自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   3


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


61#
發表於 13-1-14 21:39 |只看該作者
有錢生一打, 冇錢都仲心思思想生.


禁止訪問

積分: 5784


62#
發表於 13-1-14 21:42 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14534

畀面勳章


63#
發表於 13-1-14 21:45 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

如果錢財冇憂,又唔使返工,我會生夠3個以上


珍珠宮

積分: 43039


64#
發表於 13-1-14 21:48 |只看該作者

引用:琴日見到個媽咪,佢已有一個約10歲既仔,一

原帖由 alanaudio 於 13-01-14 發表
琴日見到個媽咪,佢已有一個約10歲既仔,一個約2歲既囡囡,仲好可愛添!
但佢亦有左約7個月身孕!
我好奇想 ...
佢想要一個"嬲"字。





大宅

積分: 4376


65#
發表於 13-1-14 21:48 |只看該作者
我四年抱三,生完第二個已經有仔有女,但係唔關事,鐘意小朋友所以再生,完全係我同老公嘅決定

(唔排除過多幾年再生多個小B )


珍珠宮

積分: 42545


66#
發表於 13-1-14 21:50 |只看該作者
如果不計經濟,我都想生三個。


翡翠宮

積分: 86801


67#
發表於 13-1-14 21:50 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我好想,但已經唔可以了




禁止訪問

積分: 42056


68#
發表於 13-1-14 21:56 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


69#
發表於 13-1-14 21:59 |只看該作者
有兩個, 真係好夠好夠啦mouth:
你若盛開, 蝴蝶便來!


伯爵府

積分: 15439

玩具勳章


70#
發表於 13-1-14 22:25 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我有一個仔,希望多兩個女




伯爵府

積分: 19444


71#
發表於 13-1-14 22:27 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我識得個朋友,佢生左一個,佢目標係生4個


大宅

積分: 3690


72#
發表於 13-1-14 22:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+月希+於+13-01-14+發表本帖最

原帖由 alanaudio 於 13-01-14 發表
嘩,勁!
好難相信香港地可以生或養3個或以上既小朋友!
我有2個仔,有錢我都好想生個囡囡,但可惜無!而且 ...
一樣!若黎多個仔,實勞氣死!我怕我會外貌殘10歲,外加短10年命!




男爵府

積分: 7693


73#
發表於 13-1-14 22:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alanaudio+於+13-01-14+發表

原帖由 Serenity 於 13-01-14 發表
一樣!若黎多個仔,實勞氣死!我怕我會外貌殘10歲,外加短10年命!
絕對讚同,頂唔順,但依家女仔仲麻煩,擔心既野仲多!




侯爵府

積分: 22487


74#
發表於 13-1-14 23:05 |只看該作者

引用:琴日見到個媽咪,佢已有一個約10歲既仔,一

原帖由 alanaudio 於 13-01-14 發表
琴日見到個媽咪,佢已有一個約10歲既仔,一個約2歲既囡囡,仲好可愛添!
但佢亦有左約7個月身孕!
我好奇想 ...
如果經濟條件好好,又可做全職mama,C6又錫小朋友,我會生好多個




大宅

積分: 3247


75#
發表於 13-1-14 23:12 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

如果經濟許何我會生多兩個,我現在只得一個囡。


子爵府

積分: 14663


76#
發表於 13-1-14 23:16 |只看該作者
回覆 alanaudio 的帖子

我同老公都打算生3-4個。。。因喜歡大家庭
我地係靠自己一汗一血養大,一手一腳湊大佢地


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


77#
發表於 13-1-14 23:17 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

2個夠晒數,一定唔會再生!不過我仲未生第二個




男爵府

積分: 6731


78#
發表於 13-1-14 23:23 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我好鍾意bb,自己2個小朋友已大個,好想生,但香港教育制度迫使自己放棄




禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


79#
發表於 13-1-14 23:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1233


80#
發表於 13-1-14 23:28 |只看該作者

引用:我連第二個都唔想生,何況第三個

原帖由 晞玥 於 13-01-14 發表
我連第二個都唔想生,何況第三個
M2雖然好想要個囡囡,已唔係廿幾歲,好辛苦




首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo