自由講場

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


61#
發表於 12-10-30 07:39 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受






男爵府

積分: 8625


62#
發表於 12-10-30 07:50 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

要找社工傾下,搵方法幫下你家姐




男爵府

積分: 5997


63#
發表於 12-10-30 07:53 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

讚成報警唔生都生左,甘大個人要負返做人的責任,有俾家用嗎?冇就趕出街!個媽又老個仔又細都唔生性,佢連同情心都冇!憎個仔又點?大哂?:;pppp:




子爵府

積分: 10876


64#
發表於 12-10-30 07:57 |只看該作者
好彩還有你,如果晤係個B都唔知點算啦!


子爵府

積分: 10497

畀面勳章


65#
發表於 12-10-30 08:18 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

Sorry,我覚得你家姐不知所謂,我登伯有辛苦!我自己BB出世都變左單親,我不認同依種係可以成為自己不負責任的借口!試下對佢動之以情,令佢明自世上最親最值得愛的人係自己孩子吧!




水晶宮

積分: 52070

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


66#
發表於 12-10-30 08:36 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

得罪講,妳家姐份人根本就自私自利,不負責任, 失婚並唔等於一切,亦唔可以用黎做籍口 不負責任,如果佢係好嘅,就算自己乜都冇,都會將最好一切留比小朋友,好好地湊大佢,點會只顧自己吃喝玩樂. 如果佢根本唔想理個小朋友,叫佢放棄佢比人領養, 禁對個小朋友先係最好. 不過妳家姐呢d禁自私既人一定唔會,反正有家人幫佢佢根本唔會在意小朋友,過多20. 30年细路長大啦,佢老啦,佢到時就話自己有個仔架, 分分鐘想養番佢, 自私鬼.

點評

Mbaby  AGREE  發表於 12-10-30 14:31


寶石宮

積分: 281776


67#
發表於 12-10-30 08:37 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受




男爵府

積分: 8700


68#
發表於 12-10-30 08:39 |只看該作者

引用:我家姐同姐夫,因為那虛無的網絡異地戀認識

原帖由 林小虎 於 12-10-29 發表
我家姐同姐夫,因為那虛無的網絡異地戀認識,相戀不久,之後奉子成婚,姐姐不顧家中所有人的反對,結了婚, ...
我有能力我當自己多個仔養埋佢,個小朋友知邊個錫佢。


侯爵府

積分: 20163

畀面勳章


69#
發表於 12-10-30 08:40 |只看該作者
阿B太可憐,唯有靠婆婆和你保護mouth:


伯爵府

積分: 18569


70#
發表於 12-10-30 08:51 |只看該作者

引用:得罪講,妳家姐份人根本就自私自利,不負責任

原帖由 洋蔥頭媽咪 於 12-10-30 發表
得罪講,妳家姐份人根本就自私自利,不負責任, 失婚並唔等於一切,亦唔可以用黎做籍口 不負責任,如果佢係好嘅, ...
絕對贊同!自己做錯事要家人承擔,到個仔長大後又希望個仔可以照顧自己!自私自利!




大宅

積分: 1643


71#
發表於 12-10-30 08:53 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

其實我覺得真係有需要搵社工囉,既然佢唔照顧,你地又無咁既能力揍,交俾政府都末常唔係好辦法,至少唔會影響小朋友心理丫,快啲去社署約個社工上嚟睇下,家訪下,


伯爵府

積分: 17420

畀面勳章


72#
發表於 12-10-30 08:55 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

不知所謂!!!!


珍珠宮

積分: 30287

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章


73#
發表於 12-10-30 08:56 |只看該作者
林小虎 發表於 12-10-30 03:44
我都好想收養佢,我有個也是一歲多的女兒,現在我亦懷孕十多週,我仍每天上娘家去幫忙照顧一下,因為我知道 ...
照你咁講個孩子巳經開始有心理問題,要快點找社工幫手,同孩子做下心理輔導,唔係遲啲就會好難攪.

佢可能己經誤會了你們才是父母,而妹妹是搶了他父母的人.


水晶宮

積分: 62564

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


74#
發表於 12-10-30 09:00 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受




大宅

積分: 3623


75#
發表於 12-10-30 09:02 |只看該作者
唔知點解見到sis話要將我姨甥仔比人收養,我哭了...我恨我没能力去給他幸福,恨自己的無能為力,我捨不得,你們說得對,姐姐根本已經自私到枉為人母的地步!姐姐是一定不會將孩子比人,因為之前佢老公戈邊有親烕可以幫手湊,不過詎就要同個仔分隔兩地,理由係:我生得咁辛苦,佢係我ge!我仲咩要益佢地!


公爵府

積分: 27141


76#
發表於 12-10-30 09:03 |只看該作者

回覆 回覆:林小虎的帖子

係咪有產後抑鬱?bb似爸爸?比我會狠心d送他去兒童之家暫住係最安全




珍珠宮

積分: 30685


77#
發表於 12-10-30 09:06 |只看該作者

回覆:林小虎 的帖子

黎種情況建議你去搵社工睇下可唔可以搵寄養家庭,小孩係無辜的,好可憐,你媽媽身體又唔好




大宅

積分: 1643


78#
發表於 12-10-30 09:06 |只看該作者

引用:唔知點解見到sis話要將我姨甥仔比人收養,

原帖由 林小虎 於 12-10-30 發表
唔知點解見到sis話要將我姨甥仔比人收養,我哭了...我恨我没能力去給他幸福,恨自己的無能為力,我捨不得, ...
去寄養家庭唔等於將佢俾咗人,只不過係等個小朋友係一個正常家庭中成長,唔可以咁自私咁攞走佢既愛,


子爵府

積分: 14838


79#
發表於 12-10-30 09:06 |只看該作者
really feel so sorry about the little boy


大宅

積分: 3623


80#
發表於 12-10-30 09:06 |只看該作者
母親老了,我也有我自己的家庭,我怕有一天媽媽百年歸老,孩子才是真正痛苦的開始~

首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo