自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


61#
發表於 13-3-14 09:18 |只看該作者
chan_chi_mun 發表於 13-3-14 09:08
好明顯你睇嗰個醫生唔支持亦唔識餵人奶,發緊燒一樣可以餵,bb仲有賺,因為你病緊身體整左比平時更多的抗體 ...
當年我係醫院睇的..邊個醫生支持母乳我唔清楚..因為都冇得我揀睇邊個不過佢開比我既藥係可以餵人奶的.只係佢叮囑我..發燒期間唔好餵...退燒後食藥中都可以餵


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


62#
發表於 13-3-14 09:23 |只看該作者

引用:Quote:chan_chi_mun+發表於+13-3-14+09:08+

原帖由 月希 於 13-03-14 發表
當年我係醫院睇的..邊個醫生支持母乳我唔清楚..因為都冇得我揀睇邊個不過佢開比我既藥係可以餵人 ...
吾係angry,只係你話食一個禮拜無問題。但樓主無pump開奶,幾日無餵d奶量係會跌。

我吾知你既當年係幾多年前,但個套發燒吾可以餵奶係不合時宜。




翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


63#
發表於 13-3-14 09:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+florapang0426+於+13-03-13+

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-14 發表
因為我咩儲備都冇 我老公果邊係肯定我要餵到bb至少一歲
要咩儲備? 依家買奶粉好易之嘛。餵人奶唔應該有咁大壓力架。


子爵府

積分: 13658


64#
發表於 13-3-14 09:25 |只看該作者

引用:Quote:chan_chi_mun+發表於+13-3-14+09:06+

原帖由 月希 於 13-03-14 發表
我唔明你地火乜...
發燒唔餵得唔係我講..而係我當年既醫生講..
我仔仔1歲前都係全人奶B..就只係我 ...
唔明我火咩呀?你知唔知有啲bb一食左奶樽同奶粉之後,明明埋身埋得好好,就是嗰一次奶粉搞到奶媽雞毛鴨血,bb淨係記住有樣野唔使點啜就有奶出,次次埋身就大喊扭要唔使用力的奶咀,唔肯再埋身,屋企人見到又唔忍心bb喊,迫阿媽比奶粉,而呢啲雞毛鴨血就是睇左網上面識啲唔識啲的人講話發燒唔餵得,所以佢就跟住做,比左幾日奶粉而引起的,搞到奶媽本來餵得ok但是結果餵唔成人奶呀



翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


65#
發表於 13-3-14 09:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+goosema+於+13-03-14+發表其

原帖由 gemiling 於 13-03-14 發表
我個醫生都係會開d安全既藥俾我




任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


66#
發表於 13-3-14 09:27 |只看該作者
gemiling 發表於 13-3-14 09:23
吾係angry,只係你話食一個禮拜無問題。但樓主無pump開奶,幾日無餵d奶量係會跌。

我吾知你既當年係幾多年 ...
咁唔餵得果幾日..D奶都要揼出黎架嘛...KEEP住揼..奶量就唔會跌...

我就當然係好多年前啦..我仔都成10歲囉...

不過依家都重有好多醫生唔BUY人奶.
我有FD生完都問我點餵...


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


67#
發表於 13-3-14 09:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-03-14+發表

原帖由 florapang0426 於 13-03-14 發表
要咩儲備? 依家買奶粉好易之嘛。餵人奶唔應該有咁大壓力架。
樓主應該係指無冰奶而唔係奶粉



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


68#
發表於 13-3-14 09:31 |只看該作者
chan_chi_mun 發表於 13-3-14 09:25
唔明我火咩呀?你知唔知有啲bb一食左奶樽同奶粉之後,明明埋身埋得好好,就是嗰一次奶粉搞到奶媽雞毛鴨血, ...
早係10年前...已經有專FOR人奶BB既奶嘴..係比普通奶嘴難啜的...咁BB就唔會捨難取易..
我仔當年都係用果D奶嘴...
我仔仔食完一個WEEK奶粉後都好乖咁可以埋身食番人奶...
可能你會話...咁係我仔乖姐...

但係樓主話佢屋企人都支持佢餵人奶..反而係怕佢餵唔到會比屋企人罵..
所以我覺得佢一家都一定會合力教番BB食人奶


子爵府

積分: 13658


69#
發表於 13-3-14 09:34 |只看該作者

引用:Quote:gemiling+發表於+13-3-14+09:23+吾係

原帖由 月希 於 13-03-14 發表
咁唔餵得果幾日..D奶都要揼出黎架嘛...KEEP住揼..奶量就唔會跌...

我就當然係好多年前啦..我仔都成10歲囉. ...
全埋身的奶媽係有機會泵唔出奶㗎,仲有樓主的情況跟本係可以繼續餵,邊有唔餵得嗰幾日呀?如果樓主無泵開奶,無端端走去買個唔知啱唔啱自己用的泵呀?


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


70#
發表於 13-3-14 09:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+月希+於+13-03-14+發表我唔明

原帖由 chan_chi_mun 於 13-03-14 發表
唔明我火咩呀?你知唔知有啲bb一食左奶樽同奶粉之後,明明埋身埋得好好,就是嗰一次奶粉搞到奶媽雞毛鴨血, ...
其實有d樽咀係會令nipple confuse少d架!初初第一次腳部細菌感染唔識,比個醫生叫停食幾日(因為食抗生素,阿女得個幾月),好在之前響醫院問過姑娘,佢地係用nxk咀,佢地話呢隻咀人奶b好少會confuse, 結果幾日後阿女可以正常埋身〜



任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


71#
發表於 13-3-14 09:38 |只看該作者

引用:Quote:gemiling+發表於+13-3-14+09:23+吾係

原帖由 月希 於 13-03-14 發表
咁唔餵得果幾日..D奶都要揼出黎架嘛...KEEP住揼..奶量就唔會跌...

我就當然係好多年前啦..我仔都成10歲囉. ...
10年前同宜家好吾同




子爵府

積分: 13658


72#
發表於 13-3-14 09:39 |只看該作者

引用:Quote:chan_chi_mun+發表於+13-3-14+09:25+

原帖由 月希 於 13-03-14 發表
早係10年前...已經有專FOR人奶BB既奶嘴..係比普通奶嘴難啜的...咁BB就唔會捨難取易..
我仔當年都係用果D奶 ...
我都話佢係無需要停人奶囉,佢屋企人係迫佢要餵到人奶,唔係支持佢,佢喺無需要停人奶的情況之下而聽人亂講走去比奶粉的話,搞到bb唔肯埋身,佢只會比人鬧


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


73#
發表於 13-3-14 09:40 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

同醫生講聲就ok




珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


74#
發表於 13-3-14 09:48 |只看該作者
chan_chi_mun 發表於 13-3-14 09:34
全埋身的奶媽係有機會泵唔出奶㗎,仲有樓主的情況跟本係可以繼續餵,邊有唔餵得嗰幾日呀?如果樓主無泵開奶 ...
講真..如果醫生同我講唔餵得住..叫我揼住先...我會即時去買奶揼...KEEP住揼奶囉...
(不過當年我因為初期奶量極少..一出院就去買揼..BB食完再揼..揼下揼下奶量先越黎越多)
樓主如果冇發燒.我係SUGGEST佢KEEP住餵架..
只係有發燒..我有同佢講番當年我發燒個醫生叫我唔好餵果幾日..



翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


75#
發表於 13-3-14 09:55 |只看該作者

引用:Quote:chan_chi_mun+發表於+13-3-14+09:34+

原帖由 月希 於 13-03-14 發表
講真..如果醫生同我講唔餵得住..叫我揼住先...我會即時去買奶揼...KEEP住揼奶囉...
(不過當年我因為初期奶 ...
我捻你應該講係十年(9年)前你發燒醫生教你吾好餵。

十年/8年後既今日係好吾同!

你明吾明?




珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


76#
發表於 13-3-14 10:00 |只看該作者
gemiling 發表於 13-3-14 09:55
我捻你應該講係十年(9年)前你發燒醫生教你吾好餵。

十年/8年後既今日係好吾同!
mouth:我冇唔明...
我一直都只係講我當年既情況比樓主知咋喎


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


77#
發表於 13-3-14 10:02 |只看該作者

引用:Quote:gemiling+發表於+13-3-14+09:55+我捻

原帖由 月希 於 13-03-14 發表
我冇唔明...
我一直都只係講我當年既情況比樓主知咋喎
你到後期我問先講你仔都10歲。

我at first睇都以為係近期事!




子爵府

積分: 13658


78#
發表於 13-3-14 10:11 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

10年三年都一個代溝啦,10年,三個代溝啦


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


79#
發表於 13-3-14 10:12 |只看該作者
gemiling 發表於 13-3-14 10:02
你到後期我問先講你仔都10歲。

我at first睇都以為係近期事!
我簽名有BANNER...仔仔10歲..而且用得當年...都唔會係近年既事mouth:


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


80#
發表於 13-3-14 10:14 |只看該作者

引用:Quote:gemiling+發表於+13-3-14+10:02+你到

原帖由 月希 於 13-03-14 發表
我簽名有BANNER...仔仔10歲..而且用得當年...都唔會係近年既事
大佬呀!手機無得睇banner架!

樓主用android呀!

仲有,邊個知你得一個仔定最近又有bb?

睇你答覆要先查你家宅?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo