自由講場

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   7


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


61#
發表於 13-1-13 13:04 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

千奇唔好留係寵物店,快d同佢睇vet啦


大宅

積分: 2285


62#
發表於 13-1-13 13:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-13+

原帖由 liebe_ist 於 13-01-13 發表
你快點帶佢去睇醫生啦!真係可能係發狗溫,我地睇開係太平道最大個間,真係好好,希望小牧B快點好番



...
唔係想講衰太平道依間,咁岩朋友隻BB松鼠狗因為腸炎留醫左一星期都救唔返我地好傷心


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


63#
發表於 13-1-13 13:17 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

可能有狗瘟,佢哋有得狗仔病死,之後換過第二隻比你,我十幾年前係花園街果D黑店就試過!




瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


64#
發表於 13-1-13 13:19 |只看該作者

回覆:simonsuki1207 的帖子

又唔關事嘅,呢間嘢貴到飛起,佢一定盡力醫好狗仔,盡量拖耐D搵多D錢!





瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


65#
發表於 13-1-13 13:21 |只看該作者

回覆:mickeychanchan 的帖子

好得意,快D好番啦




子爵府

積分: 14685

畀面勳章


66#
發表於 13-1-13 13:29 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

都唔明放pet shop做乜!佢地又唔係獸醫


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


67#
發表於 13-1-13 13:35 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

狗狗返屋企未?


男爵府

積分: 9747


68#
發表於 13-1-13 13:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liebe_ist+於+13-01-13+發表

原帖由 simonsuki1207 於 13-01-13 發表
唔係想講衰太平道依間,咁岩朋友隻BB松鼠狗因為腸炎留醫左一星期都救唔返我地好傷心

...
陰公啦!希望小松松早點去彩虹橋!其實醫生真係要夾,但點都好,都好過帶小牧番寵物店 我睇開另一個係將軍澳坑口,我覺得好ok 但超唔就腳所以少去,有需要話俾樓主聽



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


69#
發表於 13-1-13 19:16 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

樓主今日有無帶小牧睇醫生呀?


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


70#
發表於 13-1-13 19:24 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

樓主,接番小狗未呀


男爵府

積分: 5272


71#
發表於 13-1-13 23:02 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

我今朝去到我話要接返狗狗,但寵物店話叫我唔好接喎!佢仲話有醫生睇佢,我問佢係咪比成藥佢食,佢地話唔係,淨係話要食一個療程,話湊番好先比我接走,話我可以日日來睇佢。我見佢又精靈番,精神都好好多,但仲係流鼻水,佢話無禁快好,叫我等多幾日先湊番喎!所以仲未接番小牧bb回來。睇定d先!




伯爵府

積分: 16662


72#
發表於 13-1-13 23:05 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

希望狗狗無事喇


男爵府

積分: 5272


73#
發表於 13-1-14 01:04 |只看該作者

引用:希望狗狗無事喇

原帖由 HKL.3 於 13-01-13 發表
希望狗狗無事喇
呢個係我2013年第一個願望,希望小牧無事返屋企\'




子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


74#
發表於 13-1-14 08:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+HKL.3+於+13-01-13+發表希望

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-14 發表
呢個係我2013年第一個願望,希望小牧無事返屋企'
希望小牧快啲好返,你得閒就去睇吓佢,佢會掛住你㗎!


男爵府

積分: 5924


75#
發表於 13-1-14 09:45 |只看該作者

引用:我今朝去到我話要接返狗狗,但寵物店話叫我

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-13 發表
我今朝去到我話要接返狗狗,但寵物店話叫我唔好接喎!佢仲話有醫生睇佢,我問佢係咪比成藥佢食,佢地話唔係 ...
其實…寵物店係唔會有醫生睇佢…真係會狂比抗生素佢食,學前面既jm話,佢地當狗係貨,死左就換過隻…留係寵物店,其他狗又有病,互相傳染,仲難好…


男爵府

積分: 5272


76#
發表於 13-1-14 18:23 |只看該作者

Del

本帖最後由 mickeychanchan 於 13-4-19 14:52 編輯

Del



大宅

積分: 1152


77#
發表於 13-1-14 18:36 |只看該作者
唉, 一早聽上面的jm講,早d接狗狗的咪好lor

btw, 希望狗狗冇事啦


伯爵府

積分: 15844


78#
發表於 13-1-14 18:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+simonsuki1207+於+13-01-13+

原帖由 liebe_ist 於 13-01-13 發表
陰公啦!希望小松松早點去彩虹橋!其實醫生真係要夾,但點都好,都好過帶小牧番寵物店: ...
樓主可以 pm 我這間 vet 的資料嗎?just in case 有乜突發事事可以快啲就醫,謝謝!


伯爵府

積分: 15844


79#
發表於 13-1-14 18:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yamilau+於+13-01-14+發表其

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-14 發表
我早知就聽你地講唔好信佢地喇!而家狗舖打來話小牧唔多掂要我換過隻!命來架!話換就換咩!我而家正在飛落 ...
完全明白,感情已經建立,唔換件衫咁簡單!

希望小牧可以挨過呢一關!


伯爵府

積分: 16234


80#
發表於 13-1-14 19:02 |只看該作者

引用:十號晚抱左小牧bb回來,回來果陣bb有些鼻水

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-12 發表
十號晚抱左小牧bb回來,回來果陣bb有些鼻水,但精神尚可,但腳仔軟弱無力,到今朝,bb狂嘔,隔一陣又嘔,嘔 ...
我見意你最好明天一早接返隻狗bb,如果照你咁講,隻狗應該有腸炎,真係晤好放返去狗店就算,我自己都做過寵物店,俾返佢地,佢地只會自己俾葯d狗食,如果一星期都晤好,就會話換過一隻俾你!我想問佢有無食野同飲水,d便便令晤令?




首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo