烹飪搵食

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   711


大宅

積分: 3479


61#
發表於 13-2-19 22:32 |只看該作者
回覆 EVA12478 的帖子

Thx 4 yr reply!


大宅

積分: 3479


62#
發表於 13-2-19 22:46 |只看該作者
回覆 EVA12478 的帖子

無你蓋奶樽果d蓋,用保鮮紙得嗎?其實果d蓋係邊買?仲有平時食果d乳酪好似好稀d,見你果d好似好固體狀咁ge?

點評

EVA12478  果個係奶樽本身配有嘅蓋,保鮮紙絕對無無問題。我果個攪一攪就會稀返。  發表於 13-2-21 16:17


珍珠宮

積分: 30852


63#
發表於 13-2-20 07:20 |只看該作者
我失敗佐,八個鐘后完全液體,到二十個鐘后變固體,但分二層,下低水,上邊有氣泡海棉咁,聞落唔系香,酸怪怪D。倒佐,但我會再試下,用燜燒鍋試。好想整出樓主如豆腐般香滑乳酪

點評

EVA12478  二十個鐘太長時間,奶自己本身發酵變酸佐,再試過~~~  發表於 13-2-21 16:18
EVA12478  可能菌種本身已經死佐,所以起唔到作用。下次再換個牌子試下。  發表於 13-2-21 16:17


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


64#
發表於 13-2-20 08:19 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

好勁呀



大宅

積分: 1511


65#
發表於 13-2-21 13:58 |只看該作者
回覆 EVA12478 的帖子

係超市買現成純乳酪做菌種得唔得?

點評

EVA12478  直頭得喇,我都係直接買現成嘅乳酪做第一次~~~  發表於 13-2-21 16:19


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


66#
發表於 13-2-21 14:21 |只看該作者
B女都食得

點評

EVA12478  小朋友食乳酸菌最一流~~不過如果係BB就唔食得喎。  發表於 13-2-21 16:20


子爵府

積分: 12243


67#
發表於 13-2-21 14:27 |只看該作者

回覆:EVA12478 的帖子






珍珠宮

積分: 30852


68#
發表於 13-2-21 14:57 |只看該作者
多謝樓主,第二次我用燜燒鍋加奶樽,成功在望啦!7個鐘時我實在忍唔住,打開聞佐,好香,好滑⋯你實在太叻了。

點評

EVA12478  恭喜恭喜,其實如果落嘅菌種夠多,七個鐘都食得喇。  發表於 13-2-21 16:21


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


69#
發表於 13-2-21 15:05 |只看該作者
AnnierLam 發表於 13-2-21 13:58
回覆 EVA12478 的帖子

係超市買現成純乳酪做菌種得唔得?
可以o架, 比例大約1:10 乳酪:奶, 不過建議唔好一開始買現成做菌種後, 次次都用返自己整完食剩果d o黎做下次菌種, 如是者整多幾次後, 驚佢原本d菌會變質, 最多整o左三幾次後再買現成就好d.

點評

EVA12478  多謝分享你嘅心得`~~~  發表於 13-2-21 16:23


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


70#
發表於 13-2-21 19:13 |只看該作者
EVA12478:十個月嘅肥妹乜都食

點評

EVA12478  咁我BB咪係好快都一樣可以食得~~~  發表於 13-2-21 20:15


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


71#
發表於 13-2-22 13:03 |只看該作者
EVA12478:最好早D俾佢試


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


72#
發表於 13-2-22 18:28 |只看該作者
尋晚試用電飯煲整, 都ok成功, 唔知係咪我加太多市售乳酪, or水溫唔o岩, or我無好徹底咁攪勻, 食到下面果d有d奶粒粒 我煲奶時唔記得加糖, 食時加藍莓jam, 好好味呀!


侯爵府

積分: 20274

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 開心吸收勳章 大廚勳章 爸B勳章 BK Milk勳章


73#
發表於 13-2-22 22:34 |只看該作者


侯爵府

積分: 24112


74#
發表於 13-2-22 22:52 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)




男爵府

積分: 7710


75#
發表於 13-2-22 22:53 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)






男爵府

積分: 5099


76#
發表於 13-2-23 00:08 |只看該作者


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


77#
發表於 13-2-23 10:31 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

補相
1361586697253.jpg

點評

fitfish  嘩!大製作!  發表於 13-3-1 13:40


珍珠宮

積分: 46800

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


78#
發表於 13-2-23 22:56 |只看該作者

引用:補相+

原帖由 tensi819 於 13-02-23 發表
補相
好得吖



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


珊瑚宮

積分: 107226


79#
發表於 13-3-1 13:49 |只看該作者
超市乳酪...由十元八塊至七八十元都有

菌種都好多款

有活乳酸菌.益生菌,雙岐菌(隻隻乳酪唔同菌,請睇清楚)

隻隻菌作用不同

外國貨又只寫英文,唔知係乜菌,但超貴, but 佢含的菌最多款

牛奶公司$19.9(475g)個隻,只得活乳酸菌

玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107226


80#
發表於 13-3-1 13:59 |只看該作者
rose-mag 發表於 13-2-17 12:53
你而家得閒D整嘢食啦?BB幾大呀?

Amazon都有唔同款菌種賣

我睇過

其中一款有review,話使鬼買菌种咩,佢話佢係保加利亞人,家鄉家家户户自製乳酪,仲講埋個方法.

話時話,美國的奶品,雪羔,乳酪....一大桶幾銀,食到唔食


玩具萬歲!

首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo