自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1459


61#
發表於 12-11-16 14:47 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴

個小學音樂老師似乎想曬命多d...
其實如果小朋友有興趣,咪比佢keep on law


男爵府

積分: 8207


62#
發表於 12-11-16 14:51 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

其實喺未諗放棄之前,我反而想知佢點解彈3堂都彈唔掂首歌? 坦白講,首歌d音唔難,2級要表達嘅嘢唔多,咁點解唔得呢? 有冇問過自己鋼琴老師問題喺邊呢? 係咪練習唔夠呢? 好多家長成日話學琴只係為興趣,唔想迫考級數,但係咁係咪等於可以懶練琴呢? 正如我唔要個仔次次考第一考名校,係咪等於我可以唔駛次次交足功課呢? 純屬個人意見,不喜勿插!!




男爵府

積分: 6296

育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


63#
發表於 12-11-16 14:51 |只看該作者
我自己小一開始學琴,差唔多隔一年就考一次琴.
識彈GEI曲譜唔多,因為年年都要準備來年GEI考試.
我好唔鍾意咁㗎.

以前學琴用嚟陶冶性情,係興趣.而家學琴係手段.

點評

焦糖媽  我都係真係似為考琴而學琴  發表於 12-11-16 14:56
  


大宅

積分: 2498


64#
發表於 12-11-16 14:58 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴

枉佢為人師表, 咁容易叫人放棄, 應該加以鼓勵先啱嘛, 始終只有6歲人仔未掌握到唔奇呀



侯爵府

積分: 20083

親子王國15週年勳章


65#
發表於 12-11-16 14:59 |只看該作者
仔仔係咪淨係呢首學得慢?定係一向都係咁?
會唔會係老師捉唔到佢需要,仔仔唔明點彈得好?
有無日日練琴?彈到斷既位有無係嗰啲位特別抽出黎練?
會唔會呢首歌多八分音 / 四分音,唔係一拍一下, 仔仔未習慣?

以上種種都可以係原因,點解一定係無天份呢?除左少數好有天份既人一睇就識 (甚至一聽就識), 人人學習都需要摸索架啦, 仔仔想繼續學, 咪再比佢試下囉, 人生總有呢啲樽頸位作為磨練架。仔仔加油


洋房

積分: 49


66#
發表於 12-11-16 15:02 |只看該作者

回覆:軒軒2008 的帖子

如果係個小朋友既興趣,咪由佢學囉,唔駛聽得咁入耳既,單係小朋友肯練琴,已經好好了


男爵府

積分: 6726

熱血勳章


67#
發表於 12-11-16 15:02 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

一句無天份就呃殺咗一個人嘅興趣同毅力
枉你位朋友仲身為老師添~

咁問下佢如個學生無讀書嘅天份,係咪可以唔努力讀書?!




男爵府

積分: 6726

熱血勳章


68#
發表於 12-11-16 15:04 |只看該作者

引用:仔仔係咪淨係呢首學得慢?定係一向都係咁?

原帖由 焦糖媽 於 12-11-16 發表
仔仔係咪淨係呢首學得慢?定係一向都係咁?
會唔會係老師捉唔到佢需要,仔仔唔明點彈得好?
有無日日練琴? ...
同意!




大宅

積分: 2683

畀面勳章


69#
發表於 12-11-16 15:06 |只看該作者
問下佢自己想唔想繼續啦


珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


70#
發表於 12-11-16 15:08 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

我覺得你小兒放唔放棄學琴應該睇佢意願,但你一定要放棄個琴老師囉!咁樣嘅心態都有嘅




子爵府

積分: 11511


71#
發表於 12-11-16 15:08 |只看該作者
本帖最後由 leechansandy 於 12-11-16 15:11 編輯

其實我覺得要看小朋友的興趣,我小朋友幼稚園高班開始學琴,我們沒有所謂,亦沒有要他日日操練,除了要臨近考琴試,要求每日練半小時外,平日他喜歡自己就坐在琴前彈10分鐘,現在他五年級,已經5級琴.


侯爵府

積分: 20083

親子王國15週年勳章


72#
發表於 12-11-16 15:10 |只看該作者
babybear 發表於 12-11-16 15:02
一句無天份就呃殺咗一個人嘅興趣同毅力
枉你位朋友仲身為老師添~
唔好講笑, 我 c6 教書....真係好多同事有呢個想法....

最恐怖係, 有啲學校會密謀令呢啲學生自動離開


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


73#
發表於 12-11-16 15:11 |只看該作者
其實你話你小朋友鍾意,會自己練琴...咁我會唔理..由得佢學..因為係佢既興趣...


子爵府

積分: 11675


74#
發表於 12-11-16 15:12 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

呢個老師太功利la!叫仔仔享受過程,學琴係長期嘅訓練,唔好理佢,最緊要係阿仔有興趣




男爵府

積分: 7386

BK猜猜猜慶中秋


75#
發表於 12-11-16 16:56 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴

我反而覺得你個老師朋友肯講個事實俾你知先係好朋友!雖然事實係殘酷。但起碼你知道阿仔係呢方面無天份,咁先唔會强迫個仔去學,同埋怪佢學咁耐都無成績或升唔到級。而由於知佢無天份佢仲肯去學,你更應鼓勵同讚揚阿仔呀!

其實依家好多家長都想自己個小朋友十項全能,星期一至日都安排唔同嘅興趣班俾小朋友,攪到學都學唔切。咁如果一早發現佢無天份,而小朋友又唔想學,咁大家一早脫苦海咪仲好。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo