烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


大宅

積分: 2739


61#
發表於 12-6-9 12:36 |只看該作者
c fu 唔秤架。佢用 1 湯匙 ( 西式 ),多 d d,少 d d 都無乜緊要。

以下係一個換算表,參考下︰
http://yl.com.hk/cf/knowmore.htm


大宅

積分: 3213


62#
發表於 12-6-9 13:16 |只看該作者

回覆:我係做麵包初哥, 各位高手請指教!!

我自己鍾意用湯種 感覺軟好多
我係跟65度湯種麵包呢本書 你可找找




男爵府

積分: 5652

畀面勳章


63#
發表於 12-6-9 14:14 |只看該作者

回覆:我係做麵包初哥, 各位高手請指教!!

中種雞尾包!
myphoto.jpg



點評

foreverko  嘩 !! 你太謙啦!! 新手係無可能的!!!  發表於 12-6-9 18:20
eunice23  你呃我,根本就唔似新手,咁鬼靚~  發表於 12-6-9 16:41


大宅

積分: 4345


64#
發表於 12-6-9 14:21 |只看該作者

回覆 回覆:debbie_csy的帖子

Bosch





大宅

積分: 4602


65#
發表於 12-6-9 15:02 |只看該作者
lulu123456 發表於 12-6-9 11:26
初哥用直接法,簡單啲,唔清楚上去台灣yahoo揾carol個blog有哂相同video,非常清楚㗎



...
係咪呢個 BLOG?
http://tw.myblog.yahoo.com/carol-jay/
點解我搵唔到片睇?


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


66#
發表於 12-6-9 15:18 |只看該作者

引用:Quote:lulu123456+發表於+12-6-9+11:26+初

原帖由 dbdrdbag 於 12-06-09 發表
係咪呢個 BLOG?
http://tw.myblog.yahoo.com/carol-jay/
點解我搵唔到片睇?
http://tw.myblog.yahoo.com/carol-jay/

你再睇睇!




男爵府

積分: 5652

畀面勳章


67#
發表於 12-6-9 15:20 |只看該作者

回覆:我係做麵包初哥, 各位高手請指教!!

http://tw.myblog.yahoo.com/carol-jay/article?mid=62017&prev=62025&next=61988




大宅

積分: 4602


68#
發表於 12-6-9 16:00 |只看該作者
睇到啦, 唔該晒!


複式洋房

積分: 410


69#
發表於 12-6-9 16:58 |只看該作者
debbie_csy 發表於 12-6-9 14:14
中種雞尾包!

我覺得你一啲都唔似新手, 似老手囉.


大宅

積分: 2902


70#
發表於 12-6-9 17:11 |只看該作者
Marie貓貓 發表於 12-6-9 11:04
回覆 foreverko 的帖子

唔係咸包比甜包要多 d 水,而係咸包無蛋液。

係wor ! 無睇真添! thx !


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


71#
發表於 12-6-9 17:23 |只看該作者

回覆 回覆:debbie_csy的帖子

今日試左!
但係失敗左!

我唸係我搓得唔夠耐。又無撻下佢!
總算食得落肚既!
唔知係咪我果部係多士爐既關係,焗得唔靚,同埋個皮勁勁脆!
有有人可以指導下我呀?


temp_photos.jpg



點評

debbie_csy  係咪太近個發熱線呀?  發表於 12-6-9 18:28


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


72#
發表於 12-6-9 17:26 |只看該作者

我係做麵包初哥, 各位高手請指教!!

裏面係咁!
temp_photos.jpg



點評

debbie_csy  內裡都幾好喎!!  發表於 12-6-9 18:29


MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


男爵府

積分: 7310

畀面勳章


73#
發表於 12-6-9 17:26 |只看該作者

我係做麵包初哥, 各位高手請指教!!

裏面係咁!
temp_photos.jpg





MaMa : Carey  小朋友 : 卓琳


男爵府

積分: 5652

畀面勳章


74#
發表於 12-6-9 18:28 |只看該作者
foreverko , eunice23

你地俾面喇! 我第二次整咋, 不過我好有心機去睇人地d blog 架! 自己整到真係好開心, , 你地試下喇! 不過, 我覺得雞尾包好多功夫, 又要整餡同個面, 仲有呀頲今次係中種, 湯種未試過, 要去買支溫度計先可以試...

你地post 下你地d 作品啦!!


大宅

積分: 2902


75#
發表於 12-6-9 18:44 |只看該作者
本帖最後由 foreverko 於 12-6-9 18:49 編輯

回覆 debbie_csy 的帖子

初哥第二次就整到咁靚既雞尾包 !! 真係好有好有天份呀 !! 羨慕+佩服 !!


第一次基本, 第二次中種,第三次就湯種.......真係要為你拍拍手



別墅

積分: 693


76#
發表於 12-6-9 19:46 |只看該作者

引用:Quote:Marie貓貓 發表於 12-6-8 11:33 c fu

原帖由 kam2007kam 於 12-06-09 發表
我喺超市買咗一樽依士, 請問點量到 6 g? 大約係幾多茶匙?
二茶匙,一茶匙3g。




男爵府

積分: 6197


77#
發表於 12-6-11 11:42 |只看該作者
回覆 麵包布丁 的帖子

唔該哂.


男爵府

積分: 6197


78#
發表於 12-6-11 11:45 |只看該作者
回覆 Marie貓貓 的帖子

依個好有用呀, 唔該哂!


別墅

積分: 693


79#
發表於 12-6-11 12:03 |只看該作者

引用:回覆 麵包布丁 的帖子 唔該哂.

原帖由 kam2007kam 於 12-06-11 發表
回覆 麵包布丁 的帖子

唔該哂.
但超市一樽仔酵母比較合適做中式嘅包同糕點,最好用返instant fast yeast呀!




男爵府

積分: 5652

畀面勳章


80#
發表於 12-6-11 20:03 |只看該作者
岩岩又手搓, 我手都軟埋.., 真係要去買部機先得喇......我心大心細, 因為只係幫我搓粉, 又唔想太貴, 所以我諗億世通合我要求!!

仲有呀, 昨日無整包, 去左麵包鋪(凱C)買左兩個肉鬆包, 一共$14, 嘩, 真係要自己整, 起碼健康D 啦....阿女仲話, 我整仲好食, !!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo