎生呢?





瑪瑙宮

積分: 139312

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


65#
發表於 12-4-26 01:53 |只看該作者

引用:我覺得單非應該享有香港生仔既權利...錯,+

原帖由 sweeticandy 於 12-04-25 發表
我覺得單非應該享有香港生仔既權利...

錯, 只係不停衝關既雙非..
唔係唔比,係領取咗合法身份先,可以拎咗hkid先生

我老公係外藉,我都係有合法居留先生




男爵府

積分: 6040


66#
發表於 12-4-26 01:53 |只看該作者

引用:即係好似買樣野,+講明要原產地至有平保養,+

原帖由 Edithcsm 於 12-04-25 發表
即係好似買樣野, 講明要原產地至有平保養, 要本地保養就收得好貴嘅, 咁你都要買, 以後有咩維修保養咪返原產 ...
好到 point!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo