自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


大宅

積分: 1511


61#
發表於 12-8-15 01:36 |只看該作者

回覆:專注不足食緊葯分享

有個小朋友ADHD,之前一至四年級無食藥,脾氣差讀書又唔叻。小五開始食藥,變得好生性,有禮貌,有次考中文,佢竟然全級最高分,嚇咗我一跳




禁止訪問

積分: 3582

好媽媽勳章


62#
發表於 12-8-15 01:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1070


63#
發表於 12-8-15 02:11 |只看該作者


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


64#
發表於 12-8-15 02:39 |只看該作者

引用:有個小朋友ADHD,之前一至四年級無食藥,脾

原帖由 莞茜 於 12-08-15 發表
有個小朋友ADHD,之前一至四年級無食藥,脾氣差讀書又唔叻。小五開始食藥,變得好生性,有禮貌,有次考中文 ...
我仔又係,食左藥後成績直線上升大躍進,做功課又快靚正,攪到我都某程度上倚賴左啲藥。




「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


65#
發表於 12-8-15 03:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lindajustinho+於+12-08-15+

原帖由 heichunmum 於 12-08-15 發表
你嗰間咩學校?校長有無問下你小朋友平時在家係點?幼稚園多數活動教學,根本好難發現小朋友專注力「好差」 ...
如果可以超定定坐,又何能怕佢有自閉。我個仔就係集2家優/缺點於一身。



不知所謂的乙陸!!!


伯爵府

積分: 15094


66#
發表於 12-8-15 18:10 |只看該作者
heichunmum 發表於 12-8-14 23:59
其實如果小朋友情況不至於不受控制,沒有過度活躍,only專注力問題,即係好大可能感統出現問題,長期做下感 ...

想請教你邊度有感統訓練?我個女在學校冇行為問題, 如果有老師都會出聲. 不過佢都唔係鐘意坐定定果類人, 喜歡跳跳絷. 好奇心又重, 咩都想惦, 咩都想摸, 咩都想知. 我有時又覺得佢係活躍果隻. 但健院醫生就叫我攪清楚好奇的活躍同冇事冇幹都活躍的分別. 不過我個女在一般情況下係可以坐定定的, 所以我都相信健院醫生的說話.


伯爵府

積分: 15094


67#
發表於 12-8-15 18:13 |只看該作者
莞茜 發表於 12-8-15 01:36
有個小朋友ADHD,之前一至四年級無食藥,脾氣差讀書又唔叻。小五開始食藥,變得好生性,有禮貌,有次考中文 ...

係咪通常有呢種問題的小朋友都係資優, 攪惦左個問題就發力.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo