自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


61#
發表於 12-7-20 14:05 |只看該作者
超級特務 發表於 12-7-20 13:32
講得好!

除咗抽水叻, 原來音符媽講嘢都咁叻!
唔可以成日都抽水的, 雖然我都好想, 但有啲說話, 係氣憤難平.


珊瑚宮

積分: 105361

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


62#
發表於 12-7-20 14:06 |只看該作者


男爵府

積分: 7787


63#
發表於 12-7-20 14:06 |只看該作者
玩文字遊戲,真係伸張正義就幫下低下階層,我好多friend無野撈。


伯爵府

積分: 17040

玩具勳章 畀面勳章


64#
發表於 12-7-20 14:08 |只看該作者
希望終審都會贏 !!!


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


65#
發表於 12-7-20 14:08 |只看該作者
本帖最後由 DoReMi媽媽 於 12-7-20 14:08 編輯
我想生三個 發表於 12-7-20 13:50
音符媽,你真係好野,可以講得甘好.不過點有口才都唔夠班劣c玩,香港人就黎俾佢地玩殘....
...

縱有三寸不爛之舌, 或有更好的文采, 還是不能將歪理合理化! 賣港就係賣港, 唔維護香港權益 ~ 算! 都唔好出賣吖!


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


66#
發表於 12-7-20 14:10 |只看該作者
Evan 發表於 12-7-20 14:06
玩文字遊戲,真係伸張正義就幫下低下階層,我好多friend無野撈
哩個可以揾李卓人喎! 如果唔係政棍無得借題發揮.


男爵府

積分: 8051

畀面勳章


67#
發表於 12-7-20 14:10 |只看該作者

回覆:外傭居權政府上訴得直

死返去做公文袋啦,買港賊




象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


68#
發表於 12-7-20 14:15 |只看該作者
thinkpanda 發表於 12-7-20 13:33
.......

重點係外國人在港,佢地係有義務遵守香港法例之餘,是否都獲得香港法例既保障?

......
好明顯, 外傭喺哩方面已經冇守香港的法, 根據佢哋申請香港簽証時, 入境前已簽聲明俾入境處話唔會憑藉哩個工作簽証而得到居港權, 今日佢哋為居港權用香港公帑嚟申請司法覆核, 外傭有遵守香港法例嗎? 有遵守當日佢哋自己簽署的承諾嗎?

點評

elaine329  講得好~佢地違反合約精神!!!!  發表於 12-7-20 14:17


禁止訪問

積分: 4791


69#
發表於 12-7-20 14:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


70#
發表於 12-7-20 14:16 |只看該作者
超級特務 發表於 12-7-20 13:40
李志喜無違法, 只係乞人憎!
就係用法嚟欺香港人, 哩下先乞人憎.


男爵府

積分: 6370


71#
發表於 12-7-20 14:18 |只看該作者

回覆:外傭居權政府上訴得直






象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


72#
發表於 12-7-20 14:21 |只看該作者
點評
elaine329 講得好~佢地違反合約精神!!!!

外傭違反承諾, 點解公文袋同李志喜唔覺得佢哋不義? 反倒怪起香港人上嚟? 到底係邊個不義? 背叛香港人?


子爵府

積分: 11755


73#
發表於 12-7-20 14:24 |只看該作者
回覆 DoReMi媽媽 的帖子

呢個係MAIN POINT,
佢地根本玩弄法制
睇埋環評事件
真係覺得呢個黨好多人渣
點解佢地要咁害HK人!!!?
老細回港~好日子完了


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


74#
發表於 12-7-20 14:24 |只看該作者

引用:【本報訊】政府就第二宗外傭爭取居港權案提

原帖由 Loreal 於 12-07-20 發表
【本報訊】政府就第二宗外傭爭取居港權案提出上訴,案件昨在上訴庭處理。由於首宗外傭爭取居權案已裁定《入 ...
大家有冇諗過d外國人攞你地香港納稅人的錢黎博下,有咩所謂啫???損失既,係你地香港人之麻。




伯爵府

積分: 16360


75#
發表於 12-7-20 14:25 |只看該作者

回覆:外傭居權政府上訴得直






伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


76#
發表於 12-7-20 14:30 |只看該作者
回覆 DoReMi媽媽 的帖子

無錯,香港人無攞著支搶迫佢地來,有哂合同,你情我願,有咩唔對路,又有我地香港的律師團隊幫佢地。合同寫明無居留,但一知法例可以,仲係用香港人的錢去打官司,爭取居留,咁佢地就係無誠信,無信用? 可憐? 奴隸? 歧視? 咁點解外傭問下佢地個所謂民選總統,點解身為民選總統,唔好好保護自己人民,好好搞好自己個家,要佢地咁慘落來香港做嘢去養個班大食懶男人,點解自己國家歧視自己? 來香港抗議,大大聲話我地歧視,羞唔羞家。
不過,唔夠有些香港人羞家,身為香港人,身為香港律師,沒有好好為香港市民及社會服務,為香港市民出力,左一句法治,又一句法治,咁捍衛基本法,不可釋法,不容易修改,咁又做咩反基本法23條?如果話23條係惡法,無需遵守,其他又點解唔可以改? 法律用來保障社會及市民,唔係用來比律師玩的。


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


77#
發表於 12-7-20 14:31 |只看該作者
elaine329 發表於 12-7-20 14:24
回覆 DoReMi媽媽 的帖子

呢個係MAIN POINT,
聽聞.....嗱.....我聽聞ga咋, 當日, 有人想做立會大黨, 諗住搞啲事出嚟做noise, 試圖引起社會關注, 從而上位, 點知件事出咗之後, 見社會反應負面, 於是就龜縮, 唔再提唔再講, 扮冇嘢, 但就俾對家刻意撩返出嚟.


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


78#
發表於 12-7-20 14:34 |只看該作者
好心唔好將律師公義化啦, 在我眼中, 都係不外如是, 還不是利慾薰心, 人一個.

點評

Edithcsm  全對!!!  發表於 12-7-20 15:28


子爵府

積分: 10817


79#
發表於 12-7-20 14:35 |只看該作者
我讀書少, 唔識講咁多道理, 我淨係知我好憎班死人劣屍, 依家請d工人一個串過一個, 就係多得佢地, 佢地個個都係香港土生土長, 都唔明佢地咩企圖, 可能佢地知道自己下世要做賓賓, 所以而家要爭取定d權益先


子爵府

積分: 11241


80#
發表於 12-7-20 14:42 |只看該作者

回覆:外傭居權政府上訴得直

希望到最後真係可以斷尾
同埋唔好再批錢比非港人又無納稅嘅外人嚟告自己咁白癡喇,世界上搵唔到第二個地方好似香港咁低能架喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo