烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   9


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


61#
發表於 12-10-31 14:31 |只看該作者
lily_liu817 發表於 12-10-31 12:41
好耐無見你出帖喇~

係....因為無乜野可以分享嘛, 我呢d係小兒科, 呢度高手如雲, 我費事獻醜呢
不過我而家睇睇下, 隻烤雞越睇越似大x樂果d節慶美食.....


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


62#
發表於 12-10-31 14:36 |只看該作者
uhtcl2006 發表於 12-10-31 14:31
係....因為無乜野可以分享嘛, 我呢d係小兒科, 呢度高手如雲, 我費事獻醜呢
不過我而家睇睇下, 隻烤雞越 ...
仲話你係小兒科~~ 高手唔好咁謙啦~~

我到依家仲未攪到掂你個事但求其蛋撻~~

唔知點解整極都覺得好奶



水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


63#
發表於 12-10-31 14:45 |只看該作者
lily_liu817 發表於 12-10-31 14:36
仲話你係小兒科~~ 高手唔好咁謙啦~~

我到依家仲未攪到掂你個事但求其蛋撻~~

吓, 搞5掂個蛋撻???
點解呀, 我一take ok架喎.....
你不如講下你邊part5 ok, 我幫你睇下~


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


64#
發表於 12-10-31 14:53 |只看該作者
uhtcl2006 發表於 12-10-31 14:45
吓, 搞5掂個蛋撻???
點解呀, 我一take ok架喎.....
你不如講下你邊part5 ok, 我幫你睇下~
個蛋漿問題, 唔知點解我整完都好白(唔係鮮黃果d 咁囉)

then 食落好重奶味!!

蛋漿


滾水 150 克
蛋 2 隻
花奶 40 克
糖 50 克




水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


65#
發表於 12-10-31 15:09 |只看該作者
lily_liu817 發表於 12-10-31 14:53
個蛋漿問題, 唔知點解我整完都好白(唔係鮮黃果d 咁囉)

then 食落好重奶味!!

佢呢個蛋漿份量, 我都係跟足架喎.....
你話整完好白, 你用乜野花奶? 用乜野蛋?
我買'英'嘜練奶.....奶好似奶茶色咁既~
如果你嫌奶味重, 可以減10g花奶, 改為加返10g蛋, 咁應該又可以解決你重奶味又個蛋漿太白呢個問題~


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


66#
發表於 12-10-31 15:20 |只看該作者
uhtcl2006 發表於 12-10-31 15:09
佢呢個蛋漿份量, 我都係跟足架喎.....
你話整完好白, 你用乜野花奶? 用乜野蛋?
我買'英'嘜練奶.....奶好似 ...
我用街市買d 新鮮蛋, 普通size 唔係大隻果d 美國大蛋size!!

下次等我再次次先~~即我可以3隻蛋~再減返花奶份量???(我係用x花淡奶)


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


67#
發表於 12-10-31 15:25 |只看該作者
lily_liu817 發表於 12-10-31 15:20
我用街市買d 新鮮蛋, 普通size 唔係大隻果d 美國大蛋size!!

下次等我再次次先~~即我可以3隻蛋~再減返花奶 ...

5好用3隻蛋呀, 一隻全蛋份量差5多係50g架, 你落多一隻蛋都多過食譜要求既40g花奶啦.......
無花奶咁個蛋撻咪5夠滑囉, 加多10g蛋液可以令蛋濃d架啦~

點評

lily_liu817  都話你係高人啦~~ 好...等我再挑戰下先thx thx!!  發表於 12-10-31 15:28


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


68#
發表於 12-10-31 15:38 |只看該作者

回覆:是但求其煮 之 好味juicy自家雞~






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo